Bekijk volle/desktop versie : El Ahmadi: "PSV wordt toch wel kampioen"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-04-2008, 12:09
Karim El Ahmadi denkt dat PSV ook na de 1-1 tegen zijn FC Twente kampioen wordt. De Marokkaans jeugdinternational stoorde zich niet aan de uitspraken van PSV'ers vooraf, die zeiden 'wel even kampioen te worden'.

"Gestoord heeft het me niet, al vond ik het wel allemaal erg voorbarig", zegt El Ahmadi, in het AD. "Ik denk dat iedere club die in eigen huis kampioen kan worden, zoiets vooraf gezegd zou hebben. Het zij zo dat het hen niet is gelukt."

"Voor mij blijft PSV een topclub en ik verwacht dat ze volgende week alsnog kampioen worden", voorspelt de middenvelder. "Ze misten vandaag alleen een creatieve speler als Aissati of Afellay op hun middenveld. Bij vlagen waren wij beter."

Zelf moet Twente zich nog bij de eerste vijf zien te spelen, om zeker te zijn van UEFA Cup-voetbal en bovendien kans te maken op de voorronde van de Champions League. "We hebben nu volledig in eigen hand of we bij de eerste vijf eindigen. Zondag thuis tegen Willem II moet Twente het afmaken."

http://www.voetbalprimeur.nl

14-04-2008, 12:53


Twente komt wel bij de eerste vijf... hoop ik.

14-04-2008, 13:00
jawel twente rolt willem 11 op en wat speelde el ahmadi makkelijk gisteren echt simpel balletje aannemen afspelen prachtig om te zien ik gun em dan ook een mooie toekomst!!

14-04-2008, 13:03
Komt vast wel goed, Insha'Allah

14-04-2008, 13:08



Citaat door jjust_mii:
Komt vast wel goed, Insha'Allah



insha'Allah

maar denk als ze vooronde van playoffs tegen ajax moeten dat ze verliezen

14-04-2008, 13:09
Ewa ja, maar je weet maar nooit.

Iedereen dacht ook dat PSV gisteren kampioen zou worden en is dat gebeurd?

14-04-2008, 13:13

Citaat door jjust_mii:
Ewa ja, maar je weet maar nooit.

Iedereen dacht ook dat PSV gisteren kampioen zou worden en is dat gebeurd?



dat klopt maar denk wel dat ze aankomende zondag kampioen worden

al moet ik zeggen dat ik hoop dat vitesse alles op alles gaat spelen en niet zoals vorige seizoen psv de wedstrijd cadeau geven

14-04-2008, 13:15
eerste helft hij was wel goed man....

hij gaat toch naar feyenoord???

14-04-2008, 13:16
Ja, écht ze moeten winnen!

Speelt Affelay dan mee of niet?

14-04-2008, 13:17
psv word woensdag avond kampioen...

ajakkes gaat verliezen zei ron jans gisteren.....

14-04-2008, 13:18

Citaat door jjust_mii:
Ja, écht ze moeten winnen!

Speelt Affelay dan mee of niet?



jawel hij was alleen geschorst afgelopen wedstrijd vandaar dat hij niet mee deed . aankomende zondag is hij er wel bij hoop ik voor ze tenzij hij zich weer bleseert bij het aankleden

14-04-2008, 13:20

Citaat door AKER3IE_TJE:
psv word woensdag avond kampioen...

ajakkes gaat verliezen zei ron jans gisteren.....



oow je bedoelt die ron jans die gisteren niet wou spelen die bangerd die de wedstrijd liet aflasten omdat een deel van zijn eigen supporters zichzelf in de fik hielp

14-04-2008, 13:22



Citaat door mokro18:
oow je bedoelt die ron jans die gisteren niet wou spelen die bangerd die de wedstrijd liet aflasten omdat een deel van zijn eigen supporters zichzelf in de fik hielp



ik denk dat adrie zelf ook niet wou spelen hoor....

zo kan echt niet spelen concentratie is weg sfeer is weg.....

14-04-2008, 13:25

Citaat door mokro18:
jawel hij was alleen geschorst afgelopen wedstrijd vandaar dat hij niet mee deed . aankomende zondag is hij er wel bij hoop ik voor ze tenzij hij zich weer bleseert bij het aankleden

Vanwege die gele kaart.

K hoop ook dat ie speelt, k vind hem wel belangrijk. Misschien dat hij ervoor zorgt dat ze nu wél winnen.

14-04-2008, 13:26

Citaat door AKER3IE_TJE:
ik denk dat adrie zelf ook niet wou spelen hoor....

zo kan echt niet spelen concentratie is weg sfeer is weg.....



ajax wou juist wel spelen !!! ron jans wou dat niet

sfeer ?? wat heeft ajax aan sfeer denk je nou echt dat ze afreizen naar groningen om lekker sfeer te hebben ze kwamen om 3 punten op te halen nu moeten ze woensdag weer naar groningen en dat is pas sfeerloos met in het achterhoofd wat er zondag is gebeurt ajax wint van groningen !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6