Bekijk volle/desktop versie : Wie kent een ene Toufik ???



12-09-2002, 13:41
Salaam iedereen.
Ik wil jullie wat vragen......
Een vriendin van mij is in marokko HELEMAAL gek geworden op een jongen genaamd Toufik. Het is misschien een vreemde topic maar ik vraag wel om serieuze reacties aub. Dus als je denkt dat je reactie nutteloos is dan hoef je nem niet eens te plaatsen.
Ik weet niet veel over die jongen maar ....wel weet ik dat hij Toufik heet en dat hij in osdorp woont en dat hij dit jaar naar marokko was gegaan. Hij woont net als haar ook in tanger. Ze hebben wel een keer iets samen gedaan maar daarna hadden ze elkaar niet meer gezien.
Misschien vragen jullie zichzelf af waarom ik moeite voor hun doe ( ik vraag me dat ook af dus......laat t maar zitten)
Maar ze maakt me helemaal gek.....toufik dit toufik dat....toufik toufik..........Ik droom zelfs over hem en ik weet niet eens hoe hij eruit ziet!!!!!
Dus help me aub......
Maar reageer stiekem want ik ben bang voor najib26........."Een vriendin mag helemaal niet in de islam enz enz enz".....dus wees rustig en vertel niks aan najib.

Ik hoop wat van jullie te horen.
Of van toufik zelf........want misschien komt hij ook op yasmina....laah wa a3laam.

Groetjes Kais,
Beslama

12-09-2002, 14:11


Thanx FarD........
Maar vergeet niet..........SHHHHHHHHH
Otherwise we get busted by najib26.....

Groetjes Kais,
Beslama

12-09-2002, 14:15
Is dat alles wat je weet??

ik ken namelijk wel ene Toufik, hij is rond de twintig ik ken hem niet persoolijk maar een goede vriend van mij woont in Osdorp en via hem ken ik vaag een toufik ik zal aan hem wel vragen of hij ene toufik uit Tanger kent waga...

LIEFS,
MOI

p.s: wat bedoel je met iets gedaan???

12-09-2002, 14:30
Ik kan me iets vaags herrineren dat ze steeds zei......OOOH HIJ IS ZOOO LEKKER ZOOOO MOOOOI ZO BREED ZO LIEF ZO SCHATTIG ZO WOOWWWWW.
Dus ik denk dat ie breed is en ook wel mooi, en ook wel lief en schattig.
Hij is inderdaad rond de 20 en een mooie lichaam heeft ie ook.(zegt ze)
Maar sorry iedereen maar meer weet ik echt niet.
En wat ik bedoel met iets gedaan...........ik denk dat ze gewoon met vrienden wat samen gingen doen. Ze is heel lief/braaf dus je hoeft niet voor iets ergs te vrezen.

Nu ik erover na denk ze is mooi en lief en aardig en ook wel schattig ja.......waarom probeer ik het zelf niet
Volgens mij ben ik bang voor najib26.....daarom heb ik geen vriendin en voorlopig ook niet. (thanx allot najib26)
Maar ja.....ik dwaal nu af, ik weet niet eens meer waar ik het over heb.

Ik hoop wat van jullie te horen.
Groetjes Kais,
Beslama

12-09-2002, 16:42


HAHAHAHA.. maar dat kan je die lieve schatige ooo zoo mooie lekkere brede toufik toch niet aandoen...

Moehiem ik spreek hem vanavond dus morgen krijg je antwoord oké

LIEFS,
MOI

12-09-2002, 16:47
Ik ben ook wel leuk hoor ...........

12-09-2002, 16:50
OOO maar ik zegt niet dat jij niet leuk bent hoor je bent zeker leuk.......

12-09-2002, 16:52
eh uh .....
Moet ik een andere avatar plaatsen ????
Zeg es eerlijk......

12-09-2002, 17:01
Nee hoor ik vind hem zeker mooi, al je avatars eigenlijk
mijn complimentjes

12-09-2002, 17:04
Heb je ze allemaal gezien dan.......aaah das mooi.
Ik probeer ze elke week te updaten...

12-09-2002, 17:44

Citaat:
Origineel gepost door Kais
Salaam iedereen.
Ik wil jullie wat vragen......
Een vriendin van mij is in marokko HELEMAAL gek geworden op een jongen genaamd Toufik. Het is misschien een vreemde topic maar ik vraag wel om serieuze reacties aub. Dus als je denkt dat je reactie nutteloos is dan hoef je nem niet eens te plaatsen.
Ik weet niet veel over die jongen maar ....wel weet ik dat hij Toufik heet en dat hij in osdorp woont en dat hij dit jaar naar marokko was gegaan. Hij woont net als haar ook in tanger. Ze hebben wel een keer iets samen gedaan maar daarna hadden ze elkaar niet meer gezien.
Misschien vragen jullie zichzelf af waarom ik moeite voor hun doe ( ik vraag me dat ook af dus......laat t maar zitten)
Maar ze maakt me helemaal gek.....toufik dit toufik dat....toufik toufik..........Ik droom zelfs over hem en ik weet niet eens hoe hij eruit ziet!!!!!
Dus help me aub......
Maar reageer stiekem want ik ben bang voor najib26........."Een vriendin mag helemaal niet in de islam enz enz enz".....dus wees rustig en vertel niks aan najib.

Ik hoop wat van jullie te horen.
Of van toufik zelf........want misschien komt hij ook op yasmina....laah wa a3laam.

Groetjes Kais,
Beslama
zo bang van najib
najibfobie...

12-09-2002, 20:21
Hier ben ik.
Oppassen dus

Maar goed dat je op de hoogte bent van de islam. Alleen hoeft niemand bang voor mij wezen (ik ben veels te lief). Allah is degene die we moeten vrezen

12-09-2002, 20:24


Hahahahah, jij bent grappig hahahahah, enneh ik ken ook een Toufik uit west van een jaar of 20, ik zal het eens even voor je vriendin navragen.
Ciao.

12-09-2002, 21:44
hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahh ahahahahahahhahahahahhahaha

YOU ARE BUSTED BY NAJIB!!!!!

sorry ik kon het niej laten
no hard feelings

12-09-2002, 22:38
:schok: Busted !!!!
Sorry najib..........ik weet niet wat ik moet zeggen....
eh uh ehmmmm vrienden ?

( welke xxxx heeft het verteld ???? )

Daag najib

Groetjes Kais,
Beslama