Bekijk volle/desktop versie : 8 Dagen Kennis Wees Er Snel Bij Op Op



Pagina's : [1] 2 3

19-12-2003, 00:22
Moderators, laat deze topper aub staan! STP


19-12-2003, 00:51



Citaat:
Origineel gepost door Oem_Ayman
Selam Aljkum

Insh Allah zal de opkomst hoog zijn.

Waselam.
JA ZEKER VOORAL ALS DE VERASSING CHAIKH KOMT DAN HELEMAAL.

19-12-2003, 01:15
redouan salih kom je ook bij de vorige dawra was je er wel kom je nu ook .

mocht je komen dan zie ik je daarc inschallah.

19-12-2003, 01:38

Citaat:
Origineel gepost door Abou_Khadija
Als de verassings sjeikh: Sjeikh Muhammed hessen, sjeikh al haywani, sjeikh abu Baseer al tartoosi of sjeikh ghul agassi is dan kom ik zeker.




Barraka lahu fiekoem voor deze nuttige bijeenkomsten.
ja zeker de eerste 2 machaieegh zijn machallah 1 v de toppers.

19-12-2003, 09:35



Citaat:
Origineel gepost door maimoun
redouan salih kom je ook bij de vorige dawra was je er wel kom je nu ook .

mocht je komen dan zie ik je daarc inschallah.
Ik kom denk ik ook insha Allah. Het is alleen tijdens de kerstdagen, ik weet niet hoe ik dat moet combineren, of is er voor de gelegenheid een kerstboom in de moskee ?


19-12-2003, 09:39

Citaat:
Origineel gepost door Moslimpunaise
Ik kom denk ik ook insha Allah. Het is alleen tijdens de kerstdagen, ik weet niet hoe ik dat moet combineren, of is er voor de gelegenheid een kerstboom in de moskee ?

Droogheid Heerst..

19-12-2003, 09:43

Citaat:
Origineel gepost door Oempje
Droogheid Heerst..
Zonder dollen, ben al vaak geweest naar die Dawra's, en heb het altijd naar mijn zin gehad daaro. Gezellig eten en drinken, veel jongeren, lezingen voor iedereen, dus voor ieder wat wils, maar het takfir-gepeupel is absoluut niet welkom in deze moskee.

Het leukste zijn altijd die koranwedstrijden, de beste jonge reciteurs lopen daar rond. Ik heb zelf ook een x meegedaan, maar de concurrentie was moordend, de hoofddprijs was nl. een krentebol, en dan weet je van te voren al dat je geen kans maakt i.v.m. allerlei hongerige Marokkanen


19-12-2003, 09:47

Citaat:
Origineel gepost door Moslimpunaise
Zonder dollen, ben al vaak geweest naar die Dawra's, en heb het altijd naar mijn zin gehad daaro. Gezellig eten en drinken, veel jongeren, lezingen voor iedereen, dus voor ieder wat wils, maar het takfir-gepeupel is absoluut niet welkom in deze moskee.

Het leukste zijn altijd die koranwedstrijden, de beste jonge reciteurs lopen daar rond. Ik heb zelf ook een x meegedaan, maar de concurrentie was moordend, de hoofddprijs was nl. een krentebol, en dan weet je van te voren al dat je geen kans maakt i.v.m. allerlei hongerige Marokkanen

Wajjoowww.. het is veel te vroeg om zoveel te lachen..
ik ga echt helemaal stuk.. oke safie.. genoeg..

19-12-2003, 09:49

Citaat:
Origineel gepost door Abou_Khadija
Als de verassings sjeikh: Sjeikh Muhammed hessen, sjeikh al haywani, sjeikh abu Baseer al tartoosi of sjeikh ghul agassi is dan kom ik zeker.




Barraka lahu fiekoem voor deze nuttige bijeenkomsten.
Als de verassings-Shaykh, S3oud Al-Shuraim is, dan ga ik nu al naar de moskee sounna en mezelf vastnieten aan de eerste rij, al dan niet met behulp van lijm !


19-12-2003, 10:54

Citaat:
Origineel gepost door Mixed_Angel
Is het trouwens ook voor zusters???

en zo ja... als je eenmaal 1 dag komt moet je dan al die andere dagen ook komen?? of mag je wel alleen een paar dagen komen?
je mag kiezen welke dag je komt de na salaat dohr dan worden tot salaat ischaa lezingen gehouden in het arabisch met eventueel vertaling in het nederlands.

19-12-2003, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door maimoun
je mag kiezen welke dag je komt de na salaat dohr dan worden tot salaat ischaa lezingen gehouden in het arabisch met eventueel vertaling in het nederlands.
Mag je ook met de trein komen, of moeten we perce met de auto komen om de parkeerplaatsen weer als vanouds vol te krijgen voor de moskee ?


19-12-2003, 11:55

Citaat:
Origineel gepost door Moslimpunaise
Mag je ook met de trein komen, of moeten we perce met de auto komen om de parkeerplaatsen weer als vanouds vol te krijgen voor de moskee ?

vol zijn ze altijd maar ghair inschallah.

allen vrouwen mogen niet alleen reizen zonder mahram .

19-12-2003, 14:57


Wie zijn de sprekers?

19-12-2003, 15:52
Een van de 3ulama's die zeker aanwezig zullen zijn tijdens de conferentie is Sheik Majdi Saleh als ik het goed heb komt deze 3alim uit Saudi Arabie

verder komt er ook een 3alim uit marokko zijn naam is Sheik Rachid Nafi3

dit werd vandaag gemeld na de vrijdagpreek in stichting As-sounah door Sheik Fawaz

19-12-2003, 17:12

Citaat:
Origineel gepost door Moslimpunaise
Zonder dollen, ben al vaak geweest naar die Dawra's, en heb het altijd naar mijn zin gehad daaro. Gezellig eten en drinken, veel jongeren, lezingen voor iedereen, dus voor ieder wat wils, maar het takfir-gepeupel is absoluut niet welkom in deze moskee.

Het leukste zijn altijd die koranwedstrijden, de beste jonge reciteurs lopen daar rond. Ik heb zelf ook een x meegedaan, maar de concurrentie was moordend, de hoofddprijs was nl. een krentebol, en dan weet je van te voren al dat je geen kans maakt i.v.m. allerlei hongerige Marokkanen

Hahahhahaha, jazakAllahoe ghairan.

Pagina's : [1] 2 3