Bekijk volle/desktop versie : Voor de meiden!!



Pagina's : [1] 2 3

19-12-2003, 21:52

Citaat door ikramm20:
Weetje ik moet dit echt kwijt.Ik vind onze meiden de laatste tijd echt laag!!Wat ik allemaal niet zie.Die kleding van hun hun daden,leugens,soryyy maar tfoeeeeeeeee.Wat ze allemaal niet met een jongen doen,zo laag man(niet alle meiden hoor)Maar zijn we niet tenslotte moslims??We leven we in een niet moslim land maar dat wil niet zeggen dat we zo moeten gedragen.Als ik hier lees van ik ben geen maagd meer??Wat moet ik doen??Dan zou ik zeggen:Genaaid!!Je zelf ophangen!!Want wie heeft je gezegd dat je je benen moet spreiden??Hebben je ouders niks geleerd dan??EE meiden denk aan je eer en verhard je zelf!!!Wij zijn moslims en moeten ons ook ernaar gedragen,je weet niet wanner de dag des oordeels is!!!Denk aan je gosdienst!!Niet aan jongens denken!!Dat is een jongen niet waard!!En als je iemand leuk vind laat hem dan snel om je hand vragen!!!En wat zie in de discos het meest??Marokkaanse meiden!!Tfoeee!!(dat is naar onderzoek gebleken.MOhiem meiden ik roep jullie aan om wat harder te zijn!!!
.

19-12-2003, 22:03



Citaat:
Origineel gepost door ikramm20
Weetje ik moet dit echt kwijt.Ik vind onze meiden de laatste tijd echt laag!!Wat ik allemaal niet zie.Die kleding van hun hun daden,leugens,soryyy maar tfoeeeeeeeee.Wat ze allemaal niet met een jongen doen,zo laag man(niet alle meiden hoor)Maar zijn we niet tenslotte moslims??We leven we in een niet moslim land maar dat wil niet zeggen dat we zo moeten gedragen.Als ik hier lees van ik ben geen maagd meer??Wat moet ik doen??Dan zou ik zeggen:Genaaid!!Je zelf ophangen!!Want wie heeft je gezegd dat je je benen moet spreiden??Hebben je ouders niks geleerd dan??EE meiden denk aan je eer en verhard je zelf!!!Wij zijn moslims en moeten ons ook ernaar gedragen,je weet niet wanner de dag des oordeels is!!!Denk aan je gosdienst!!Niet aan jongens denken!!Dat is een jongen niet waard!!En als je iemand leuk vind laat hem dan snel om je hand vragen!!!En wat zie in de discos het meest??Marokkaanse meiden!!Tfoeee!!(dat is naar onderzoek gebleken.MOhiem meiden ik roep jullie aan om wat harder te zijn!!!
Maar effe over die onderzoek...over welke onderzoek ging het??? :verdomme:
En zou je daarvan een link hebben

19-12-2003, 22:05
wie ben jij om tfoee te zeggen tegen deze dame?
een moslim?
dan zou je wel beter moeten weten dat je zulke boodschappen anders uitbrengt denk je niet?

19-12-2003, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door mohammed_b74709
Maar effe over die onderzoek...over welke onderzoek ging het??? :verdomme:
En zou je daarvan een link hebben
salaam alikoem....

inderdaad zijn moslims hamdoelilah en moete elkaar daarom ook steunene wat jij nu doet is het zelfde hoe iedereen doet over de marokaanse meiden terwijn we weten dta we elkaar moeten helpen praten we elkaar aleen maar zwart......waardoor die meiden die deze dingen doen die niet goed zijn zich aleen maar rotter gaan voelen en er niet beter van worden......en nog iets meid beoordeel andere niet te snel want ook zou een meid strakke kleren dragen en met jongens omgaan dat betekend niet dat ze niet slagat als moslima wnat dat kun jij niet weten en ik ook niet aleen allah swt.....

moge allah ons verbeteren en vergeven inshalah amien....
wa sniet de bedoeling om iemand te beledigen..

walikoem salaam miriam

ps ik zou ook d eresultaten van dta onderzoek willen zien inshalah

19-12-2003, 22:10



Citaat:
Origineel gepost door TnAwIeS
Het enige wat harder bij hun wordt zijn de tepeltjes en niet hun aanpak!
Nerrie... wat jij allemaal intikt... is zoooooooooo :

19-12-2003, 22:14
Weer een meisje dat erachter komt dat onze meiden van nu heel erg laag kunnen zijn. Dit hebben wij jongens altijd al door. maar jullie wijfen luisteren niet

19-12-2003, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door TnAwIeS
Zoooo de waarheid...!
Zooo dus niet

19-12-2003, 22:17
:melig:

Citaat:
Origineel gepost door miriammetje
salaam alikoem....

inderdaad zijn moslims hamdoelilah en moete elkaar daarom ook steunene wat jij nu doet is het zelfde hoe iedereen doet over de marokaanse meiden terwijn we weten dta we elkaar moeten helpen praten we elkaar aleen maar zwart......waardoor die meiden die deze dingen doen die niet goed zijn zich aleen maar rotter gaan voelen en er niet beter van worden......en nog iets meid beoordeel andere niet te snel want ook zou een meid strakke kleren dragen en met jongens omgaan dat betekend niet dat ze niet slagat als moslima wnat dat kun jij niet weten en ik ook niet aleen allah swt.....

moge allah ons verbeteren en vergeven inshalah amien....
wa sniet de bedoeling om iemand te beledigen..

walikoem salaam miriam

ps ik zou ook d eresultaten van dta onderzoek willen zien inshalah
heh?? Noem mijn geen MEID! :verdomme:

19-12-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door strafblad
Weer een meisje dat erachter komt dat onze meiden van nu heel erg laag kunnen zijn. Dit hebben wij jongens altijd al door. maar jullie wijfen luisteren niet
Wat versta jij onder 'wijven' a sexist... zomaar ben je ONS aan het beledigen..! Net alsof JULLIE zo perfect zijn

19-12-2003, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
Wat versta jij onder 'wijven' a sexist... zomaar ben je ONS aan het beledigen..! Net alsof JULLIE zo perfect zijn
Ik heb jullie meisjes zo vaak tegen elkaar wijf horen zeggen. Waarom mag ik dat niet, ik bedoel er verder niets mee.

19-12-2003, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door ikramm20
Weetje ik moet dit echt kwijt.Ik vind onze meiden de laatste tijd echt laag!!Wat ik allemaal niet zie.Die kleding van hun hun daden,leugens,soryyy maar tfoeeeeeeeee.Wat ze allemaal niet met een jongen doen,zo laag man(niet alle meiden hoor)Maar zijn we niet tenslotte moslims??We leven we in een niet moslim land maar dat wil niet zeggen dat we zo moeten gedragen.Als ik hier lees van ik ben geen maagd meer??Wat moet ik doen??Dan zou ik zeggen:Genaaid!!Je zelf ophangen!!Want wie heeft je gezegd dat je je benen moet spreiden??Hebben je ouders niks geleerd dan??EE meiden denk aan je eer en verhard je zelf!!!Wij zijn moslims en moeten ons ook ernaar gedragen,je weet niet wanner de dag des oordeels is!!!Denk aan je gosdienst!!Niet aan jongens denken!!Dat is een jongen niet waard!!En als je iemand leuk vind laat hem dan snel om je hand vragen!!!En wat zie in de discos het meest??Marokkaanse meiden!!Tfoeee!!(dat is naar onderzoek gebleken.MOhiem meiden ik roep jullie aan om wat harder te zijn!!!
maar weer effe terug want ik heb geen reactie van je ontvangen???

Uit welke onderzoek bleek dat? en heb je daar een link van, want ik wil het wel zien joh

19-12-2003, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door mohammed_b74709
:melig:


heh?? Noem mijn geen MEID! :verdomme:
whahahha miskien ik had het niet op jou smehlie!!!! ik had het op die meid die de topic opende maar ik bedoelde die cijfers waar jij om vroeg die wilde ik ook zien ....sorry

19-12-2003, 22:30



Citaat:
Origineel gepost door miriammetje
whahahha miskien ik had het niet op jou smehlie!!!! ik had het op die meid die de topic opende maar ik bedoelde die cijfers waar jij om vroeg die wilde ik ook zien ....sorry
wie we hier hebben

19-12-2003, 22:32
heb ik een slechte naam meid???

19-12-2003, 22:33
je weet best wel wat ik bedoel

Pagina's : [1] 2 3