Bekijk volle/desktop versie : 'Kans op vinden aliens klein'



Pagina's : [1] 2

19-04-2008, 21:36
De kans dat we nieuw leven vinden op planeten als de aarde is klein. Dit stelt professor Andrew Watson op basis van wiskundig onderzoek. Volgens hem is de kans dat er intelligent leven op een planeet wordt aangetroffen in vier miljard jaar tijd 0,01%.

Het duurde zo'n vier miljard jaar voor intelligent leven zich had ontwikkeld op de aarde. Volgens Watson waren er vier stappen in de evolutie nodig om de huidige mensheid te ontwikkelen
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2008/04/kans_op_vinden_aliens_klein.html

19-04-2008, 21:37


Dat is uitgesloten

19-04-2008, 21:40
Nouw nouw in de koran heeft God het over aliens die per zijn toestemming alleen met ons zouden kunnen communiceren.

19-04-2008, 21:42
dat we ze niet zullen vinden wil niet zeggen dat ze er niet zijn. de aarde is slechts een van de vele zandkorrels die planeten heten in een gigantische woestijn.

19-04-2008, 21:44



Citaat door Slaz:
Nouw nouw in de koran heeft God het over aliens die per zijn toestemming alleen met ons zouden kunnen communiceren.



Hmm. Dat wist ik niet
Maar toch denk ik dat het beter is dat je, je niet met zulke dingen bemoeit.


19-04-2008, 21:51
ik ben het voor 50% eens met onze professor,( pffff toen ik kon lopen wist ik dat er geen aliens waren)

De mens is geschapen en is niet ontstaan uit evolutieprocessen.
maar hij heeft wel gelijk dat er geen aliens zullen gevonden worden de komende 4 miljard jaar.

19-04-2008, 21:51
Hier heb je een alien:

http://zappen.blog.nl/nps/2008/04/18/op-bezoek-bij-ali-b-in-zijn-flat

19-04-2008, 21:53
God heeft 7 zeven hemelen geschapen en 7 naar gelijke aarden, dus het is goed mogelijk.

19-04-2008, 21:58

Citaat door Slaz:
God heeft 7 zeven hemelen geschapen en 7 naar gelijke aarden, dus het is goed mogelijk.



Maar toch vind ik dat de 'mens' zich niet daarmee moet bemoeien.


19-04-2008, 22:03

Citaat door Slaz:
God heeft 7 zeven hemelen geschapen en 7 naar gelijke aarden, dus het is goed mogelijk.


statistisch gezien zijn er meer dan zeven aarden, aangezien het heelal onmenselijk groot is. we hebben geen idee wat er zich daarboven nog allemaal bevindt wat wij niet weten.

19-04-2008, 22:04

Citaat door Slaz:
God heeft 7 zeven hemelen geschapen en 7 naar gelijke aarden, dus het is goed mogelijk.


Allah heeft deze aarde en alles eromheen gemaakt voor slechts de mens.
er is ons niks onderwezen dat er iets anders is,
behalve hetgene waar we over gehoord hebben,
zoal de engelen, djings en saytaans.

19-04-2008, 22:07

Citaat door Nabil19:
Allah heeft deze aarde en alles eromheen gemaakt voor slechts de mens.
er is ons niks onderwezen dat er iets anders is,
behalve hetgene waar we over gehoord hebben,
zoal de engelen, djings en saytaans.

Djinns, hajooj wa majooj (gog en magog) en nog meer, het is goed mogelijk dat de hajooj wa majooj op andere planeet leven, in de sunna staat dat allah hen van ons gescheiden heeft ze waren namelijk het ergste heidense volk.

19-04-2008, 22:13


vroeger heeft er water op mars gestroomd dus daar WAS misschien leven.

19-04-2008, 22:14

Citaat door sunsetdriver:
vroeger heeft er water op mars gestroomd dus daar WAS misschien leven.

Moonhoax! THE POPE DID IT!

19-04-2008, 22:16

Citaat door Slaz:
Djinns, hajooj wa majooj (gog en magog) en nog meer, het is goed mogelijk dat de hajooj wa majooj op andere planeet leven, in de sunna staat dat allah hen van ons gescheiden heeft ze waren namelijk het ergste heidense volk.


nee,

ze wonen gewoon hier op aarde en zitten gevangen op deze aarde.
ze zullen tevoorschijn komen wanneer Allah het wil.

en weer voor chaos zorgen totdat ze weer vernietigd worden.

Pagina's : [1] 2