Bekijk volle/desktop versie : Rond om tien ...kijk vanavond!!

Pagina's : [1] 2

12-09-2002, 14:16

Citaat door aniessa:
Assalaam oulaikoum,

Net als gisteren zal er vanavond bij rond om tien een discussie plaatsvinden wat ons marokkaanen en MOSLIMS zeker aangaat.

Als jullie gisteren de discussie hebben gezien, dan gingen bij jullie vast ook vaak de tanden op elkaar. Het meeste verweer was te danken aan de marokkaanse journaliste samira (die overigens een column heeft in de volkskrant). De hele discussie was natuurlijk geweid aan de ramp van 11 september vorig jaar. Er kwamen onderlinge gevoelens te sprake van de kant van niet-moslims en moslims. Wat ik ook dit keer vond was dat de discussie te kort was in 35 minuten kom je niet ver. Er was ook een raadslid bij van leefbaar Rotterdam (die overigens niet veel intressants te melden had, zo zie je maar weer wat voor mensen worden aangesteld om een partij te vertegenwoordigen). Maar goed het einde van de programma was geslaagd. De moslimse lerares werkzaam in een islamitische basisschool eiste haar recht op als inwonende van Nederland...

meer hier over straks...

anissa
.

12-09-2002, 14:22

ik heb er naar gekeken gisteravond.... Was trots op die dame mv. n'bir die les geeft in een islamitische school....
Die Hollanders hadden gewoon niks te zeggen.

12-09-2002, 14:52
Sallaam Alikoem,

Ik heb het gisteren ook gevolgd, jammer dat er mensen tussen zitten die uit ontwetendheid spreken.

Overigens niet allemaal.

Mijn complimenten aan de lerares en de journaliste.

Ma'sallamaaa
Malika

12-09-2002, 15:34
Allemaal stelletje schreeuwlelijkerds...

12-09-2002, 15:36

Marokkanen schreeuwen altijd.....

12-09-2002, 16:03
jammer ik heb het niet gezien gisteren.
Op welke net en hoelaat komt het dan vandaag.

-xxx-

12-09-2002, 16:07
Ik heb het ook gezien ja, en sommige mensen konden inderdaad beter hun mond dicht houden.............maar ik hoop dat het vanavond beter zal gaan...........

12-09-2002, 16:34
Asalaam aleikum waragmatoellahi taála wabarkatoe

Inderdaad, sommigen konden beter een discussie meemaken op 'Sesamstraat en mijn vriendjes'. Behalve onze zuster, die les gaf op die basisschool was mash Allah! Haha meskeen, die Turk...... Allah sehul zijn spreekvaardigheid... als we uberhaupt kunnen spreken van 'vaardigheid'.
SubhanAllah ik vraag mezelf af waarom er steeds minder goede debatters op tv komen, die ons 'representateren'. Gair InsjAllah Taála.

Samira (journaliste) als je dit leest: "Verhef je stem niet steeds, want je bent irritant en je laat mensen bovendien niet uitspreken. Verder was je knap tegenstrijdig, namelijk wanneer je zei dat je praktiserende moslimaa was.... en even later nodig je een kaffer (Beckham-wannebe) uit om wat te gaan drinken. Misschien heb ik het wel mis, hoor, maar een moslimaa dient dat niet te zeggen! Allah hdiena"

Mijn broer zo: "het zou me niet verbazen als ze die Turk gewoon ff hebben opgepikt bij een koffieshop!"

Allah oe alem

12-09-2002, 16:38
ja ik heb ook geken en ik had het gevoel dat ik op mijn teentjes ben getrapt. vooral van dat wijf (lerares VBMO) haar kon ik wel wurgen.
wat ik erg vond is dat er een paar mensen waren die niet konden praten oa die enen turk (wa billah....!).
verder wil ik zeggen dat ik trots ben op samira en de islamitische lerares!

liefs van ihsane

OA vandaag ook nog kijken he!

12-09-2002, 16:40
jaaa vertel mensen welk net is het???????en hoe laat precies??

12-09-2002, 16:42
op nederland 1 en ik denk om ongeveer 21.00 uur, gister was het ook rond die tijd!

liefs van ihsane

OA als ik thuis ben dan kijk ik op teletekst en dan hoor je het van me

12-09-2002, 16:50

Citaat:
Origineel gepost door Ihsane83
op nederland 1 en ik denk om ongeveer 21.00 uur, gister was het ook rond die tijd!

liefs van ihsane

OA als ik thuis ben dan kijk ik op teletekst en dan hoor je het van me
dank je ihsane....maar vertel is het een herhaling of gaat het gewoon door?

12-09-2002, 16:54

nu gaat het door
Maar alleen met moslim mensen
Ik hoop dat ze onderling geen ruzie krijgen anders is het een verschutting
volgens mij willen die kazen dat wel!

liefs van ihsane

12-09-2002, 16:56
Assalamoe alaikoem wara7matallah wabarakatoeh
Soebhana allah een stel kleuters alias schreeuwlelijkerds die komen debatteren LOL.
"het zusje van binladen" soebhana allaah.
ALlah Yahdiena waaarom laat men onwetende mensen spreken voor de Islam! SOebhana allah!
Soebhana ALlah ik lees het op een forum de volgende stelling:
"Moet het dragen van een hoofddoek wel of niet verboden worden?"
En dan gebeurd weer precies het zelfde Onwetenden die reageren subhana allah, Moge allah swt ons leiden!
Men moet voortaan wetenden laten spreken en laten komen naar zulke hows (als ik het ff een show mag noemen) ipv Kinderen die lid zijn van de sesamstraatclane.
Neem bijv die enquetes 85% is bang voor aanslagen van moslims? subhana allah hoeveel Nederlanders hebben ze ondervraagd?? 1000?????? SOebhana allah!!!! een enquete die niet klopt!!!
Moge allah swt ons allen leiden!
wasalam alaikoem wara7matallah
Oem Benjamin

12-09-2002, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door Mujahidaa
Assalamoe alaikoem wara7matallah wabarakatoeh
Soebhana allah een stel kleuters alias schreeuwlelijkerds die komen debatteren LOL.
"het zusje van binladen" soebhana allaah.
ALlah Yahdiena waaarom laat men onwetende mensen spreken voor de Islam! SOebhana allah!
Soebhana ALlah ik lees het op een forum de volgende stelling:
"Moet het dragen van een hoofddoek wel of niet verboden worden?"
En dan gebeurd weer precies het zelfde Onwetenden die reageren subhana allah, Moge allah swt ons leiden!
Men moet voortaan wetenden laten spreken en laten komen naar zulke hows (als ik het ff een show mag noemen) ipv Kinderen die lid zijn van de sesamstraatclane.
Neem bijv die enquetes 85% is bang voor aanslagen van moslims? subhana allah hoeveel Nederlanders hebben ze ondervraagd?? 1000?????? SOebhana allah!!!! een enquete die niet klopt!!!
Moge allah swt ons allen leiden!
wasalam alaikoem wara7matallah
Oem Benjamin
wa aleikum asalaam waragmatoellah ta'ala wabarakatoe,

JUIST (y)
SubhanAllah!

Dan heb je ook nog kaffers, die voorstellen om een Qoo'ran uit te brengen, die gebasseerd is op de huidige NLse samenleving la illaha illAllah! Moge Allah SwT degenen straffen, die dat soort Satanistische ideeen in acht nemen... laat staan uitvoeren! Ikoen gair Insjallah Ta'ala.

Alsof zo'n discussie het beter zal maken voor ons! Yeah right..... haat is er, en haat zal er altijd zijn! We moeten gewoon geduld hebben en op Allah SwT vertrouwen.
Laat je niet snel beet nemen door de onwetenden (zoals die VMBO-lerares..... zij was eigenlijk best redelijk, hoor.)

PS: denk niet dat het de schuld is van de kaffers ofzo. Al die negativiteit rondom de Marokkanen hebben wij zelf veroorzaakt en al die vooroordelen rondom de Moslims hebben wij -moslims- zelf naar gemaakt! Dat zullen we vanavond ook te horen krijgen InsjAllah Taála.

asalaam aleikum waragmatoellah

Pagina's : [1] 2