Bekijk volle/desktop versie : Van Gaal sprak met Galatasaray



15-04-2008, 13:03
De belangstelling van Galatasaray in Louis van Gaal begint serieuze vormen aan te nemen. Een delegatie van de Turkse topclub sprak afgelopen week in Alkmaar met de oefenmeester van AZ, zo bevestigde hij aan het Turkse persbureau DHA.

"Ik heb tot dusver één keer gesproken", geeft Van Gaal toe. "Maar niet alleen Galatasaray heeft interesse, ik heb van meerdere clubs te horen gekregen dat ze me graag willen hebben. Eerst moet ik beslissen of ik al dan niet bij AZ blijf, daarna kijk ik verder."

"Als Galatasaray me dan nog altijd wil hebben, kan er wellicht iets gebeuren", blikte de oud-bondscoach vooruit. "Ik zou graag in Turkije willen werken. Wanneer Galatasaray zich voor de Champions League plaatst, wordt een avontuur in Turkije uiteraard nog wat aantrekkelijker."

Van Gaal moet de opvolger worden van Karl-Heinz Feldkamp. De Duitse oefenmeester stapte eerder deze maand op, nadat hij met het bestuur van Galatasaray overhoop lag. Asistenten Burak Dilmen en Cevat Güler nemen voorlopig de honneurs waar.

15-04-2008, 15:13


Turkse persbureau's zijn niet te vertrouwe...

15-04-2008, 16:59
hmm denk het wel want het staat ook al op voetbalzone