Bekijk volle/desktop versie : ##<<<<Hoe zeg je dit in ABN?>>>>>##



20-04-2008, 15:49
Salaaaaaaaaaaam lieve vrouwen van de WVDMV!

Ben bezig met een sol.brief maar ik kom niet uit een zin. Ik wil namelijk in ANB zeggen dat ik een tijdje uit ben geweest -heb een paar jaar niet gewerkt omdat ik me zoon heb verzorgt- en ik graag nu weer aan de slag wil omdat nu de tijd rijp is. Maar hoe leg ik zoiets uit in ABN? Wie kan me helpen fisbiallah??

20-04-2008, 15:52


Omwille voor het toedienen van verzorging aan mijn kind, ben ik een tijdje uit de running geweest, sta nu te popelen om te beginnen...


Zoiets...?

20-04-2008, 15:54
Doe maar niet,

Het werkt hier boven vandaag niet naar behoren...

20-04-2008, 15:58

Citaat door Sophia-30:
Omwille vor het toedienen van verzorging aan mijn kind, ben ik een tijdje uit de running geweest, sta nu te popelen om te beginnen...


Zoiets...?



Bedankt voor je inbreng, wanneer zeg je zoiets aan het begin of het einde?

20-04-2008, 16:01



Citaat door MiXeD:
Salaaaaaaaaaaam lieve vrouwen van de WVDMV!

Ben bezig met een sol.brief maar ik kom niet uit een zin. Ik wil namelijk in ANB zeggen dat ik een tijdje uit ben geweest -heb een paar jaar niet gewerkt omdat ik me zoon heb verzorgt- en ik graag nu weer aan de slag wil omdat nu de tijd rijp is. Maar hoe leg ik zoiets uit in ABN? Wie kan me helpen fisbiallah??


Na een aantal jaar de volledige verzorging van mijn kinderen op me genomen te hebben, lijkt het mij nu weer een grote uitdaging om weer deel te nemen aan het arbeidsproces.

20-04-2008, 16:02
Ik zou in een sollicitatiebrief nooit geen minpunten vermelden want als ze er niet op reageren kun je jezelf ook niet verdedigen.

Pas als je uitgenodigd wordt en zij je om de reden vragen DAN pas kan je zeggen dat je ervoor koos om je kleine te verzorgen etc.

20-04-2008, 16:07

Citaat door nederlandse:
Na een aantal jaar de volledige verzorging van mijn kinderen op me genomen te hebben, lijkt het mij nu weer een grote uitdaging om weer deel te nemen aan het arbeidsproces.



Dat woord zocht ik arbeidsproces!

20-04-2008, 16:08

Citaat door Bumbabeloe:
Ik zou in een sollicitatiebrief nooit geen minpunten vermelden want als ze er niet op reageren kun je jezelf ook niet verdedigen.

Pas als je uitgenodigd wordt en zij je om de reden vragen DAN pas kan je zeggen dat je ervoor koos om je kleine te verzorgen etc.



Ik heb een groot gat in mijn c.v. dus dat moet ik verklaren anders word ik nooit uitgenodigd.

Er stond ook nog bij dat ik korte bondige motivatie moest mailen er stond niet bij dat ik me c.v. moet meezenden, verwachten ze dan wel of geen c.v?

20-04-2008, 16:14

Citaat door MiXeD:
Ik heb een groot gat in mijn c.v. dus dat moet ik verklaren anders word ik nooit uitgenodigd.

Er stond ook nog bij dat ik korte bondige motivatie moest mailen er stond niet bij dat ik me c.v. moet meezenden, verwachten ze dan wel of geen c.v?



Ze kunnen enkel aan je cv zien dat je een groot leeg gat hebt toch?

In een cv staan je kwaliteiten en dat is hetgeen zij willen zien vooraleer ze je uitnodigen.

Maar geen minpunten...houd het zo beperkt mogelijk.

Ik heb ook een groot gat in mijn cv

Heb je geen opleiding gevolgd de laatste maanden? Want hiermee kan je je grote gat goedmaken door te zeggen dat je toch een opleiding hebt gevolgd om bij te blijven in je functie.