Bekijk volle/desktop versie : Wat NoEmen Jullie Serieus??



Pagina's : [1] 2 3

14-04-2008, 11:15
hoi m.nl leden, ik zit momenteel met een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden...

de vraag is alsvolgt:

Wat Houd serieus in?
en dan heb ik het over relatie/huwelijk.

ik hoor namelijk vaak: ben op zoek naar een serieuze dame, en als ze die serieuze dame gevonden hebben beginnen ze aan een relatie? terwijl ik dan denk dat die persoon een vrouw zoekt voor de rest van zijn leven,maar dat is dan niet het geval...

dus vraag aan jullie wat noemen jullie serieus en wat houd het nou precies in?

ik hoor jullie antwoord graag

14-04-2008, 11:17


gewoon met serieuze intenties, betrouwbaar en eerlijk met als doel het huwelijk

14-04-2008, 11:20
jah maar als je doel trouwen is waarom dan een relatie beginnen,hij kan dan toch gelijk om je hand komen vragen en dan leren kennen?

14-04-2008, 11:21
ik denk dat dat inhoud dat je serieus bent over je gevoelens, dat je eerlijk zult zijn over alles wat nodig is in je relatie/huwelijk.

dat je niet liegt.
je bent bereid om alles te geven om de relatie/huwelijk te laten slagen
je bent betrouwbaar
je hebt respect voor de ander.

Het gaat er om dat je geen spelletje speelt.

14-04-2008, 11:22



Citaat door lady_from_arif:
ik denk dat dat inhoud dat je serieus bent over je gevoelens, dat je eerlijk zult zijn over alles wat nodig is in je relatie/huwelijk.

dat je niet liegt.
je bent bereid om alles te geven om de relatie/huwelijk te laten slagen
je bent betrouwbaar
je hebt respect voor de ander.

Het gaat er om dat je geen spelletje speelt.



oke....goed uitgelegt dankje wel

14-04-2008, 11:23

Citaat door lievemocro_18:
jah maar als je doel trouwen is waarom dan een relatie beginnen,hij kan dan toch gelijk om je hand komen vragen en dan leren kennen?


dat is de beste manier ja, maar tegenwoordig wil men een ander van te voren leren kennen opdat twijfels worden weggenomen, niet iedereen past bij je sommige doen zich anders voor dus daarom

14-04-2008, 11:25

Citaat door Riffi007:



?? nou wat vind jij serieus meneer?

14-04-2008, 11:27

Citaat door Dina_lady:
dat is de beste manier ja, maar tegenwoordig wil men een ander van te voren leren kennen opdat twijfels worden weggenomen, niet iedereen past bij je sommige doen zich anders voor dus daarom



klopt maar,maar jongens die dat zeggen(ze3ma beter leren kennen) die spelen meestal een spelletje...en dan heb je dus ook nooit zekerheid...straks bega je een fout?

14-04-2008, 11:28

Citaat door lievemocro_18:
oke....goed uitgelegt dankje wel



graag gedaan.


Als je te horen krijgt van iemand dat ie serieus wil zijn met jou, moet je zeggen kom maar naar mijn ouders.

14-04-2008, 11:30

Citaat door lady_from_arif:
graag gedaan.


Als je te horen krijgt van iemand dat ie serieus wil zijn met jou, moet je zeggen kom maar naar mijn ouders.



juist!!!!!

heb ik gedaan, maar hij is het er niet mee eens

14-04-2008, 11:33

Citaat door Riffi007:
dat je eerlijk bent en vertrouwbaar..geen speltjes enzo..geowon elkaar vertrouwen een mooi liefde bouwen ..de rest komt van zlf



ben ik niet mee eens

14-04-2008, 11:36

Citaat door lievemocro_18:
klopt maar,maar jongens die dat zeggen(ze3ma beter leren kennen) die spelen meestal een spelletje...en dan heb je dus ook nooit zekerheid...straks bega je een fout?


daarom moet je duidelijk je grenzen aangeven en niemand met je laten spelen anders moet je ermee ophouden

14-04-2008, 11:39



Citaat door Dina_lady:
daarom moet je duidelijk je grenzen aangeven en niemand met je laten spelen anders moet je ermee ophouden



jah klopt meid ik weet het....thnks

14-04-2008, 11:41
weetje ik denk dat dat een "serieuze" relatie en --> trouwen dicht bij elkaar ligt. maar sommige mensen denken heel makkelijk ja als hij serieus met je is en uiteindelijk wilt trouwen waarom vraagt die meteen niet om je hand? (zit ook wel een beetje logica in) maar.. stel he hij is helemaal gek op jou en ziet de toekomst WEL met je zitten MAAR hij is nog bezig met zijn opleiding dus nog geen vaste baan --> Dus hij kan je nog niet alles bieden wat hij graag zou willen ! dan maar wachten.. want als het goed is trouwen doe je maar 1 keer dus als je het doet doe het dan goed !

14-04-2008, 11:45

Citaat door lievemocro_18:
juist!!!!!

heb ik gedaan, maar hij is het er niet mee eens



dan is hij misschien zelf niet serieus genoeg, confronteer hem hiermee zou ik0 zeggen.

en ga niet huilen om iemand die niet eens naar je ouders wil komen, terwijl hij zegt dat hij serieus wil zijn.

Pagina's : [1] 2 3