Bekijk volle/desktop versie : Stracey's receptenhoekje.



Pagina's : [1] 2

18-04-2008, 16:37

Hallo allemaal,
Graag wil ik hier een paar recepten plaatsen.
De recepten komen van verschillende afkomsten af.
Verder wil ik jullie nog duidelijk maken, dat niet alle foto's van mij zijn.

Stracey,


18-04-2008, 16:50


Kom maar op, ben benieuwd!

26-04-2008, 17:55
indd kom op maar op!

19-08-2008, 13:34
???????????????????????????

24-08-2008, 13:41


Ga je nog plaatsen meid??

24-08-2008, 13:54
ja nog sinds niets...

11-09-2008, 12:08
Als er geen recepten komen, dan maar verwijderen.

11-09-2008, 19:19
Deze heb ik net gemaakt staat nu te sudderen op het vuur.

Benodigdheden

Voor 2 personen: 250 gram rundsgehakt, 150 gram verse paddestoelen, 1 grote ui, 2 grote tomaten, 250 gram gepelde tomaten (blik), 250 gram spaghetti, verse pecorino, verse basilicum, 3 teentjes knoflook, olijfolie, zout, peper.
Bereidingswijze

Snij de paddestoelen in plakjes, de ui in kleine stukjes en versnipper de look. Bak de look en de ui met wat olijfolie gaar in een diepe pan. Voeg er het gehakt toe en bak verder tot het vlees gaar is. Voeg er halverwege ook de paddestoelen aan toe.

Snij de twee verse tomaten in stukken en voeg ze eraan toe. Laat even stoven. Voeg daarna beetje bij beetje het hele blik aan de pan toe. Prak de tomaten in stukjes en laat verder sudderen. Voeg er een stuk pecorino (ca. 1 op 3 cm) aan toe en laat het meekoken. Kruid met peper, zout en een snuifje selderijpoeder. Voeg er drie eetlepels olijfolie aan toe en laat de saus verder inkoken tot ze dik wordt (eventueel af en toe wat water of een scheutje rode wijn toevoegen). Eenmaal de saus klaar is, mag ze van het vuur.

12-09-2008, 10:45

Citaat door Sukaina_21:
wijn?


12-09-2008, 11:18
[QUOTE=noordgirl;53629270][/QUOTE


WIJN Ik weet niet of je het weet hoor wij zijn moslims het is een heillige maand voor ons kom jij met je rode wijn.
Ga dit ergens anders plaatsen.
En laat je andere recepten ook maar voor je.

ma3asalama

12-09-2008, 11:27

Citaat door abdellah20:
[QUOTE=noordgirl;53629270][/QUOTE


WIJN Ik weet niet of je het weet hoor wij zijn moslims het is een heillige maand voor ons kom jij met je rode wijn.
Ga dit ergens anders plaatsen.
En laat je andere recepten ook maar voor je.

ma3asalama

je hebt het tegen de verkeerde ik heb niks gezet. Ik heb alleen op jouw gereageerd ik moest lachen wie gaat er nou wijn gebruiken en vooral dat hier zowat alleen moslims surfen en al helemaal in de maand ramadan.

12-09-2008, 11:29

Citaat door Schurk:
Deze heb ik net gemaakt staat nu te sudderen op het vuur.

Benodigdheden

Voor 2 personen: 250 gram rundsgehakt, 150 gram verse paddestoelen, 1 grote ui, 2 grote tomaten, 250 gram gepelde tomaten (blik), 250 gram spaghetti, verse pecorino, verse basilicum, 3 teentjes knoflook, olijfolie, zout, peper.
Bereidingswijze

Snij de paddestoelen in plakjes, de ui in kleine stukjes en versnipper de look. Bak de look en de ui met wat olijfolie gaar in een diepe pan. Voeg er het gehakt toe en bak verder tot het vlees gaar is. Voeg er halverwege ook de paddestoelen aan toe.

Snij de twee verse tomaten in stukken en voeg ze eraan toe. Laat even stoven. Voeg daarna beetje bij beetje het hele blik aan de pan toe. Prak de tomaten in stukjes en laat verder sudderen. Voeg er een stuk pecorino (ca. 1 op 3 cm) aan toe en laat het meekoken. Kruid met peper, zout en een snuifje selderijpoeder. Voeg er drie eetlepels olijfolie aan toe en laat de saus verder inkoken tot ze dik wordt (eventueel af en toe wat water of een scheutje rode wijn toevoegen). Eenmaal de saus klaar is, mag ze van het vuur.
scheutje wijn leg dat eens even uit wil je

12-09-2008, 12:17



12-09-2008, 13:43
pff jongenss maak nou niet zo een probleem over die wijntje! miss heeft ze het wel uit een nederlands kookboek en ze zegt ooookk :
Citaat:
De recepten komen van verschillende afkomsten af
miss is het gwn voor de "Nederlanderss" onder ons!

wees dankbaar dat ze die recepten plaatst!

13-09-2008, 00:20

Citaat door Sukaina_21:
wijn?


Citaat door noordgirl:
scheutje wijn leg dat eens even uit wil je


Inplaats van wijn kan je ook non-alcoholische wijn gebruiken, Wijn azijn, of wijn smaak versterkers etc.

Ik heb de wijn er gewoon uitgelaten maar als je dat erbij doet schijnt het lekkerder ofzo te worden

Pagina's : [1] 2