Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksproblemen & shik



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16-04-2008, 14:49
Salaam alikoem

Graag zou ik jullie hulp, raad, advies willen hebben over het volgende,

Zal maar gelijk beginnen, Mijn man en ik zitten in een huwelijkscrisis die nu zijn toppunt heef bereikt, We hebben sinds hij er is, Alleen maar ruzie om de kleinste dingen maar altijd was hij degene die zijn excuses aanbood ook al was ik degene die schuld had. Maar de aanleiding van de ruzies waren mijn koppigheid en zijn laksheid.

Elke keer komen we erop aan dat hij mij meer aandacht moet geven en ik hem moet loslaten en respecteren, En niet elke keer zeggen je gaat vreemd, Heb je een ander. Waarom hou je niet meer van mij?

Hoe kan ik hem meer gaan loslaten? Want ik mag wel dingen die hij van mij niet mag,

Mijn man is geen lelijke man om te zien. EN dat weet ik al te best. Ik heb geen enkele reden om hem niet te vertrouwen, Ik heb zijn tel nagekeken portemonnee, en wat ik heb gevonden was verklaarbaar, En niet iets schokkend,

Wat kan ik doen om mijn shik te laten verdwijnen? Bevoorbeeld door doua’s enz.

Voel me ook echt depri en heel slecht, Hij heeft tegen mij gezegd je shik is slecht zorg dat je het weghaalt. Voel ik raak hem kwijt tijdens een grote ruzie heeft hij gezworen op de koran, dat er nooit een ander is geweest. Nooit was sinds ons huwelijk. Dat zijn hart alleen van mij was.

Wat vinden jullie ervan? Wat zou ik kunnen doen of is het te laat??? Dat zou ik echt heel erg vinden,

Voor de rest wat moet ik doen om mijn man weer terug te winnen?

Wat kan ik doen om mezelf weer zekerder te laten worden en mezelf zo neerhalen (geeft hij ook bij mij aan, weet wat je waard bent)

16-04-2008, 14:53


Vertrouw je man en heb vertrouwen in ALLAH

Hoe lang zijn jullie al getrouwd?

16-04-2008, 14:53
je ziet letterlijk en figuurlijk spoken..tjeetje hee

16-04-2008, 14:56
shik???

16-04-2008, 15:02


Wa alaykoum salam,

Waarschijnlijk is het gewoon alwaswas en het is goed om dan roeqiya te doen hiervoor inschaAllaah!

Het helpt echt!

16-04-2008, 15:04
Wat is een shik??

16-04-2008, 15:10
vertrouw je man, en vertrouw op je huwelijk! En probeer je zoveel mogelijk in te houden, Je man geeft aan dat er niks is, en jij kan (na onderzoeken) niks vreemds vinden, Nou.. Voor mij is dat genoeg, om geen zorgen meer te maken.

16-04-2008, 15:12

Citaat door oempje_N:
Wa alaykoum salam,

Waarschijnlijk is het gewoon alwaswas en het is goed om dan roeqiya te doen hiervoor inschaAllaah!

Het helpt echt!


Hoe moet ik dit doen??? Vorige week tijdens een grote ruzie waar ik een hele grote fout heb gemaakt heeft hij de koraan gepakt,

Volgens hem was dat het enige waardoor ik zijn woord wel zou geloven, dat hij nooit andere vrouw heeft aangeraakt sinds ons huwelijk.

En zijn hart alleen van mij is, En daar geen andere vrouw in zit,

16-04-2008, 15:13
wat is shik

( si7r?)

16-04-2008, 15:14

Citaat door Shabanna:
vertrouw je man, en vertrouw op je huwelijk! En probeer je zoveel mogelijk in te houden, Je man geeft aan dat er niks is, en jij kan (na onderzoeken) niks vreemds vinden, Nou.. Voor mij is dat genoeg, om geen zorgen meer te maken.



Alleen gedraagt hij zich na een grote ruzie zo afstandelijk EN neemt niet meer zijn tel op. Geeft niet meer om mijn tranen

HIj vind dat ik me naar beneden haal en dat ik moet weten dat ik meer waard ben,

16-04-2008, 15:14
weswes bedoel je.

Zoek je toevlucht bij Allah swt. En tot tien tellen voordat je hem weer beschuldigt van alles en nog wat.

16-04-2008, 15:15

Citaat door Al-Tanjawiyyah:
wat is shik

( si7r?)


Misschien heb ik het verkeerd geschreven? bedoel wantrouwen?

16-04-2008, 15:16


met shik bedoelt ze shek.

Dus dat ze overal iets achter zoekt.
Wantrouwig, achterdochtig.

16-04-2008, 15:17

Citaat door trisinti:
je ziet letterlijk en figuurlijk spoken..tjeetje hee



Soms denk ik stomme trut doe eens normaal je hoef niet zo te denken. Mar dan gebeurd er iets kleins en dan kan ik zo boos worden,


Wallah ik voel het gebeuren. Wil dit niet meer, Wil er echt aan werken weet niet wat te doen

16-04-2008, 15:17
Jij bent gewoon een kutwijf die aandacht tekort komt. Ga een leven zoeken buiten hem! Ik zou echt niet met jou kunnen leven. Een onzekere vrouw is een vrouw met weinig zelfwaarde. Zit ze daar maar te zeuren en te onderzoeken wat fout kan gaan met die SHIK van jou. Een mens wordt eens moe van jou en gaat op den duur zijn eigen weg op, vroeg of laat!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10