Bekijk volle/desktop versie : Uit eten met je man



19-12-2003, 17:49
Ik ken maar weinig stellen die uit eten gaan,hoe komt dat nou.

19-12-2003, 18:55


ja eigelijk ik ken er ook ni zo heel veel ma ik denk dat als je pas getrouwd bent je meer uiteten gaat met je man en het daarna begint te minderen

19-12-2003, 21:50
I don't know and I don't care

21-12-2003, 17:49

Citaat:
Origineel gepost door lalla_fatima147
ja eigelijk ik ken er ook ni zo heel veel ma ik denk dat als je pas getrouwd bent je meer uiteten gaat met je man en het daarna begint te minderen
Dat is niet waar, mijn man en ik zijn al een aantal jaren getrouwd maar gaan nog regelmatig (tenminst een keer in de week) uit eten. En dan heb ik het niet over Mcdonald of en ander fast-food keten.
Ons Stam restaurant is Drimz (waar vroeger Apple-bees was) in Den Haag...Errug lekker :cola:

22-12-2003, 23:01


ok dan kan zijn maar ik had die indruk alé dan hebben jullie die weerlegt
p.s. ik ben van belgië

23-12-2003, 09:27
Uit eten? ben je nou helmaal van de chumba! en de lekkere mamita met konijn , erwtjes en worteltjes thuis laten staan? Jij bent gek! Ik doe liever aan binneneten

23-12-2003, 10:33
Zou het heel graag willen, maar helaas geen tijd. Met een kindje van anderhalf kun je bijna niets doen. We gaan wel uit eten als we zelf een weekendje ertussen uit zijn.

23-12-2003, 13:21
Waar eten jullie dan dan bedoel ik geen snackbar ofzo

24-12-2003, 12:50
eten doe je thuis,buiten deur eten is niet betrouwbaar. Niet ritueel geslachte vlees, wijn in visgerechten, smerige bestek en glazen, overdreven duur. En romantisch is het toch niet. Mensen doen dat alleen om erbij te horen, om te kunnen zeggen: Ik ben uiteten geweest met mijn man / vrouw. Ach rot tochop en maak mamita klaar en eet zoals het hoort. Al die westerse ideen! bah

24-12-2003, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door ieffies
eten doe je thuis,buiten deur eten is niet betrouwbaar. Niet ritueel geslachte vlees, wijn in visgerechten, smerige bestek en glazen, overdreven duur. En romantisch is het toch niet. Mensen doen dat alleen om erbij te horen, om te kunnen zeggen: Ik ben uiteten geweest met mijn man / vrouw. Ach rot tochop en maak mamita klaar en eet zoals het hoort. Al die westerse ideen! bah
Sorry hoor ik doe het niet om erbij te horen, het is af en toe leuk,
het blijft jouw meining dat het iets westers is,
En trouwens ik ken genoeg marokaans restaurants die geen wijn bieden, en wat halal betereft ik eet altijd bij een marokaan zij nemen de verantwoording als het niet zo is, die verantwoordelijkheid heeft ook een halal slagerij als je bij hem halal vlees koopt.

24-12-2003, 22:16
Aangezien ik toch niet kan koken denk ik wel dat ik en m'n toekomstige vaak gaan eten. Hij kan wel koken alle geluk. Maar ik denk niet dat hij alle dagen bereid is maaltijden klaar te maken .