Bekijk volle/desktop versie : vakantieliefde!!



19-12-2003, 22:16
Het hele jaar door kijk je al uit naar dat ene moment, wanneer je eindelijk je vader, broers etc jullie koffers naar buiten ziet dragen. Ja hoor de buren zijn ook bezig. Kortom; Maroc here we come!!

Ewa de sfeer begint al onderweg een beetje, maar waar je toch naar uitkijkt is de boot. En dan ben je eindelijk in Marokko.

Je leert een jongen/meisje kennen en denkt op dat moment nergens aan, je beleefd een paar hele mooie weken en dan komt het moment van de afscheid.

Dan zodra je Europa binnenkomt denk je er weer aan, en dan besef je dat je die paar weken dingen hebt gedaan die je niet van jezelf gewend bent en krijg je spijt.


Komt dit iemand van jullie bekend voor? 'K zou het graag willen weten....

19-12-2003, 22:17



Citaat:
Origineel gepost door samar_el
Het hele jaar door kijk je al uit naar dat ene moment, wanneer je eindelijk je vader, broers etc jullie koffers naar buiten ziet dragen. Ja hoor de buren zijn ook bezig. Kortom; Maroc here we come!!

Ewa de sfeer begint al onderweg een beetje, maar waar je toch naar uitkijkt is de boot. En dan ben je eindelijk in Marokko.

Je leert een jongen/meisje kennen en denkt op dat moment nergens aan, je beleefd een paar hele mooie weken en dan komt het moment van de afscheid.

Dan zodra je Europa binnenkomt denk je er weer aan, en dan besef je dat je die paar weken dingen hebt gedaan die je niet van jezelf gewend bent en krijg je spijt.


Komt dit iemand van jullie bekend voor? 'K zou het graag willen weten....
nieuwe account ....

dus hierbij; u bent?

:maf3:

19-12-2003, 22:25
na ja maar spijt??

19-12-2003, 22:27
Net zoals die blonde van mijn aan de overkant, zij komt terug van zomervakantie, eenmaal hier gaat ze een abortus plegen.

19-12-2003, 22:28



Citaat:
Origineel gepost door samar_el
Het hele jaar door kijk je al uit naar dat ene moment, wanneer je eindelijk je vader, broers etc jullie koffers naar buiten ziet dragen. Ja hoor de buren zijn ook bezig. Kortom; Maroc here we come!!

Ewa de sfeer begint al onderweg een beetje, maar waar je toch naar uitkijkt is de boot. En dan ben je eindelijk in Marokko.

Je leert een jongen/meisje kennen en denkt op dat moment nergens aan, je beleefd een paar hele mooie weken en dan komt het moment van de afscheid.

Dan zodra je Europa binnenkomt denk je er weer aan, en dan besef je dat je die paar weken dingen hebt gedaan die je niet van jezelf gewend bent en krijg je spijt.


Komt dit iemand van jullie bekend voor? 'K zou het graag willen weten....
nee ni echt...

19-12-2003, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door samar_el
Het hele jaar door kijk je al uit naar dat ene moment, wanneer je eindelijk je vader, broers etc jullie koffers naar buiten ziet dragen. Ja hoor de buren zijn ook bezig. Kortom; Maroc here we come!!

Ewa de sfeer begint al onderweg een beetje, maar waar je toch naar uitkijkt is de boot. En dan ben je eindelijk in Marokko.

Je leert een jongen/meisje kennen en denkt op dat moment nergens aan, je beleefd een paar hele mooie weken en dan komt het moment van de afscheid.

Dan zodra je Europa binnenkomt denk je er weer aan, en dan besef je dat je die paar weken dingen hebt gedaan die je niet van jezelf gewend bent en krijg je spijt.


Komt dit iemand van jullie bekend voor? 'K zou het graag willen weten....
Nee :melig: Maar jij wel dan?

19-12-2003, 22:50
tja Sammar waarvan heb je dan precies spijt? k bedoel van die verkering of van dingen die je hebt gedaan tijdens je verkering???????/

19-12-2003, 23:07
amai
spijt is te laat
en ja vertel eens waarvan heb je spijt?
wat is er gebeurd
het is niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo é, maar gewoon je weet wel, het is koud buiten enzo en ik wil wat om te lezen

19-12-2003, 23:19
okeee

de afgelopen zomervakantie ben ik naar marokko geweest en daar heb ik een jongen ontmoet. Best een goed uitziend jongen( maar dat zijn ze bijn allemaal) ewa we raakten aan de praat en van het een kwam het anderen> we kregen verkering en gingen elke dag samen op stap. Hij liet mij de mooiste plekjes in de stad waar we wonen zien. Het was echt een mooie tijd en hij is heel lief.

K heb nix met hem gedaan, niet gezoend etc. Maar tja k heb gewoon spijt van t feit dat ik vberkering heb gehad en van t feit dat ik met hand in hand heb gelopen..

19-12-2003, 23:28
je moet ALTIJD je koppie erbij houden...

Geen gekke dingen doen....vind allah niet goed. Natuurlijk ga je door het heerlijke zomergevoel anders handelen....maar..

be carefull want met spijt kom je niet ver

19-12-2003, 23:28
beste Samar,

k probeer je een beetje te begrijpen. je d8 eerst zeker k ga nooit een vriend nemen of zo??? en nu wel??
Ewa meid wees blij dat je het zo beperkt hebt gehouden. Overal is een 1e keer voor. En tja k heb ook zoiets meegemaakt alleen kwam die van mij uit NL en was hij heel slecht bezig, hij verdiende z n geld niet op de juiste manier( als je begrijpt wat ik bedoel), maar gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen.

20-12-2003, 11:11

Citaat:
Origineel gepost door strafblad
Net zoals die blonde van mijn aan de overkant, zij komt terug van zomervakantie, eenmaal hier gaat ze een abortus plegen.

20-12-2003, 12:41



Citaat:
Origineel gepost door strafblad
Net zoals die blonde van mijn aan de overkant, zij komt terug van zomervakantie, eenmaal hier gaat ze een abortus plegen.

zo erg man
dat vind ik te ver gaan
maare hoe ben je er 8ergekomen dan ?