Bekijk volle/desktop versie : Zou jij met iemand kunnen trouwen die ontmaagd is?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

17-04-2008, 21:05
Stel je gaat maagd het huwelijk in en degene waarvan je houdt/ om geeft blijkt geen maagd meer te zijn. Zou jij het kunnen dan om met hem/haar te huwen, terwijl de desbetreffende persoon het al met iemand anders gedaan heeft.
Zou jij hem/haar toch een kans geven. Want ja verleden is verleden, daar kun je niets meer aan veranderen. Je moet vooruit kijken ipv achteruit kijken.

17-04-2008, 21:06



Citaat door GroenOog20:
Stel je gaat maagd het huwelijk in en degene waarvan je houdt/ om geeft blijkt geen maagd meer te zijn. Zou jij het kunnen dan om met hem/haar te huwen, terwijl de desbetreffende persoon het al met iemand anders gedaan heeft.
Zou jij hem/haar toch een kans geven. Want ja verleden is verleden, daar kun je niets meer aan veranderen. Je meot vooruit kijken ipv achteruit kijken.



nee, ik zou haar gelijk t huis uitzetten en scheiden!

17-04-2008, 21:07
ik zou der eerst over praten

17-04-2008, 21:08

Citaat door Afoenes:
nee, ik zou haar gelijk t huis uitzetten en scheiden!



Ik vinnd zelf dat je niets kunt eisen van haar of hem als je zelf ook ontmaagd ben. Dan heb je geen recht van spreken.

17-04-2008, 21:09


als je eenmaal op iemand verliefd bent dan ga je niet kijken of ze maagd of ontmaagd is

17-04-2008, 21:10
Umh, ik zou het wel kunnen welke man is nou maagd, en trouwens is tussen hem en Allah . Zolang ik mijn eer en trots maar bewaar!

17-04-2008, 21:11

Citaat door GroenOog20:
Stel je gaat maagd het huwelijk in en degene waarvan je houdt/ om geeft blijkt geen maagd meer te zijn. Zou jij het kunnen dan om met hem/haar te huwen, terwijl de desbetreffende persoon het al met iemand anders gedaan heeft.
Zou jij hem/haar toch een kans geven. Want ja verleden is verleden, daar kun je niets meer aan veranderen. Je moet vooruit kijken ipv achteruit kijken.



hij mag alleen ontmaagd zijn als hij gescheiden(halal sex gehad) is anders niet

een lapzwans die van de ene dame op de andere is geglibbert en trots zegt dat hij EEN MAN IS krijgt een knietje +rechtse en enkeltje achterdeur
denk je dat je een maagd verdient a gek ga vliegen

17-04-2008, 21:11

Citaat door Salahdeen78:
als je eenmaal op iemand verliefd bent dan ga je niet kijken of ze maagd of ontmaagd is


Dat zeg jij, Marokkaanse jongens kunnen volgens mij niet een verliefd worden op een ontmaagde!

17-04-2008, 21:11

Citaat door GroenOog20:
Ik vinnd zelf dat je niets kunt eisen van haar of hem als je zelf ook ontmaagd ben. Dan heb je geen recht van spreken.


al ben ik hypocriet en niet rechtvaardig op dit punt, maar ik zou dat gewoon niet accepteren!

17-04-2008, 21:11

Citaat door SunShine_s:

Dat zeg jij, Marokkaanse jongens kunnen volgens mij niet een verliefd worden op een ontmaagde!



17-04-2008, 21:12

Citaat door SunShine_s:

Dat zeg jij, Marokkaanse jongens kunnen volgens mij niet een verliefd worden op een ontmaagde!


ik ben marokkaans en ik als ik verliefd word dan maakt het mij niets uit

17-04-2008, 21:12

Citaat door Salahdeen78:
als je eenmaal op iemand verliefd bent dan ga je niet kijken of ze maagd of ontmaagd is



Zou jij daarmee kunnen leven

17-04-2008, 21:14



Citaat door GroenOog20:
Zou jij daarmee kunnen leven


lit eraan hoe ze ermee om gaat..

17-04-2008, 21:14

Citaat door GroenOog20:
Stel je gaat maagd het huwelijk in en degene waarvan je houdt/ om geeft blijkt geen maagd meer te zijn. Zou jij het kunnen dan om met hem/haar te huwen, terwijl de desbetreffende persoon het al met iemand anders gedaan heeft.
Zou jij hem/haar toch een kans geven. Want ja verleden is verleden, daar kun je niets meer aan veranderen. Je moet vooruit kijken ipv achteruit kijken.





Voor de mannen: De vrouw zal waarschijnlijk denken dat het erbij hoort.. Welke jongen is tegenwoordig nog maagd zal ze denken..
Voor de vrouwen ligt het iets ingewikkelder.. De mannen die hier zullen zeggen dat als je verlifd wordt dat et niet meer uitmaakt hebben het mis.. Ik weet zeker dat het een zware afknapper zal zijn.. Ook al zal je bij het begin rustig reageren.. Wanneer er een ruzie uitbreekt zal het onderwerp al gauw aan de orde komen.. Het zal hun altijd dwarszitten dat hun vrouwen geen maagd meer zijn..

Wie is het hier niet mee eens.. ( de mannen dan)


17-04-2008, 21:14

Citaat door Afoenes:
al ben ik hypocriet en niet rechtvaardig op dit punt, maar ik zou dat gewoon niet accepteren!



Ja nou ik wil liever ook een maagdelijke man

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11