Bekijk volle/desktop versie : ZUSTERS: Hulp nodig bij maken flyer



19-04-2008, 20:40
Assalaamoe aleikoem warahmatoeallahie wabaraktoehoe lieve zusters,

Langs deze weg wil ik met jullie nadenken over onze taak in deze maatschappij. Wij merken steeds vaker dat de niet-moslim weinig tot geen kennis heeft over ons geloof en daardoor soms moeite/onbegrip heeft met hetgeen wij praktiseren.

Ik merk zelf, dat wanneer ik iets praktiseer ik dat voor Allah doe, maar het uitleggen aan iemand die je wel of niet kent niet altijd even makkelijk verloopt.

Laats sprak ik met lieve zuster die nadacht over het maken van een flyer. Bij het opstellen van deze flyer heb ik jullie hulp nodig. Wij willen een flyer maken voor de niet-moslim om hem/haar te informeren over 'het niet schudden van een hand van een niet-mahram-man'. Wij willen in het kort uitleggen voor wie wij dit doen (Allah) en waarom wij dit doen.

Deze flyer kan vervolgens verspreid worden en insha allah voor begrip zorgen.

Wie heeft ideeen over wat er hierin kan komen te staan? Misschien hebben zusters al iets thuis liggen? Alle ideeen zijn welkom. Misschien zijn hier zusters aanwezig die de opleiding Communicatie of Journalistiek hebben gevolgd en mij willen helpen met de volgorde en opzet van de flyer.

Djzakallahoe ghairan.