Bekijk volle/desktop versie : Ipod



17-04-2008, 09:25
Wie van de dames hier heeft een ipod?
Ik heb er een aangeschaft maar heb geen idee hoe ik er de muziek op kan plaatsen.
het is een mooi ding maar ligt nu al een tijdje mooi te zijn in de kast.
Hoop dat iemand mij kan helpen

17-04-2008, 09:35


Dus niemand hier heeft een IPOD, nou ook weer duidelijk

17-04-2008, 10:03

Citaat door hello2:
Wie van de dames hier heeft een ipod?
Ik heb er een aangeschaft maar heb geen idee hoe ik er de muziek op kan plaatsen.
het is een mooi ding maar ligt nu al een tijdje mooi te zijn in de kast.
Hoop dat iemand mij kan helpen





Ik heb deze en eerlijk gezegd heb ik er ook niet veel verstand van.
Mijn zusje die doet het allemaal voor me.
Ook erg handig voor in de wagen




17-04-2008, 10:04
Welke heb jij?

17-04-2008, 10:21


Ik heb dezelfde als jou

17-04-2008, 10:22
Weet jij hoe ik m kan gebruiken?

17-04-2008, 10:34
Je moet itunes downloaden of als het goed is heb je een cd erbij gekregen, met dat progamma kun je liedjes zetten op je ipod

17-04-2008, 10:47
Ituns downlouden.
Dan ga je muziek downlouden die je op je ipod wilt zetten, als je dat eenmaal gedaan hebt krijg je die nummers in een map.
Dan dubbelklik je 2 x op die nummer dan speelt die nummer vanzelf af op itunes.
Als je dat eenmaal gedaan hebt plug je die kabel wat je bij je ipod hebt gekregen in de computer of laptop, dan zie je z’n balkje met als tekst HERSTELLEN, daar klik je dan weer op en neemt die al die liedjes die je op Itunes hebt over naar je Ipod en klaar is Miep

17-04-2008, 11:14

Citaat door Diamanten_Lover:
Ituns downlouden.
Dan ga je muziek downlouden die je op je ipod wilt zetten, als je dat eenmaal gedaan hebt krijg je die nummers in een map.
Dan dubbelklik je 2 x op die nummer dan speelt die nummer vanzelf af op itunes.
Als je dat eenmaal gedaan hebt plug je die kabel wat je bij je ipod hebt gekregen in de computer of laptop, dan zie je z’n balkje met als tekst HERSTELLEN, daar klik je dan weer op en neemt die al die liedjes die je op Itunes hebt over naar je Ipod en klaar is Miep


Klinkt heel simpel..... Kost dat itunes ook geld of niet?
Ik heb inderdaad alleen een kabel erbij gekregen
Heb m er een keer ingelklikt en toen stond er de hele tijd synchroinisatie is dat normaal??

17-04-2008, 11:15
itunes kost geld, maar je kan ook gewoon via limewire of iets soortgelijks je nummers op je ipod zetten.

17-04-2008, 11:26
Nee hoor itunes kost geen geld! die heb ik ook gedownload...

19-04-2008, 00:09

Citaat door meisjexuitxrdam:
Nee hoor itunes kost geen geld! die heb ik ook gedownload...


Itunes downloaden kost geen geld maar de muziek erop zetten en de muziek zelf downloaden dat kost toch geld?

19-04-2008, 10:20


Itunes het progamma waarmee je muziek op de ipod zet kost geen geld, maar muziek downloaden via itunes kost wel geld 99 cent per nummer.

19-04-2008, 13:40
dus nog 1 voor de duidelijkheid...

Je download hier I tunes: http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Als je het eenmaal geinstalleerd hebt, wat gratis is.... kan je nummers, video's, foto's etc imporeren uit je eigen collectie die op je Pc staat..(gratis)