Bekijk volle/desktop versie : ik begrijp het niet



Pagina's : [1] 2

20-04-2008, 17:57
bij mij gaat het altijd zo:
elke keer vertel ik een marokkaans meisje dat ik illegaal ben dan begint zij kortaf en afstandelijk te doen tegen mij.
het is alsof ik een besmettelijke ziekte heb

20-04-2008, 17:58


Vind je dat gek dan..........

20-04-2008, 18:00
Je ziet eruit als een illegaal dat is wat anders, want aan je taalgebruik te zien beheers je de taal wel degelijk

20-04-2008, 18:02

Citaat door MightyMo:
Je ziet eruit als een illegaal dat is wat anders, want aan je taalgebruik te zien beheers je de taal wel degelijk

jongen ik ga mijn biographie hier niet neerzetten

20-04-2008, 18:04



Citaat door Glamourous:
Vind je dat gek dan..........

ja ik word er gek van
ik zie marokkaanse meiden met negers joden ...ik heb tenminste iets gemeenschappelijk met hen
dus waarom maak ik geen kans bij marokkaanse meiden ?

20-04-2008, 18:06

Citaat door sans_papier:
ja ik word er gek van
ik zie marokkaanse meiden met negers joden ...ik heb tenminste iets gemeenschappelijk met hen
dus waarom maak ik geen kans bij marokkaanse meiden ?

Misschien omdat ze geen zin hebben in een jongen zonder papieren.......

maar waarom heb jij geen papieren? waar kom je dan vandaan,want je kent wel de taal.........

20-04-2008, 18:10
Ze hebben vast geen fatsoenlijk inkomen om papieren voor je te maken. Maar wat verwacht je anders, dat ze je met open armen verwelkomt.

20-04-2008, 18:13

Citaat door Glamourous:
Misschien omdat ze geen zin hebben in een jongen zonder papieren.......

maar waarom heb jij geen papieren? waar kom je dan vandaan,want je kent wel de taal.........

gewoon problemen gehad met legitimatie waardoor ik niet meer in aanmerking kan komen voor verblijfsverguning

20-04-2008, 18:15
jongen ik weet de reden waarom ze dat doen

je bent....


ILIGAAAAAAAAAAAAAAAAL

20-04-2008, 18:16

Citaat door R_berkaniia:
Ze hebben vast geen fatsoenlijk inkomen om papieren voor je te maken. Maar wat verwacht je anders, dat ze je met open armen verwelkomt.

als ik praat met een meisje het is niet altijd om te trouwen
of ik papieren heb of niet blijf ik toch een mens met een hart en gevoelens , een mens die iemand nodig heeft om naar hem te luisten hem te begrijpen en liefde te geven .

20-04-2008, 18:17

Citaat door sans_papier:
als ik praat met een meisje het is niet altijd om te trouwen
of ik papieren heb of niet blijf ik toch een mens met een hart en gevoelens , een mens die iemand nodig heeft om naar hem te luisten hem te begrijpen en liefde te geven .


Oke niet om trouwen maar wel om liefde te geven? Misschien willen ze geen liefde geven aan een ilie, ondanks dat hij ook gevoelens en een hart heeft.

20-04-2008, 18:18

Citaat door MekneSiiaa__:
jongen ik weet de reden waarom ze dat doen

je bent....


ILIGAAAAAAAAAAAAAAAAL

kade7kie 3leya yek
hanya a bent mdintie

20-04-2008, 18:19



Citaat door R_berkaniia:
Oke niet om trouwen maar wel om liefde te geven? Misschien willen ze geen liefde geven aan een ilie, ondanks dat hij ook gevoelens en een hart heeft.

jah dat kan ook

20-04-2008, 18:19

Citaat door sans_papier:
jah dat kan ook


Dat zal het vast zijn, denk ik. Slaat nergens op, maarja.

20-04-2008, 18:25
Ik zou ook zo reageren. want je weet nooit waarom je mij aanspreekt. Voor mij of de papieren.

Logisch toch.

Aan de andere kant is het ook wel weer klote voor jou, mits je echt goede bedoelinggen hebt. Ze zullen je niet begrijpen.

Maar op ieder potje past een deksel. Ook voor jou zal er vast wel iemand rondlopen. Iemand die je neemt zoals je bent.

(Misschien woont ze wel in Marokko ...nee flauw .)

Pagina's : [1] 2