Bekijk volle/desktop versie : *_______Waarom draag jij geen hoofddoek



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-04-2008, 18:26

ik zelf ben er nog niet egt klaar voor .




14-04-2008, 18:27


Omdat het mij lelijk staat

14-04-2008, 18:30
Zou je het voorderest wel willen?

14-04-2008, 18:37
ik draag ook geen hoofddoek

14-04-2008, 18:38


ik zeg t eerlijk ben gewoon niet klaar voor en heb niet veel met een hfddoek.

14-04-2008, 18:39
Ik draag hem ook niet,


Ik vind, dat je ook een moslima kunt zijn zonder hoofddoek

14-04-2008, 18:39

Citaat door shariza:
ik zeg t eerlijk ben gewoon niet klaar voor en heb niet veel met een hfddoek.


me too

14-04-2008, 18:40
De MZ brigade komt hier zo binnenvallen, ren voor je leven !

14-04-2008, 18:41

Citaat door Samia.Berkania:
Ik draag hem ook niet,


Ik vind, dat je ook een moslima kunt zijn zonder hoofddoek



Jaa inderdaad , vind het ook
ben je wel ooit nog van plan te dragen?

14-04-2008, 18:43

Citaat door leila_17:
Jaa inderdaad , vind het ook
ben je wel ooit nog van plan te dragen?



Neuh, op dit moment denk ik er helemaal niet aan.
Mijn man en ouders vinden het verder ook helemaal niet erg.


Mijn moeder draagt ook geen hoofddoek,
maar dat maakt haar geen slechte moeder, toch?.

14-04-2008, 18:44

Citaat door Samia.Berkania:
Ik draag hem ook niet,


Ik vind, dat je ook een moslima kunt zijn zonder hoofddoek




Wat een rare opmerking, tuurlijk kun je ook moslima zijn zonder hoofddoek.. Wie anders beweert moet maar eens goed in de spiegel en naar zijn/haar handelingen kijken..

Het enige verschil tussen hen die een hoofddoek dragen en zij die geen hoofddoek dragen is dat de ene de verplichting van hoofd bedekken niet nakomt terwijl de ander dat wel doet..

maar HIDJAAB bestaat uit meer dan de hoofddoek alleen.. het is een houding en een levenswijze waarvan de hoofddoek onderdeel is.

Echter eerlijk = eerlijk de hoofddoek is wel een religieuze verplichting voor een moslima

14-04-2008, 18:45

Citaat door mon_dieu:
De MZ brigade komt hier zo binnenvallen, ren voor je leven !


14-04-2008, 18:46



Citaat door Samia.Berkania:
Neuh, op dit moment denk ik er helemaal niet aan.
Mijn man en ouders vinden het verder ook helemaal niet erg.


Mijn moeder draagt ook geen hoofddoek,
maar dat maakt haar geen slechte moeder, toch?.


Nope alleen een moeder die de verplichting van hoofd bedekken niet nakomt, dat zegt verder niets over haar moederschap t.o.v. jou.

zo zijn er hoofddoekdragende die misschien andere verplichtingen niet nakomen die een hoofddoekloze meid wel nakomt..

Het is voor een ieder tussen haar en haar Schepper..

koul wahed al qbar dyallou.

14-04-2008, 18:47

Citaat door LadyRabat:


Wat een rare opmerking, tuurlijk kun je ook moslima zijn zonder hoofddoek.. Wie anders beweert moet maar eens goed in de spiegel en naar zijn/haar handelingen kijken..

Het enige verschil tussen hen die een hoofddoek dragen en zij die geen hoofddoek dragen is dat de ene de verplichting van hoofd bedekken niet nakomt terwijl de ander dat wel doet..

maar HIDJAAB bestaat uit meer dan de hoofddoek alleen.. het is een houding en een levenswijze waarvan de hoofddoek onderdeel is.

Echter eerlijk = eerlijk de hoofddoek is wel een religieuze verplichting voor een moslima.

mee eens! en zoiezo is een hoofddoek verplicht en sorry maar als iemand hier zometeen komt zeggen dat ze dat niet weet dan ben je echt toppunt van domheid!

14-04-2008, 18:47

Citaat door LadyRabat:


Wat een rare opmerking, tuurlijk kun je ook moslima zijn zonder hoofddoek.. Wie anders beweert moet maar eens goed in de spiegel en naar zijn/haar handelingen kijken..

Het enige verschil tussen hen die een hoofddoek dragen en zij die geen hoofddoek dragen is dat de ene de verplichting van hoofd bedekken niet nakomt terwijl de ander dat wel doet..

maar HIDJAAB bestaat uit meer dan de hoofddoek alleen.. het is een houding en een levenswijze waarvan de hoofddoek onderdeel is.

Echter eerlijk = eerlijk de hoofddoek is wel een religieuze verplichting voor een moslima.


Klopt, en de een die geen hoofddoek draagt leeft misschien een andere regel wél na, en die met een hoofddoek weer niet.

Het ligt voor ieder persoon anders,

En NEE het was geen rare opmerking

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8