Bekijk volle/desktop versie : Mishandeling Geestelijk En Lichamelijk!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4

28-09-2002, 13:49
ga snel verderrrrrrrrrrrrr ik kan bijna niet wachten

28-09-2002, 20:17

echt this een heel mooi verhaal , ben echt benieuwd naar her vervolg

28-09-2002, 22:34
schrijf snel een vervolg oke? het is echt een leuk verhaal

29-09-2002, 12:36
Hey, meissie IKKE WILLE VERVOLG
ok?
boussa Nadia

30-09-2002, 10:56

Bedankt voor jullie berichtjes, en hasna meid maak je maar geen zorgen oke??

Faisel bracht me naar school, onderweg waren we de hele tijd stil!!

Na school ging effe langs malika mijn vriendin, ik belde aan, haar moeder maakte de deur open

ehlen ehlen meid tbarkallah, jij wordt met de dag mooier(ik dacht ja ja, je bedoelt lelijker)!!
Ik kon echt goed met de moeder van malika opschieten, ze is relax, maar malika weet natuurlijk beter!
Net kwam soeffienne binnen, hij zei jah he?? ze wordt steed knapper, ik kreeg rode wangen, zijn moeder jaagde hem weg!!

Ik mocht naar boven, ze was altijd boven die malika??
Ik heb haar de hele verhaal verteld, maar ik heb haar niet verteld dat ik iets met haar broer soeffienne had??
waarom niet, jah het is het best want dadelijk gaat ze haar broer chanteren zodat ze haar zin gaat krijgen met wat dan ook!

Malika gaf me raad, en zei dat ik faisel een kans moest geven, want inderdaad, hij was knap en je hele leven heb je naar hem verlangd, waarom wil je dan niet!!
ik zwijgde, en zei weer dat ik naar huis moest!!
ze keek me vreemd aan?? raja je weet toch dat je altijd je hart bij me kunt opluchten he??
ik ja meid
toen ben ik maar weg gegaan!!

Eenmaal thuis aangekomen was er niemand, ik belde mijn moeder op haar mobiele en toen zei ze, ooh ik ben bij semja, kom anders langs!
Tzz hoe durft ze te denken dat ik naar dat wijf wil komen!
Na alles wat ze me wilt uitflikken, niet normaal!!
Mijn telefoon ging weer over,Het was soffienne!

Soffienne: hoi roosje van me, mijn moeder heeft gelijk je bent een lekker ding,maar dat wist ik allang, alleen was ik bang dat je me zou afwijzen he??

Raja: hey soffienne ik moet je veel vertellen, over mijn nicht enz!
(dus begon ik hem alles weer te vertellen)
Soffienne: werd helemaal kwaad tfo3 hoe durft ze, en je neef? Raja heb je nog gevoelens voor hem!!

Soffienne: Hij raja ik bel je 's avonds weer oke meid? Mijn vrienden komen eraan!

Nadat soffienne had opgelegd, was hij teleurgesteld, als ze altijd wat voor die faisel heeft gevoeld, dan gebruikt ze me zeker alleen om over hem heen te komen maar 's avonds ga ik het haar vragen !!
OOh allah als zei achter komt dat ik met de big boys omga dan wilt ze niks met me te maken hebben!
Ze zei zelf dat zo'n soorte jongens haatte, ik heb schulden en ik weet niet hoe ik hun terug moet betalen, mijn grote broer kilt me!
en arme moeder, na alles wat ze heeft meegemaakt, en ze heeft me ook nog eens gewaarschuwd!!
Wat moet ik doen!
Toen kwam ali de grootste crimineel van de stad, hij soffienne binnen een maand wil ik het geld hebben!!
Soffienne:ali luister ik denk niet dat ik je ooit kan terugbetalen, misschien later als ik wat gespaard heb!
AliL: luister soffienne toen je die vette wagen wou heb ik je geholpen nu heb ik je nodig en je keert me de rug om?? ik heb je toch verteld wat ik met jongens doe die hun rug naar me terugkeren??
Soffienne: oke ali, heb geduld lahdik wil je??
Ali:1 maand zo niet dan heb je echt probelemen!!

Raja was haar huiswerk aan het maken!
haar moeder kwam binnen!"
Raja: salem
moeder: Raja wat heb ik gehoord, steuk je faisel tegen semja op??
Wat heb ik je verteld??/
Raja: nee, dat doe ik niet, zij steukt jouw tegen mij op, zie je dat dan niet in, waarom geloof haar toch??
ik ben toch je dochter of niet dan??
Moeder: Luister over 1 maand is die verloving van faisel en semja, ze vroeg je of je morgen met haar naar de stad gaat!
Raja: nee ik ga niet met haar, ze neemt haar moeder maar mee!
moeder: Ik snap niet waar om jij zo tegen dat lieve meid doet??
Ben je jaloers he?? dat is het??he?? nou laat me niks horen want ik zweer het je ik vertel alles aan je vader??

toen ging ze weg!

30-09-2002, 17:38
schrijf verder echt een leuk verhaal!!!!!
beslama
xxxx Nadia

30-09-2002, 22:51
ewaaa ga verder...................

01-10-2002, 17:16
bedankt voor jullie berichtjes ik ga tuurlijk verder!!(luister als het ongeloofwaardig overkomt moet je het zeggen)"samsha meid echt het is geen waar gebeurd verhaal)

ik gooide al mijn boeken tegen de grond aan, tfoe, waarom gelooft ze me niet, maar als ze wilt dat ik het tegendeel ga bewijzen dan doe ik dat wel hoor!!

Opeens kreeg ik een bericht van mijn lievvie soffienne, er stond op: hey raja kun je niet vandaag tegen je ouders zeggen dat je bij malika overnacht??

ik belde hem direct weer terug!, ik zei dat hij over een kwartier weer terug moest bellen en dan het antwoord krijgt!
Mijn ouders waren in de woonkamer, ik vroeg het hun, mijn vader keek me weer aan??
Maar heb je dan geen huiswerk?? ja, maar ik ga die samen met malika maken, en hoe gaat het met haar moeder ?? ik zei ja wel goed hoor!!
Maar mag het?? hij zei ja hoor en doe haar maar de groeten!!
Toen ben ik naar boven gegaan, ik pakte alles wat ik nodig had!
GElukkig zei mijn vader ja, maar dat is omdat hij de moeder heel goed kent!
mijn ouders komen ook vaak bij haar op bezoek!

15 minuten later belde soffiene, hij wachte op me achter het hegje!
Ik nam afscheid, en toen zei mijn moeder ?? kom je 's morgens eerst naar huis of ga je daarvanuit naar school??
ik zei nee ik ga daar van uit naar school!!
Ik rende snel en stapte zijn auto in!
We gingen helemaal naar Den bosch en pakte een hoteltje!
Ik kon het zelf niet geloven, wat ben ik in vredes naam aan het doen!
Toen ik de hotel kamer binnen ging, gaf hij me een zacht kusje!
ik ging zitten op zo'n mooie witte fauteule, hij pakt mijn hand en kuste er op,
Soffienne: luister raja voor dat je commentaar geeft moet ik je wat zeggen begrepen?? je moet me eerst een paar eerlijke antwoorden geven oke?

ik knikte hem toe,en hij keek me diep in mijn ogen, wat wilde hij me in vredes naam vragen??
Soffienne: Raja als je van faisel houdt dan moet voor hem gaan vechten en die liefde winnen ik ben je helemaal niet waard!

Raja: hoe durf je zoiets te zeggen, soffienne als ik nog steeds van hem hield zou ik het helemaal nog niet eens aan maken?
En wat bedoel je daarmee?? je bent me helemaal niet waard??
Waarom??

Soffienne,: ik ga je wat vertellen, en als je het wilt uitmaken dan begrijp ik het best!
(ik hoop dat ze het niet uitmaakt dacht hij inzichzelf, ik hoop ook zij het begrijpt!!

RAja: wat soffienne?? ben je vreemd gegaan? he??
Sofiienne: NEEEEEEEEE lieverd natuurlijk niet , kijk ik weet je haat die drugsdealers en die mannen die elkaar in elkaar slaan over drugs enz!
Nou ik ben er in verzeild geraakt!!!!

Rajaze deed haar handen voor haar ogen, en ze keek hem heel diep teleurstellend aan), soffienne NEE verdomme wat je je moeder in godsnaam?? en malika, hoe?? hoe?? heb je hier in godsnaam verzeild kunnen raken?? en waarom soffienne

Soffienne: Mijn god Raja, ik wou er ook bij horen, ik wou ook als een vette chicke man overkomen snap dat dan? mijn moeder en mijn broer doen hun best om ons goed te laten af te studeren en alles, maar daarmee heb ik het niet genoeg??
ik wil meer , ik wil ook vette merken kopen enz!
Maar nu ik je heb whoellah, ik wil er vanaf, maar ik heb geldschulden zoveel dat wil je niet weten?? en als ik het niet binnen een maand terug betaal weet ik zeker dat ik er ben geweest raja!!

Raja: nee nee, waarom, en nu en om hoeveel gaat het?? wat moet je verdomme met al die merken?? ik heb je toch geaccepteerd om wie je bent of niet dan??

Soffienne: ja maar je ging niet vroeger met mij?? ik had toen een andere leven en ik dacht ook heel anders over het leven, en nu sh!t ik ben in deze leven verzeild geraakt!
En het gaat om 100 000 euro!

Raja: WAT?? 100 000 flappen ben je gestoord, jullie hebben het net goed genoeg?? hoe wil je in godsnaam aan die geld komen man??
o nee soffienne waarom zoveel?? voor die domme auto??
voor wat in godsnaam?? hoevaak heeft je moeder je niet voor dit soort dingen gewaarschuwd, maar ik ben niet geschrokken, natuurlijk niet, man een jongen wat nog thuis woont en een klein bij baantje kan niet zoveel voor een auto betalen???

Soffienne: (hij schreeuwde) tfoe je bent net als die kaaskoppen aan het denken, hun denken ook dat wij marokaanse jongens het stelen of door drugs hebben, die denken niet dat we het hebben verdiend??

Raja: je hoeft heus niet te schreeuwen en die kaaskoppen hebben wel gelijk, wat wil je nou zeggen dat je die auto met je zielige bijbaantje verdient hebt??
he?? luister als je hier komt om tegen mij te schelden dan wil ik liever dat je me thuis brengt man!

Soffienne: Sorry raja, ooh lieverd ik weet ook het niet meer, snikkend begon hij te huilen, op haar schoot

Raja: Ze aaide hem de hele tijd over zijn krullerige haren en suste hem dat alles weer goed komt!!

hier komt snel een vervolg op!!
doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran

02-10-2002, 16:01
hier ben ik weer!!

Raja: luister Soffienne, kunnen we geen oplossing vinden?? Misschien van de bank geld lenen of alles aan je broer vertellen,

Soffienne:Mijn broer?? die zit zijn al het geld aan de h0eren aan het verknallen, hij heeft niks beters te doen!!
Meid maak je geen zorgen ik heb nog 1 maand de tijd en tot die tijd kijk ik nog wel!

Raja: ( Ze keek hem weer heel bang aan!!) ooh soffienne!
Soffienne: (knuffelde haar en zei dat ze zich geen zorgen hoeft te maken), hij maar meid hoe gaat het thuis??

Raja: ooh wel goed, je weet wel up and downs!
Maar mijn nicht semja whoellah ze moet me met rust laten, wat ze allemaal niet van plan is en faisel gaat over 1 maand met haar verloven

Soffienne: OOH wat fijn dan is hij geen concurrent voor mij

Raja: Soffienne hoe durf je, luister ik heb je verteld dat ik niks voor hem voel
maar helpen doe ik hem wel, dat wijf verdient hem niet!
Hij is veel te aardig en verdient beter!!

Soffienne: maar dan krijgt hij eindelijk zijn papieren of niet dan? weet je wat laten me maar slapen, want morgen moeten we allbei vroeg op of niet dan??

ik ging naar bed en toen kwam hij halfnaakt binnen, ik ging weer de bed uit, luister jongeman je doet je t shirt aan of ik ga nu naar huis!
En gooide een kussen naar hem toe, we waren de hele tijd kussen aan het vechten
En daarna gingen we toch maar slapen!!

2 WEKEN LATER!!

ik word steeds banger en zenuwachtiger en eet al helemaal niet meer goed, soffienne, hoe moet ik hem helpen??
En arme faisel, mijn ouders waren boodschappen gaan doen!
Ik hoorde de deurbel, ik keek vanuit het raam en toen zag ik faisel staan!

ik liet hem binnen en bood hem thee aan, hij had rode ogen!
Lieve Raja, mijn god elke keer als ik naar toe kijk besef ik dat ik je niet krijgen weet je wel wat je me aandoet??

Raja: Faisel hou daarnou over op, vergeet mij

Faisel: hoe kan ik je in vredesnaam vergeten ik wil echt niet met die semja gaan verloven, zo kom ik nooit van die wijf af!

Raja: Faisel luister, je moet echt alles aan mijn moeder vertellen, want ze vind je heel aardig en geloof me heus ze gelooft je!
Jij gaat toch niet trouwen met iemand die je niet wilt!
Dat laat ik niet toe, ik ga jullie feest verpesten geloof me, dat wijf heeft mijn hele leven al verpest man!

Faisel : keek haar weer aan, en was weer stil,Raja mag ik je wat vragen??
Raja keek hem aan en zei natuurlijk!!!

Faisel: waarom had je me nooit verteld dat je iets voor me voelde?

Raja: Faisel ik mag je graag maar als mijn, ik was toen jong dat zijn van die kalfliefde dat stelt niks voor!!

ik ga hier mee binnen kort verder oke
beslemma, veel liefs jullie zuster soekran

02-10-2002, 16:14
ik zie je dat je online bent dus ga maar snellll verder!!!
het is echt een toppertje

kusjes Hasna

02-10-2002, 16:37
waaaaaaaaaa ga verder!! dit echt zooooooooooo'n goed verhaal wallah echt prachtiggggggg!! ga zo door meid het is een top verhaal!! ik wacht met spanning af!! liefs islamietje

02-10-2002, 18:21
Raja: ik weet het niet, mijn moeder heeft me altijd gezegd dat jij voor semja bestemd was enz, dus heb ik het opgegeven, je zag toch niks in deze dikke meid!!

Faisel: hoe durf je Raja om zo over jezelf te praten??? mijn god, hoe dik je ook bent dat kan me niks schelen, ik kijk naar het hart, en luister semja heeft een mooi figuur en is knap maar wat heb ik eraan??
vertel me kijk jij naar de schoonheid van de mens?? of naar de schoonheid van de hart van de mens??

Raja: je hebt gelijk faisel, ik moet niet zo zeuren er zijn mensen die gehandicapt zijn of wat dan,en dan zeg ik hamdoelilah a allah!!

Faisel: Nou meid dat klinkt al wat beter!
Mijn ouders kwamen eraan, Ik maakte de deur open mijn vader glimlachte en zei salemmoyalaikom, zo Faisel kom je weer eens op bezoek wat fijn!
Binnen kort kun je hier ook met je kinderen komen hahahaha

oef echt iets voor pap die grappen, ik schaamde me dood, mijn moeder kwam binnen en groette hem!
Ze leidde mijn naar het tuintje en zei:
Whoellah Raja, als jij zo doorgaat, dan ga ik naar je vader dat zweer ik je, Faisel is voor semja zie je dat dan niet in??
Ze gaan in Godsnaam over 2 weken verloven, kijk dat jij niemand kunt krijgen dat is je eigen schuld heb je zelf naar gemaakt, had je maar niet met je neus altijd in de boeken moeten zitten!
Raja: luister mam trouwen is mekteb dat weten we allebei en komt er echt niemand?? denk je dat echt???
Ben je vergeten halim van de pater van de moskee??
Ach die zei ze:, je kon zo zien dat hij je alleen voor de gek zou houden!
Ze trok me weer aan de haren, en duwde mijn hoofd tegen de muur, ouw ouw lahdik mam hou op , wacht maar, ik ga die semja echt slaan,
Waarom doe je dat nou ik zeg toch dat ik niks met Faisel wil, weet je dat dan niet??Ze liet me maar weer los, iewa deze waarschuwing is de laatste waarschuwing!
Ze duwde me weg, tfoe ka#ba, kom snel eten maken begrepen??
ik zei ja en toen ging ze weg!
Ik zakt naar onder, ik huilde zachtjes, Faisel kwam naar buiten mijn moeder probeerde hem de hele tijd binnen te laten zodat hij me niet zag!
Hij zei nee tante ik moet raja wat zeggen, ik zo weg, en toen kwam hij naar me toe!!
Hij tilde me omhoog van de grond, ooh Raja ik snap ik zie het!
ik huilde heel hard en hij drukte me heel dicht tegen zijn borsten, mijn hoofd bonkte 100 keer van de pijn!

Toen zei ik : laat me faisel en ben ik weggegaan!
Faisel ging naar zijn tante: Faisel: mejemie??(waarom)sla je haar, wat heeft ze gedaan, ooh faisel ze heeft zo'n grote mond en ze wilt me niet helpen met huishouden.
Maar tante zo ben je helemaal niet?? wat is er toch met je aan de hand?? wil je niet meer dat ik met raja ga praten, en ik beschouw haar als de beste nicht??

Tante: ooh nee faisel nee ik zeg dat toch niet?? a wiellie nee!
Faisel : lahdik wil je aub haar niet meer slaan ze oud genoeg, dat hoeft toch niet?? En studie laat het haar maar afmaken!

1 week nog!

Ik had alles gehoord ik was onder aan de trap, toen hoorde ik mijn moeder naar de trappen komen!
Ik ging snel weer naar boven, zodat ze me niet zag!!
1 week voorbij!!
Soffienne: ooh mijn god ik heb nog steeds geen geld om die ali wat terug te betalen!!
Arme Raja had ik het haar maar niet verteld, maar als ze via iemand anders was gekomen dan kon ik het vergeten!!

De telefoon ging, het was mijn snoeppie dacht soffienne
maar nee het was die gekke crimineel van een alie

Alie: hij soffienne je hebt nog 1 week......

doeg ik maak zosnel mogelijk deze verhaal af!!

p.s: Deze verhaal komt over een tijdje een einde aan, jammer,maar maak je geen zorgen dat duurt nog een paar dagen nog wel

03-10-2002, 18:07

Ik ga maar weer verder, dames en heren!!!

Soffienne: Ali kun je geen geduld hebben, ik zou echt niet weten waar ik het geld van daan zou halen??

Ali: je weet het wel te lenen, luister jongen altijd als je hulp nodig had dan hielp ik je!!
Soffienne luister je kent me?? ik zit nu zelf in de problemen en ik heb die geld snel nodig!!

hij legde op.
Soffienne: ooh mijn god waarom ben ik hier in verzeild geraakt, waarom moest ik zo populair worden en hele mooie auto hebben!
Op eens ging de telefoon weer, hij wou niet op nemen, hij keek en zag dat het Raja was!!

Raja;(ze begon hard te snikken) ooh soffienne kunnen we nu niet met elkaar afspreken
Soffienne: ooh lieverd ik wou dat ik je nu kan helpen, maar ik moet nu gaan werken!!

IK spreek je over 2 dagen??
Raja: is goed lieverd( ze gaven elkaar nog een kus door de telefoon en toen nam ze afscheid)!!

RAja, begon weer te huilen en te snikken, waaraan heb ik dit nou aan verdiend!! moest dit nou??
Ze hoorde iemand naar boven komen, het was haar moeder!

Daar stond ze dan met de riem, Raja ben jij een dochter, steuk jij faisel tegen me op he??
Zodat hij slecht over mij gaat denken
ik smeekte haar mij niet te slaan, en zij tegen aub whoellah a mama ik heb echt niks tegen Faisel gezegd dat hoorde hij zelf!
NEE!! vieze leugenares je vertelt hem zeker iets negatiefs he??
Ze begon me te slaan en te slaan, mij 2 zusjes begonnen te huilen, en mijn vader kwam naar boven!
hij schreeuwde:WAT IS HIER AAN DE HAND?? HE?
VERTEL ME WAT IS HIER AAN DE HAND??
mijn moeder keek hem aan en zei zij wilt faisel en semja uitelkaar houden!
Hij keek haar aan en zei toen geef mij die riem ik neem het wel over!
Ze keek me geniepig aan en ging weg!
Mijn vader keek me aan en hij schreeuwde en keek me niet kwaad aan en hij sloeg ook maar niet mij!
Ik was inelkaar gezakt, maar ik voelde geen klappen ik keek weer op en zag dat hij weg was!!!

Laat in de avond nadat ik me gewassen heb, heb ik een beetje zalf over de blauwe plekken gedaan!
Mijn moeder was onder wat aan het naaien, en toen hoorde ik mijn vader kuchen hij wou roedoe gaan doen om te bidden!
Hij kwam binnen en gaf me een brief en een aai over mijn bol!!
Er stond op:
RAJA, IK WEET HET, IK HAD JE VERTELD DAT IK NIKS AAN JE VADER ZOU ZEGGEN MAAR IK VOND JOUW IDEE HET BESTE JE HEBT GELIJK, IK MOET DIT WEL AAN MIJN ENIGE OOM ZEGGEN!
iK HEB OOK VERTELD DAT IK VOOR JE VOEL MAAR DAT JIJ NIKS MET ME WOU!!"hij vond het heel fijn dat ik hem vertrouwde"

EN VOND OOK DAT JE MOEDER TEVEEL NAAR JE TANTE LUISTERDE EN DIE NICHT!

IK GA OP DE DAG DAT IK GA VERLOVEN SAMEN MET JE VADER ALLES OPBIECHTEN ZODAT IEDEREEN WEET HOE SLECHT ZE ZIJN!
EN RAJA MAAK JE GEEN ZORGEN, HET KOMT WEER GOED MET MIJ
GROETJES EN ZEER VEEL LIEFS JE BESTE NEEF FAISEL!!
ALS JE WAT NODIG HEBT OF WAT STEUN DAN KAN JE MET ME PRATEN!!

ik legde de brief op de tafel, en was erg opgelucht, die nicht semja moest eens gestraft worden!!
2 dagen later:

Ik sprak eindelijk af met Soffienne!
We gingen die dag naar Zeeland, naar het strand wat wandelen langs de boulevard!
We zaten allebei in de auto, ik had hem alles verteld in tranen!
Hij hield mijn hand de hele tijd vast!
Hij keek me aan en vroeg me, Raja als ik je ten huwelijk zou vragen zou je dan met me willen trouwen??
ik keek hem weer aan en zei jaaaaaaaaa tuurlijk zou ik dat willen!!

ik gaf hem een knuffel, en opeen hoorde ik 3 harde knallende schoten, ik hield mijn ogen dicht en was flauwgevallen!!
Na zo'n 2 minuten deed ik mijn ogen weer open!!
Ik zag overal bloed het was soffienne, ik schreeuwde het 2 keer uit!
SOFFIENNE SOFFIENNE ! IENA LILAHIE JAZIEOEN!
En ik huilde en hield hem de hele tijd in mijn armen, ooh aub kom weer terug!
hij had 2 schoten ik zijn hoofd en 1 zijn arm!
ik voeld zijn polsslag, maar ik wist dat hij al dood was!!
ik huilde de hele tijd en keek om mij heen!
Er was helemaal niemand, opeens zag ik een auto die ik herkende, het was ali< hij reed snel weg!!
ik huilde wat moet ik nu doen?? bellen dan weet iedereen dat ik met soffienne ga!
ik stapte de auto uit en zag opeens faisel voor mijn neus staan!
FAISEL?? wat doe jij hier?? en ik begon te huilen
Hij hield me stevig vast, en keek me weer aan, raja het is goed, kom we bellen de ambulance, nee nee wat moet ik doen mijn ouders, zijn moeder ooooooh malika!
Eerst haar vader en nu haar broer waarom allah?? waarom??
Faisel troosde me!
Ik vroeg hem hoe hij wist dat ik hier was, hij zei\
Jah ik kwam 's morgens naar je toe en toen zag ik je in de auto van soffienne stappen en volgde jullie ik wou weten wat jullie deden!
Eerst was ik kwaad, maar ander kant ben ik blij want hij kan me helpen!

Hij keek naar soffienne, en zei: Waarom hebben ze hem toch doodgeschoten??
Hij keek me aan maar ik zei niks!
ik snikte de hele tijd ooh soffienne ooh soffienne!!}
Faisel bracht Soffienne naar zijn auto, en ik pakte al zijn spullen uit zijn tas en deed hem in mijn tas!!!

Hij bracht soffienne naar het zieken huis van Eindhoven, hij was immers dood!
Ik was de hele tijd stil en was aan het huilen!!
Faisel keek me heel bedroefd aan, ik weet het niet, hij wist dat dit mijn vriend zou zijn!
Eenmaal aangekomen ,brachtten we hem en toen zei de dokter dat hij in het moratuarium is!!

Ik ging naar de huis van Faisel douchde me daar en deed andere kleren aan die eerst had ik gekocht van de stad!!
Toen ik thuis was aangekomen zei faisel luister eens Raja je moet alles aan je moeder en je vader vertellen!
Maar je hoeft ze heus niet te vertellen dat je met hem verkering had en gaf me een kus op een mijn wang!

Ik maakte de deur open en daar stond malika, ze keek me droevig aan, en toen begon ik ook te huilen!!
Ze wist het, ze wist dat haar broer dood was!!
Ik heb haar maar niks verteld, over al zijn problemen, want ik wist dat het onze vriendschap zou verbreken en dat ze de hele tijd vragen zou hebben!!
Haar moeder zat in de woonkamer en zag er kalm uit, meer uitgeput!
Meskiena ze heeft zoveel meegemaakt, ze omhelsde me en zei: Soffienne was dol op jouw dat zei hij altijd, hij zei ook dat hij altijd met je wou trouwen en ik begon toen harder te huilen en ging naar boven!
Malika kwam me achterna, hey meid kom op, normaal moest ik haar steunen , maar ze weet het hele verhaal niet exact!
Dus vroeg ik haar of ze me met rust kon laten!!
ik binnenkort verder met deze verhaal, en dat wordt het einde!

doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran

03-10-2002, 18:19
wooooooooooow zoo mooiiiiii

kusjes hasna

04-10-2002, 11:03
Malika vertrok en toen hoorde ik 10 minuten later dat zij en haar moeder allebei vertrokken zijn!
ik viel in slaap!!

Later in de nacht werd ik weer wakker, was het echt of een nachtmerrie?
Nee het was echt Mijn snoeppie is dood!
Opeens herinnerde ik me dat ik een agenda en zijn portemennee in mijn tas nog had!! ik deed de nachtlampje aan!
Ik grommelde snel in mijn tas, ik pakte zijn agenda daar stond van alles en nog wat , al die nummers!!
Opeens zag ik de nummer van ali? Vieze r0tzak hij heeft dit gedaan, hij moet hier gestraft voor worden!!
En ik begon weer langzaam te huilen, waarom soffienne, waarom heb je je hier in gelaten, ik denk dat je moeder helemaal gek word als ze de echte verhaal weet!
Maar ik zweer het, ali word hier voor gestraft ook al is het de laatste wat ik doe!!
Ik keek weer in zijn portemennee, er waren een foto's van mij en hem erin!!
Ik pakte ze eruit en ook wat geld, die geld geef ik aan de moskee sadaka voor hem!!
Ik had zo'n erge hoofdpijn dus ging ik maar weer slapen!!

Ik stond weer op, mijn hart voelde heel leeg aan!!
Tfoe ik kan hem nu niet bellen niks man!
ik ging naar onder en pakte de krant op, ik smijtte die op de tafel!!
Opeens zag ik een grote artikel over ali!
Hij is overleden om 00:00 uur 's nachts!!
hoe kan dat nou??
Er stond dat hij veel criminele dingen had gedaan en dat hij schuld had van een Algerijn die hem dood heeft geschoten, het ging om 100 000 euro!
Hmm nu weet ik waarom hij hem heeft vermoord??
Hij vermoorde soffienne zodat hij af van zijn schuld kon komen, en een excuus om aan die Algerijn te zeggen, dat hij het geld helaas niet kan terugbetalen, omdat zijn vriend dood is geschoten en daarvan nog geld tegoed had!

Allah heeft mijn bedes gehoord, hij heeft hem gestraft en nu zal hij lijden!
Ik hoorde mijn moeder naar onder komen, ze zei dat malika, graag wilde of je bij haar van middag, kwam helpen want er zullen veel mensen naar hun toe komen!!
Ik knikte haar toe, en zei tuurlijk ga ik naar haar toe dat hoeft ze me nog niet eens te vragen!!
ik deed mijn kleren aan, en ging naar Malika toe, haar moeder was stil en had rode ogen en wiegde zichzelf heen en weer!
Malika keek me heel droevig aan!!
Raja mag ik je aub spreken?? ik ja tuurlijk en we gingen naar haar kamer!!

Malika: Raja, dit geloof je nooit

Raja: wat ??( ze zou toch niet alles weten??)

Malika: We zijn erachter gekomen dat hij veel schulden had van een crimineel genaamd ali, een van zijn vrienden vertelden het tegen mijn broer in de moskee gisteravond!!

Raja: Wat schulden maar hoe?? ( ik deed net alsof ik niks wist!!)

Malika: Ik snap niet hoe hij dit verborgen kon houden we konden hem helpen en zorgen dat hij geld kreeg, maar dit is echt typisch mijn broer hij wou nooit normaal leven, hij wou alles hebben wat in was, wat natuurlijk vanzelfsprekend voor een jongen is, anders hoorde hij er niet meer bij!!
Maar toen hij stierf was er iemand bij hem ze zeggen dat het een meisje is, arme meid hoe zal ze zich nou voelen??
Iemand in je eigen handen dood gaan???
Raar normaal verteld soffienne me wel of hij verkering had, maar dit keer niet??
Of was het een van zijn sl3tjes waar hij mee omging??

Raja: meid ik zou het echt niet weten!
Ik heb gehoord dat de moordenaar dood is??

Malika: jah eigen schuld het liefst wou ik dat hij eerst leed, maar dat doet hij nu al ik hoef me nergens zorgen over te maken!!

Pagina's : 1 2 [3] 4