Bekijk volle/desktop versie : 'Als PSG degradeert, schieten we u dood'



20-04-2008, 21:57
'Als PSG degradeert, schieten we u dood'

PSG zit in een diepe crisis. De ploeg uit de Franse hoofdstad vertoeft momenteel in de degradatiezone. Dit tot grote frustratie van de supporters. PSG verloor zaterdagavond met 3-0 van Caen. Afgelopen nacht trokken supporters dan naar het oefencomplex van de club en spoten graffiti op de muur.

"Als wij degraderen, schieten wij jouw neer", stond er te lezen op de muur zegt een getuige aan het persbureau Reuters. "PSG in tweede klasse is rel", stond er ook nog op de muur. Ook tijdens de wedstrijd van zaterdagavond hing er bij de fans bij PSG een gespannen sfeer. Zo liep er iemand het veld op het weg naar het doel van doelman Landreau alvorens hij gepakt werd.

Na de wedstrijd werden door de fans de ruitenwissers van de spelersbus los gerokken. Afgelopen maand kreeg nog een groep supporters van de Franse club een stadionverbod nadat het een racistisch spanddoek toonde tijdens de finale van de Ligabeker tegen Lens.

20-04-2008, 22:01


Fans in hart en nieren.

20-04-2008, 22:12

Citaat door Wetenschapperr:
Ik las frans in hart in nieren, ik wou net je franstalenten testen!

ca va?


Misschien moet je beginnen met je eigen leestalenten.

Het ca va-teert very bien. Ik had een 9 voor mijn examenmondeling frans dus deze test hoeft al niet meer want het maakt me nikssss meer uit.

20-04-2008, 22:14

Citaat door b0uchra:
Fans in hart en nieren.


ziek hoor