Bekijk volle/desktop versie : moederfiets?



Pagina's : [1] 2

14-04-2008, 11:15
wasalaam, ik wil er graag eentje aanschaffen, zodat we lekker kunnen gaan fitsen ensow, alleen weet ik niet waar ik op moet letten ensow, hebben de moeders hier ervaringen met deze fiets?

ik zit ook te denken aan een bakfiets of zo een iets waar je zo een gevalletje kan meetrekken zeg maar. fietskar

14-04-2008, 11:58


je kan gewoon een kinderzitje kopen en die aan je fiets bevestigen dan zit je kindje voorop bij je...
ik zelf zou nooit durven te fietsen met le dochtertje...veelste bang dat ik val ofzo...

14-04-2008, 12:03
wij hadden ook bijna een mamafiets gekocht maar ik durf niet.. als samia maar een beetje beweegt dan ben ik bang dat ik zal vallen.. ga gewoon een stoeltje voorop doen voor mijn zoontje en samia mag bij papa.. als ons zoontje groter wordt dan mag hij ook bij papa op de fiets.. hebben ze niet zoiets als papafiets?

14-04-2008, 12:08

Citaat door PreciousWoman:
wij hadden ook bijna een mamafiets gekocht maar ik durf niet.. als samia maar een beetje beweegt dan ben ik bang dat ik zal vallen.. ga gewoon een stoeltje voorop doen voor mijn zoontje en samia mag bij papa.. als ons zoontje groter wordt dan mag hij ook bij papa op de fiets.. hebben ze niet zoiets als papafiets?



hahaha jawel die bestaat ook , bij de halffords kun je hele mooie papafietsen kopen

14-04-2008, 12:09



Citaat door moslima.1978.:
hahaha jawel die bestaat ook , bij de halffords kun je hele mooie papafietsen kopen

jaaa joh?? we waren laats bij een fietswinkel voor een mamafiets maar ik durfde niet te vragen of er ook een papafiets bestaat.. dacht straks zet ik mezelf gewoon voorschut

14-04-2008, 12:09
ik fiets trouwens wel met mn zoontje , al vanaf dat hij 6 maanden is hij is nu 19 maanden , ik heb geen rijbewijs dus moest alles lopend doen als mn man op zn werk was , nu gaan we lekker fietsen , de kleine vindt het geweldig en ik ook

14-04-2008, 12:10

Citaat door Dreaming_lady:
je kan gewoon een kinderzitje kopen en die aan je fiets bevestigen dan zit je kindje voorop bij je...
ik zelf zou nooit durven te fietsen met le dochtertje...veelste bang dat ik val ofzo...


ik ben er ook bang voor, ik ben echt erg heb veelste grote fantasie, maar dan zie ik andere mama;s met twee kinderzitjs dan ehb ik zoiets van als zij het kunnen, kan ik het ok!

PW: lijktme eht geweldig man, lekker fietsen, Dawoud heeft al een fiets, ik niet, dus ik d8 schaf ik gelijk ee goede aan

14-04-2008, 12:10

Citaat door PreciousWoman:
jaaa joh?? we waren laats bij een fietswinkel voor een mamafiets maar ik durfde niet te vragen of er ook een papafiets bestaat.. dacht straks zet ik mezelf gewoon voorschut



nee echt serieus hoor , papafietsen bestaan , dus kan je gewoon naar vragen , google maar eens papafiets

14-04-2008, 12:15

Citaat door moslima.1978.:
nee echt serieus hoor , papafietsen bestaan , dus kan je gewoon naar vragen , google maar eens papafiets

ooh dat zou mijn man leukk vinden.. ik hem die cadeau doen.. dank je wel

14-04-2008, 12:15

Citaat door b_karima:
ik ben er ook bang voor, ik ben echt erg heb veelste grote fantasie, maar dan zie ik andere mama;s met twee kinderzitjs dan ehb ik zoiets van als zij het kunnen, kan ik het ok!

PW: lijktme eht geweldig man, lekker fietsen, Dawoud heeft al een fiets, ik niet, dus ik d8 schaf ik gelijk ee goede aan




jaa ik vind het ook leuk om te zien als mamas met hun babys gaan fietsen...
maar ik en te lui...k heb een auto en die laat ik echt niet staan om met de fiets te gaan..ahhahaa

14-04-2008, 12:17

Citaat door moslima.1978.:
nee echt serieus hoor , papafietsen bestaan , dus kan je gewoon naar vragen , google maar eens papafiets
trouwens hebben ze die ook zonder die 2de zadel.. dat ziet er niet uit vind ik


14-04-2008, 12:20
als het goed is bestaan ze ook zonder 2de zadel , maar je kan dat 2de zadel ook gewoon verwijderen en er een kinderzitje op plaatsen , zo'n 2de zadel vinden wat grotere kinderen trouwens wel heel leuk hoor , mijn broer heeft er ook 1 zijn zoon is nu 5 en vindt het helemaal geweldig op dat zadeltje

14-04-2008, 12:24



Citaat door Dreaming_lady:
jaa ik vind het ook leuk om te zien als mamas met hun babys gaan fietsen...
maar ik en te lui...k heb een auto en die laat ik echt niet staan om met de fiets te gaan..ahhahaa


ik helaas nog geen rijbewijs dus ik kan nietanders, ik houd er wel van om te fietsen, ik loop ook graag rote afstanden, dus voor mijzou het echt feest zijn zo een fiets! hoest met je kleine?

14-04-2008, 12:25

dit zou ik dus nooit durven!

14-04-2008, 12:32

Citaat door b_karima:

dit zou ik dus nooit durven!



oei !!!!!!! nee dat zou ik ook niet durven 1tje voor 1tje achter vindt ik al eng

Pagina's : [1] 2