Bekijk volle/desktop versie : Love and Marriage!



Pagina's : [1] 2

19-04-2008, 22:50
Het getrouwde leventje!
Aan het begin van een huwelijk ben je nog helemaal gek op de ander & kun je uiteraard niet zonder elkaar, vlindertjes & vleermuizen doen dan hun werk in je belly, hoteldebotel and the whole nine yards.
Maar hoe zit het als je al meer dan een decade getrouwd bent? Veranderd je kijk op je partner niet na tien jaar, ben je dan werkelijk nog zooo gek op hem? Ik denk dat je na 10 jaar meer vrienden dan elkaars geliefde bent.


Wat zijn jullie ervaringen. Zijn je gevoelens na een paar jaar veranderd?

19-04-2008, 22:52


zover ben ik nog niet.. ik ben pas 2 jaar getrouwd..

En elhamdollilah..

19-04-2008, 22:54
Wij zijn 6 jaar getrouwd,en ik moet je zeggen,we zijn nog gek op elkaar.
Niet zo heel erg heftig als in het begin,maar toch nog denderend .
In het begin was het meer verliefdheid,en spannend,maar nu is het en verliefd,en houden van.Hmdl

19-04-2008, 22:55

Citaat door schems:
zover ben ik nog niet.. ik ben pas 2 jaar getrouwd..

En elhamdollilah..


Hoe is jullie relatie? Is het enigszins veranderd in de loop der jaren?

19-04-2008, 23:00



Citaat door chadia79:
Wij zijn 6 jaar getrouwd,en ik moet je zeggen,we zijn nog gek op elkaar.
Niet zo heel erg heftig als in het begin,maar toch nog denderend .
In het begin was het meer verliefdheid,en spannend,maar nu is het en verliefd,en houden van.Hmdl


Fijn om te horen! Inshallah zal het ook zo blijven!

In het begin is het nog allemaal zo nieuw etc., dus dat is begrijpelijk.
Maar bekijk je hem nu ook niet door een andere bril?

19-04-2008, 23:01

Citaat door _Extravaganza_:
Hoe is jullie relatie? Is het enigszins veranderd in de loop der jaren?



ons relatie is net zo als in het begin..we zijn alleen meer van elkaar gaan houden.. tuurlijk zijn er nu ook dingen waar je je aan irriteert etc .. omdat je elkaar nu ook wat langer kent. In principe zijn we al 4 jaar met elkaar, maar alhamdollilah ,tot nu toe gaat het goed en ben ik tevreden...

19-04-2008, 23:04
ik ben 21 jaar verder, en kunnen nog steeds gek zijn
maar ja liefde van je leven he je deel lief en leed met elkaar .

19-04-2008, 23:06

Citaat door schems:
ons relatie is net zo als in het begin..we zijn alleen meer van elkaar gaan houden.. tuurlijk zijn er nu ook dingen waar je je aan irriteert etc .. omdat je elkaar nu ook wat langer kent. In principe zijn we al 4 jaar met elkaar, maar alhamdollilah ,tot nu toe gaat het goed en ben ik tevreden...


Je aan een ander irriteren kan heel grappig zijn! Ik ben iemand zich heel snel op iemand afknapt, dat zal moeilijk worden later.
Heb je nooit wurgneigingen?

19-04-2008, 23:07

Citaat door lilchakir:
ik ben 21 jaar verder, en kunnen nog steeds gek zijn
maar ja liefde van je leven he je deel lief en leed met elkaar .

Niet één, maar twee decades verder. Tbarkallah!
Hoe is jullie relatie, gaat alles nog zo goed als 21 jaar geleden?

19-04-2008, 23:07
nou toen we net getrouwd waren waren zoooooooooo gek op elkaar overdrevig vlinders in je buik
na 3 jaar is het normaal je weet je houd van elkaar etc maar gewoon
maar na 5 jaar heel raar wij zijn weer helemaal opnieuw verliefd geworden wij zijn nu bijna 6.5 jaar samen heerlijk gewoon we missen elkaar weer dagelijks en sturen smsjes naar elkaar , ik verheug mij gewoon elke dag weer wanneer hij weer van zijn werk komt

het is wel zo ik ben ook vaak weg en soms blijf ik een week weg ik denk dat het dat is dat je elkaar meer mist we zitten niet echt opelkaar nek

maar nog steeds in love hmdl

19-04-2008, 23:08

Citaat door lilchakir:
ik ben 21 jaar verder, en kunnen nog steeds gek zijn
maar ja liefde van je leven he je deel lief en leed met elkaar .



tbarkaallah ben je zolang getrouwd?

19-04-2008, 23:11

Citaat:

Citaat door _Extravaganza_:
Niet één, maar twee decades verder. Tbarkallah!
Hoe is jullie relatie, gaat alles nog zo goed als 21 jaar geleden?
Allah ieberkfiek de eerste jaren is natuurlijk heel anders .
maar we kunnen niet zonder elkaar .
we houden veel van elkaar. tuurlijk zijn der dagen bij dat je zoiets hebt van time out maar dat is maar voor even .

19-04-2008, 23:12



Citaat door dina34:
nou toen we net getrouwd waren waren zoooooooooo gek op elkaar overdrevig vlinders in je buik
na 3 jaar is het normaal je weet je houd van elkaar etc maar gewoon
maar na 5 jaar heel raar wij zijn weer helemaal opnieuw verliefd geworden wij zijn nu bijna 6.5 jaar samen heerlijk gewoon we missen elkaar weer dagelijks en sturen smsjes naar elkaar , ik verheug mij gewoon elke dag weer wanneer hij weer van zijn werk komt

het is wel zo ik ben ook vaak weg en soms blijf ik een week weg ik denk dat het dat is dat je elkaar meer mist we zitten niet echt opelkaar nek

maar nog steeds in love hmdl

Tbarkallah!

Je zou eerder andersom denken.

Dat vind ik nou echt leuk, al zijn het maar de kleine dingetjes. Door middel van smssen etc. wordt je weer helemaal verliefd.
Door zulke dingen te doen houd je je relatie een beetje in leven, af & toe elkaar verassen met de leukste dingen kan zo boost geven aan je huwelijk.

19-04-2008, 23:14

Citaat door lilchakir:
Allah ieberkfiek de eerste jaren is natuurlijk heel anders .
maar we kunnen niet zonder elkaar .
we houden veel van elkaar. tuurlijk zijn der dagen bij dat je zoiets hebt van time out maar dat is maar voor even .

Je bent elkaars aanwezigheid natuurlijk zo gewoon, als hij weg is heb je het gevoel dat er iets niet klopt, alsof er een deel van je mist.
Hoort er helemaal bij, zonder zulke dagen zou je elkaar allang zat zijn.

19-04-2008, 23:18

Citaat door _Extravaganza_:
Het getrouwde leventje!
Aan het begin van een huwelijk ben je nog helemaal gek op de ander & kun je uiteraard niet zonder elkaar, vlindertjes & vleermuizen doen dan hun werk in je belly, hoteldebotel and the whole nine yards.
Maar hoe zit het als je al meer dan een decade getrouwd bent? Veranderd je kijk op je partner niet na tien jaar, ben je dan werkelijk nog zooo gek op hem? Ik denk dat je na 10 jaar meer vrienden dan elkaars geliefde bent.


Wat zijn jullie ervaringen. Zijn je gevoelens na een paar jaar veranderd? [/SIZE][/FONT]

[FONT="Courier New"][SIZE="3"]Al bijna 2 maanden samen en ben hem nu al zat















GEINTJE

Pagina's : [1] 2