Bekijk volle/desktop versie : Ik heb iets in mijn leven gedaan..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-04-2008, 15:19
Oh Allah wees mij genadig! Ik vraag U, de Barmhartige om mij te vergeven. Maak mijn boek van zondes zoals de dag dat ik geboren werd. Vergeef mij de momenten dat ik niet aan U denk, de momenten dat ik andere dingen belangrijker vind. De momenten dat het gebed aanbreekt, maar ik liever blijf liggen in bed. De momenten dat ik me alleen tot U richt, als ik verdriet en pijn voel. De momenten dat ik U negeer en ongehoorzaam ben. De momenten dat ik me voor mensen schaam om mijn zondes bloot te stellen, maar U vergeet. U de Ziener en Weter van alles! Red mij hier uit oh mijn Allah.

Waar ik zoveel spijt van heb. Dag in dag uit huil ik erom. Vergeving vragen aan Allah doe ik onbeperkt. Berouw tonen doe ik ook onbeperkt. Als ik dat moment terug kon draaien zou ik het zeker doen. Die verdomde woensdag 12 maart. Hoop dat het een niet te herhalen dag is.

Soub7anAllah, hoe kon ik zo dom zijn

18-04-2008, 15:20


wat is er gebeurt

18-04-2008, 15:20
amien

18-04-2008, 15:22

Citaat door mohand_aboharie:
Burn in hell bitch


Probeer het wat harder

PS: OT..


Citaat door GIRLFRIEND:
amien



Shokran!


Citaat door sjitana:
wat is er gebeurt



Iets persoonlijks. Ik heb geen behoefte om mijn zondes bloot te stellen.
Moest dit gewoon ff kwijt.

18-04-2008, 15:23



Citaat door spoelbakduiker:
shit happens, gwn oprechte berouw tonen.


Ik doe het bijna heel de dag door. Maar ik kan niet met die zonde leven.
Zo erg is het ook weer niet, maar ik zit er super erg mee!

18-04-2008, 15:26

Citaat door spoelbakduiker:
meid ik snap het, dat is ook de bedoeling. dat je beseft wat je fout hebt gedaan. en dat je het niet moet vergeten, je weet nooit wanneer allah je het vergeeft.



Dat is zo inderdaad. Maar ik kan er niet mee leven. Ik wil het aan iemand vertellen, maar dat kan ik niet. Ik leef er nu iets langer dan een maand mee, en ik ga er kapot aan

18-04-2008, 15:28
vertel het aan ons dan. Wat ligt er je dwars?

18-04-2008, 15:30

Citaat door UmSalama:
Blijkbaar wel..



Nee hoor, ik vind het gewoon heel erg

18-04-2008, 15:31

Citaat door spoelbakduiker:
als je wilt stuur me een pm en lucht je hart.


Ik moet er zo vandoor. Als ik vanavond terug kom, pm ik je.

Shokran!

18-04-2008, 15:32

Citaat door The_Beast_b:
vertel het aan ons dan. Wat ligt er je dwars?


Het is te persoonlijk om alles zo te vertellen. Ik ben bang voor oordelen.
Ik hou het nog ff voor me, en als ik er mee blijf zitten, weet ik jullie te vinden.

Shokran!

18-04-2008, 15:34

Citaat door UmSalama:

In ons ogen zijn de dingen klein, terwijl het bij Allaah groot is.
Berouw is oprecht spijt hebben en niet meer terugkeren naar die ene fout.

En verder pm niemand hier over je zonde, want Allaah heeft ze voor jouw bedekt openbaar ze niet aan ons.


Terugkeren naar die ene fout doe ik zeker niet meer! Ik heb geleerd van mijn fouten. Ik ga mijn zondes sowieso niet blootstellen, maar ik moet er met iemand over praten, gewoon om me iets beter te voelen. Anders ga ik nog dommere dingen doen.

Shokran!

18-04-2008, 15:34
Dát je al een zonde hebt begaan hoef je niet openbaar te maken,

en wát het is beter al helemaal niet.

gair inshAllah.

18-04-2008, 15:35



Citaat door Rocky_V:
Hoezo heb je spijt meid?
Je vond het toch lekker om hard in je kutje geneukt te worden, je zat te schreeuwen om meer en harder harde vieze sloeri.

Ze3ma achteraf spijt. Ga gewoon je kontje uit geven meid. Met je zogenaamde spijt.

Denk je dat de Islam zo in elkaar zit ofzo, erop los xxxxxx dan eind van de dag vergiffenis vragen, en volgende dag weer erop los xxxxxx dan weer vergiffenis vragen etc etc

Als ik jou was, gewoon lekker mijn kontje aanbieden aan een pooier.
Maar gelukkig ben ik geen vrouw.


Dat jij gelijk daaraan denkt zegt genoeg over jou.

18-04-2008, 15:37

Citaat door Rocky_V:
Hoezo heb je spijt meid?
Je vond het toch lekker om hard in je kutje geneukt te worden, je zat te schreeuwen om meer en harder harde vieze sloeri.

Ze3ma achteraf spijt. Ga gewoon je kontje uit geven meid. Met je zogenaamde spijt.

Denk je dat de Islam zo in elkaar zit ofzo, erop los xxxxxx dan eind van de dag vergiffenis vragen, en volgende dag weer erop los xxxxxx dan weer vergiffenis vragen etc etc

Als ik jou was, gewoon lekker mijn kontje aanbieden aan een pooier.
Maar gelukkig ben ik geen vrouw.


Haha, wie zegt dat het gaat om mijn maagdelijkheid? Alles behalve. Om mijn maagdelijkheid zou ik geen topic openen. Dan zou ik wel heel erg dom zijn.

En erop los xxxxxx doe ik al helemaal niet!

Ik weet hoe de Islam ongeveer in elkaar zit, en ik weet dat mensen zo beoordelen als hoe jij doet heel fout is. Dat is de taak van Allah, laat het dan ook aan Hem over.

18-04-2008, 15:46

Citaat door Rocky_V:
Ontkennende vuile smerige biatch!


Spaar je zondes lekker op.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6