Bekijk volle/desktop versie : Rondom tien is begonnen KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

12-09-2002, 19:49
Moslims klagen meer en meer over hoe slecht ze worden behandeld hier. Maar moeten ze niet eens kritischer naar zichzelf kijken? Achterstelling van vrouwen, begrip voor gewelddadige moslim-fundamentalisten en steun aan radicale imams passen niet in modern Nederland. In debat gaan: PvdA-politicologe Ayaan Hirsi Ali, SP-Kamerlid Ali Lazrak, directeur Cheppi van de Wereld Moslim Liga en schrijver Ali Eddaoudi.

Rondom tien
zender: Nederland 1
Tijdstip: 12-9-2002 22:00-22:45

12-09-2002, 19:51

bedankt om dit te melden!!!

12-09-2002, 19:54
he thnx kzal zeker kijke...als ik niet weer word gebeld of iets tussen komt...

12-09-2002, 20:17

Citaat:
Origineel gepost door Missrapster
he thnx kzal zeker kijke...als ik niet weer word gebeld of iets tussen komt...
gewoon je telefoon uit doen

12-09-2002, 21:23

Jah ik heb diej uitzending gisteren gezien die was cker heftig, maar dat was te verw8en wij MAROKKANEN zijn nou eenmaal lekker gebekt en daarom was het zo heftig

12-09-2002, 21:28
ja heb het ook gezien voor ommentaarzie topic romaysa

maar vandaag ooh ik dachtdat ik al ommmee ehhh half 10 begonn okeee

dus tien ga zekerss kijkee

12-09-2002, 21:45
bedankt om het hier te plaatsen ik ga inchallah strakjes kijken.

12-09-2002, 22:06
rondom tien is begonnen KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!

12-09-2002, 22:21
de presentator is echt een pipo!!!!!!!!!!!!!

12-09-2002, 22:27
ja die presentator is niet neutraal dat zie je...jammer dat die man met de baard niet de opmerking maakt dat de voorbeelden die die meisjes noemen ...geen religieuze maar culturele problemen zij dat van die blijf van me lijf huis dingen dat heeft toch niets met de islam te maken mehn!!

en dat dat pakistaanse meisje zegt het is mijn ervaring ik spreek alleen over mijn eigen ervaring enzo..en als die vrouw dan zegt bij osn is er geen taboe dat ze dan zegt...ja maar jij hebt geluk gehad..daarmee zegt ze dus dat de situatie anders dan de hare een uitzondering is.

lullig ook dat mensen elkaar niet uit laten praten met name die baardige gast en die vrouw met die hoofddoek die schrijvervind ik een beetje te emotioneel daar scoor je geen punten mee tijdens een discussie.

ik kijk en tik tegelijk dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik graag kwijt wil.

12-09-2002, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door MiuMiu
ja die presentator is niet neutraal dat zie je...jammer dat die man met de baard niet de opmerking maakt dat de voorbeelden die die meisjes noemen ...geen religieuze maar culturele problemen zij dat van die blijf van me lijf huis dingen dat heeft toch niets met de islam te maken mehn!!

en dat dat pakistaanse meisje zegt het is mijn ervaring ik spreek alleen over mijn eigen ervaring enzo..en als die vrouw dan zegt bij osn is er geen taboe dat ze dan zegt...ja maar jij hebt geluk gehad..daarmee zegt ze dus dat de situatie anders dan de hare een uitzondering is.

lullig ook dat mensen elkaar niet uit laten praten met name die baardige gast en die vrouw met die hoofddoek die schrijvervind ik een beetje te emotioneel daar scoor je geen punten mee tijdens een discussie.

ik kijk en tik tegelijk dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik graag kwijt wil.
precies!!!!!!!!

12-09-2002, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Destino
NOU IK VIND 'M BEST NEUTRAAL HOOR, IK BEDOEL HIJ BEHANDELD GEWOON VERSCHILLENDE ONDERWERPEN EN VRAAGT DAAR REACTIES OP........
eerlijk gezegt vind ik hem echt een pipo!

eraoudi bravo!!!!!!!!!

ik zou ook weg lopen!!!!

12-09-2002, 22:34

Pfff ik vind het echt jammer echt heel jammer dat er geen vrouwen zijn die de andere vrouwen tegen kunnen spreken want op deze manier ontstaat echt een F O U T beeld man..ook echt heel jammer dat die ene vrouw die er zit nauwelijks zegt!

En ik kan er ook niet tegen dat sommige mensen ook echt immediatly wordt verweten dat ze gelijk in de verdediging schieten!!!!!

EINDELIJK DE CULTUUR VERSUS ISLAM DISCUSSIE HEEFT ZICH ONTPOPT!! DAT DUURDE LANG!!

12-09-2002, 22:34
oef wat had ik graag die discussie willen bijwonen sta gewoon op ontploffen

12-09-2002, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door MiuMiu
Pfff ik vind het echt jammer echt heel jammer dat er geen vrouwen zijn die de andere vrouwen tegen kunnen spreken want op deze manier ontstaat echt een F O U T beeld man..ook echt heel jammer dat die ene vrouw die er zit nauwelijks zegt!

En ik kan er ook niet tegen dat sommige mensen ook echt immediatly wordt verweten dat ze gelijk in de verdediging schieten!!!!!

EINDELIJK DE CULTUUR VERSUS ISLAM DISCUSSIE HEEFT ZICH ONTPOPT!! DAT DUURDE LANG!!
Werd tijd.............

Pagina's : [1] 2 3 4