Bekijk volle/desktop versie : Salafi en islam Boek



20-04-2008, 17:11
http://www.speedyshare.com/290214778.html

21-04-2008, 20:20


as'Salaam aleykoem wa' Rahamtullah wa'Barakatuh,

Ik heb de volgende vragen over het boek:

Bij het kopje; Tot slot, staat een paar groepen die niet betrouwbaar zijn. Nu staat daar ook bij (letterlijk overgeschreven) ''Ik ben moesliem en verbind mij niet met geen enkele sekte.'' Ook deze laatste groep is een ongelovige.' Nu snap ik dit niet, wat verklaart deze persoon ongelovige? Hij noemt zichzelf toch moslim?

Ook wil ik zeggen dat ik dit ook niet echt vind kloppen (dit kan je misschien eerder een vooroordeel noemen?)
'Je kunt ze vaak herkennen aan hun arrogante gedrag, de driekwart broekpijp en een kale kop.'
Sorry dat ik dit zeg maar het lijkt wel alsof je iemand beschrijft die een Neo Nazi is..(ik wil echt niemand beledigen).
Van waar komt dit? En wie heeft gezegt dat deze personen die volgens deze beschrijving zich vaak een selefie noemen?

Dit zijn gewoon vragen en wil niemand beledigen of wat dan ook, dit zijn enkel en alleen vragen waar ik graag duidelijkheid over wil.


21-04-2008, 20:41

Citaat door _ASWJ_:
as'Salaam aleykoem wa' Rahamtullah wa'Barakatuh,

Ik heb de volgende vragen over het boek:

Bij het kopje; Tot slot, staat een paar groepen die niet betrouwbaar zijn. Nu staat daar ook bij (letterlijk overgeschreven) ''Ik ben moesliem en verbind mij niet met geen enkele sekte.'' Ook deze laatste groep is een ongelovige.' Nu snap ik dit niet, wat verklaart deze persoon ongelovige? Hij noemt zichzelf toch moslim?

Ook wil ik zeggen dat ik dit ook niet echt vind kloppen (dit kan je misschien eerder een vooroordeel noemen?)
'Je kunt ze vaak herkennen aan hun arrogante gedrag, de driekwart broekpijp en een kale kop.'
Sorry dat ik dit zeg maar het lijkt wel alsof je iemand beschrijft die een Neo Nazi is..(ik wil echt niemand beledigen).
Van waar komt dit? En wie heeft gezegt dat deze personen die volgens deze beschrijving zich vaak een selefie noemen?

Dit zijn gewoon vragen en wil niemand beledigen of wat dan ook, dit zijn enkel en alleen vragen waar ik graag duidelijkheid over wil.


Al7amdulilaah dat ik 'm nie heb gedownload.
die woorden zeggen al genoeg.

21-04-2008, 21:07
Amateur artikelen zeg.

22-04-2008, 15:12


Sidi G.F. Haddad is een murid van de Naqshbandi tariqa. En dan duft hij te beweren dat hij geen sekte volgt. Bovendien staat er aan het eind van het artikel: 'Nationale Coördinatie Terrorisme bestrijding'. Goedenmorgen.. Iemand die hieraan is gelinkt, mag zijn mond houden.

22-04-2008, 15:17
En hoe kan een Kashmiri Mujahid (zoals dat in je profiel staat), artikelen van de Nationale Coördinatie Terrorisme bestrijding gaan lopen verspreiden? Wat een idiote tegenstrijdigheid.

23-04-2008, 17:47

Citaat door Al-Muhajir:
En hoe kan een Kashmiri Mujahid (zoals dat in je profiel staat), artikelen van de Nationale Coördinatie Terrorisme bestrijding gaan lopen verspreiden? Wat een idiote tegenstrijdigheid.

.

24-04-2008, 12:12
vvvkucututdfuxyrxtcivinm¨k¨kokopkokk+lmpihiyfdyrds tsyrdttfihpj¨j<öj

25-04-2008, 16:19

Citaat door pakistan:
up



Inplaats van al die up's en . die jij hier aan het plaatsen ben, kon jij mijn vragen denk ik ook wel beantwoorden?

as'Salaam aleykoem wa'rahamtullah wa'barakatuh

25-04-2008, 17:35
Ik zie bijna een zware riddah op deze topic.

25-04-2008, 17:38
ja hoor topicstarter:
Nationale Coordinatie Terorrisme bestrijding
blind zijn we ziet

25-04-2008, 17:41
Je plaats onzin.
wat volg je?

27-04-2008, 17:08


waarom open je een topic als je niet reageert om die reactie's?
Vreemd

27-04-2008, 17:12

Citaat door umm_Qudamah:
waarom open je een topic als je niet reageert om die reactie's?
Vreemd



En heel irritant!

27-04-2008, 17:15

Citaat door _ASWJ_:
En heel irritant!

nou niet voor mij.
voor hem misschien wel,dat kan ik dan wel begrijpen aangezien het van een ene gestoorde iemand afkomstig is(die tekst)

dus tja...vandaar dat hij moeilijk kan antwoorden