Bekijk volle/desktop versie : Wat nou als je aanstaande schoonzus een bitch is..



16-04-2008, 08:27
Zou je er wat van zeggen tegen je broer of gwn je mond houden, en zien hoe het uitpakt.

16-04-2008, 08:29



Citaat door Ladyloubke:
Ik kan haar wel aan




Hahaha hoe?

16-04-2008, 08:34

Citaat door Ladyloubke:
Je man vertellen dat ze je irriteert, is voor haar een teken van overwinning. Dus ik zou never mijn man vertellen dat zijn zusje een heks is, ga gewoon gezellig meedoen.




, Gelukkig heeft mijn aanstaande een hele lieve zus!

Ik heb het over 't vriendinnetje van mijn broer, ze begint al te janken wanneer hij mij ergens heen moet brengen, of wanneer ik hm bel.. Ze eist ook nog eens van hm dat hij voooor de zomervakantie om der hand komt vragen anders dumpt ze hem. Terwijl hij er nog helemaal niet klaar voor is om te trouwen. Snap dan niet waarom ze een relatie is begonnen als je nooit zekerheid van hm heeft gekregen. En in de ergste gevallen dreigt ze dat ze mijn moeder zal bellen, als hij zn telefoon niet opneemt.

16-04-2008, 08:36

Citaat door Inthewind:
Soms heb ik ook een schoonzus die zich belangrijker voordoet dan ze is dan begin ik dus echt met afkraken en dan wordt ze rood.. Dan houdt ze ook meteen haar klep dicht.. Ik laat iedereen dan lachen over haar en daar kan ze niet tegen en dat weet ik..

Maar dan haalt ze echt soms de bloed onder me nagels vandaan..



Ik zou niet meer durven om dat huis te betreden, als ik zo een schoonbroertje had!

16-04-2008, 08:40



Citaat door Ladyloubke:
Oh, over de vrouw van je broer? Niet goed gelezen

Hmmm... Zelfde optie, I think




Jaa, dats ook wat ik een beetje doe op dit moment, maar ik heb zo'n medelijden met mijn broer. Die sukkel is echt gek op haar, ze heeft hm in der broekzak

16-04-2008, 08:44

Citaat door Ladyloubke:
Regel een snoezig meisje voor hem, wat hem háár doet vergeten.
Makkelijk zat



Nee dat zou ik nooit doen!

16-04-2008, 08:46

Citaat door SnoezePoez:
Zou je er wat van zeggen tegen je broer of gwn je mond houden, en zien hoe het uitpakt.


Ik hou gewoon mijn mond dicht.
Ik heb nu ook een bitch als schoonzus, denkt dat heel de wereld aan haar voeten ligt etc. ik trek me er nooit wat van aan en reageer ook nergens op.

16-04-2008, 08:50

Citaat door Ladyloubke:
Tja, dan weet ik het ook niet



Haha, ik weet het idd ook niet.

16-04-2008, 09:10

Citaat door SnoezePoez:
Zou je er wat van zeggen tegen je broer of gwn je mond houden, en zien hoe het uitpakt.



als hij er gelukkig mee is is het zijn keuze
tegen mij mag ze kattig doen maar als ze kattig doet tegen mijn moeder dan geef ik haar een rechtse ..
mijn moeder heeft 1 zoon en die bitch hoeft haar geen verdriet te doen

16-04-2008, 09:16

Citaat door HAJET75:
als hij er gelukkig mee is is het zijn keuze
tegen mij mag ze kattig doen maar als ze kattig doet tegen mijn moeder dan geef ik haar een rechtse ..
mijn moeder heeft 1 zoon en die bitch hoeft haar geen verdriet te doen




Klopt, geef ik je helemaal gelijk in.. Ze moet mijn moeder behandelen zoals zij wenst dat haar moeder behandelt zal worden.