Bekijk volle/desktop versie : accupuntuur ..



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2008, 19:54
of hoe het ook mag heten.

Wie heeft dat gedaan??Ik ben doorverwezen door mijn VK en het lijkt me een beetje eng


trouwens,ze zei dat het onder alternatieve geneeswijze valt,klopt dat? (voor mijn verzekering)

17-04-2008, 19:55



17-04-2008, 19:56
Ik zou niet weten hoe dat zou zijn! Lijkt me ook super eng, vooral als ik aan die ene reclame moet denken van Ohra....

17-04-2008, 19:57

Citaat door Azhaar:
Ik zou niet weten hoe dat zou zijn! Lijkt me ook super eng, vooral als ik aan die ene reclame moet denken van Ohra....



welke reclame a rasoelah

17-04-2008, 20:00



Citaat door tangia19:
welke reclame a rasoelah



ik weet niet zeker dat het van ohra is of een andere verzekerings maatschappij, (denk apeldoorn)

Zo een man, die accupuntuur gaat doen bij een Chinees en dan ineens breekt er brand uit, die Chinees springt uit de raam en want er staan daar brandweermannen met een opvangdoek en hij die man miskin wis niet wat hij moest doen, want hij zat onder de naalden

17-04-2008, 20:03

Citaat door Azhaar:
ik weet niet zeker dat het van ohra is of een andere verzekerings maatschappij, (denk apeldoorn)

Zo een man, die accupuntuur gaat doen bij een Chinees en dan ineens breekt er brand uit, die Chinees springt uit de raam en want er staan daar brandweermannen met een opvangdoek en hij die man miskin wis niet wat hij moest doen, want hij zat onder de naalden



oja die ...mijn god

17-04-2008, 20:12
Dat lykt my heerlyk !!

Ze zeggen dat et ook helpt by migraine ; myn vroegere leerkracht had migraine & ze hadden dat ook by haar gedaan.

Allemaal op haar hoofd naaldenhoofd

17-04-2008, 20:14
ik zou het echt doen!!was een tijdje terug bij oprah,schijnt goed te helpen.ik ken iemand die last had van hooikoorts en na een paar behandelingen met accupunctuur is het weg!

17-04-2008, 20:20
ik heb last van vemoeidheid/stress en bekkeninstabiliteit en toen verwees ze me naar haar collega die acupunctuur doet...ik moest van haar zelfs

17-04-2008, 20:29

Citaat door tangia19:
ik heb last van vemoeidheid/stress en bekkeninstabiliteit en toen verwees ze me naar haar collega die acupunctuur doet...ik moest van haar zelfs


ik zou het echt doen.ik overweeg om naar iemand te gaan die aan voetreflexologie doet.

maar ik denk dat je(bijna)niks voelt van die naaldjes

17-04-2008, 20:42
ik heb accupuctuur gedaan,want ik was suiker verslaafd.waardoor ik 20 kilo was aangekomen.

ik kreeg steedts naaldjes in mijn oor.en het heeft me gelijk vanaf de eerste keer heel erg goed geholpen,ik was gelijk af van mijn overmatig snoep gedrag.

de eerste keer betaal je 90 euro,je krijgt dan 75 euro terug van je verzekering,en daarna is t per keer 50 euro,en krijg je 25 euro terug.

ik adviseer je om het wel te doen,want t helpt echt.

suc6

17-04-2008, 20:44

Citaat door safaantje:
ik heb accupuctuur gedaan,want ik was suiker verslaafd.waardoor ik 20 kilo was aangekomen.

ik kreeg steedts naaldjes in mijn oor.en het heeft me gelijk vanaf de eerste keer heel erg goed geholpen,ik was gelijk af van mijn overmatig snoep gedrag.

de eerste keer betaal je 90 euro,je krijgt dan 75 euro terug van je verzekering,en daarna is t per keer 50 euro,en krijg je 25 euro terug.

ik adviseer je om het wel te doen,want t helpt echt.

suc6


ligt dat niet aan welke pakket je hebt???moet ik dus elke keer voorschieten?

17-04-2008, 20:48


een bekkeninstabiliteit heb ik ook gehad en moest er 3 jaar van revalideren, ben nu weer zwanger en heb nu minder klachten dan de vorige keer

wellicht heb ik tips voor je die het tot het einde toe dragelijker kunnen maken en erna?

ff meer on topic: ik zou het doen, schijnt dat je het niet tot nauwelijks voelt en het erg effectief is

succes meid en neem je rust zeker nu je zoveel klachten hebt (kweet is makkelijker gezegd dan gedaan)

17-04-2008, 20:49

Citaat door tangia19:
ligt dat niet aan welke pakket je hebt???moet ik dus elke keer voorschieten?


vaak kun je online je polis ff nachecken of wat wel en niet vergoed wordt....

17-04-2008, 20:51
Ik heb het ook gedaan zowel tijdens me zwangerschap als erna en nu nog steeds af en toe, die naalden lijken zo eng, maar dat is het niet hoor, doet ook niet pijn, bij mij werd het gedeeltelijk vergoed.

Pagina's : [1] 2 3