Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die zeggen we willen een echte man



Pagina's : [1] 2

13-04-2008, 22:22
het grappige is dat veel jongens en meiden bepaalde dingen zwart of wit bekijken. zover ik het weet als men over het onderwerp begint van hij moet een echte man zijn , komen bij mij vraagtekens wat is dan een defenitie van een man ik bedoel daar mee wat zijn de grenzen, nou zoals jullie allemaal weten , zover ik het weet zou een gemiddelde marokkaanse man niet z,n vrouw alleen laten reizen, niet alleen s,avonds laat buiten laten lopen, ze mag niet uit in een discotheek of bar, hij kijkt samen met , z,n vrouw bold and the beautuful, en begint dan te huilen dat soort onzin heb ik nog nooit gehoord alhoewel ja je weet maar nooit wat er tussen 4 muren gebeurt maar nu effe serieus na de dood van profeet mohamed vrede zij met hem was er een fitna ontstaan tussen moslims onderling die een sterke iman hadden en zelfs toen heeft de satan het voormekaar gekregen om elende te veroorzaken. hadden ze ruzie om bier en dicotheken nee grote onzin het kwam vanuit een andere hoek. en dat geld ook in huwelijken de problemen bij veel marokkanen gaat echt niet om het feit dat een marokkaan zegt schat je mag met sjaak of kees zoenen nee maar wel, ik geef jullie een paar voorbeelden, je hebt 2 kinderen en die gaan naar opa en oma el aid el kabir vieren bij opa en oma van de moeders kant,
de ouders van de vader die gaan zeggen je bent geen echte man je bent een homo, ze moeten bij ons komen vrouw die zegt weer je bent geen echte man, je laat je beinvloeden door je ouders
dat heet el fitna, er zijn meerdere voorbeelden man gaat elke week naar z,n ouders en vrouw mag maar 1 keer per 3 ,maanden waarom om z,n mannelijkheid te bewijzen, broers en zussen van de man mogen dagelijks komen, en vrouw nee waarom omdat men zegt ik ben een man, ruzie maken om bezoek zoals bruiloft, kraamvisite, iemand is overleden, er zijn heel veel mannen die daar moeite mee hebben. sommige mannen zien dat als manelijkheid, en daarom moeten vrouwen wel duidelijk aangeven wat ze ermee bedoelen ik wil een man, want ik weet bijna 100 procent dat de meeste vrouwen dit niet leuk vinden, ik heb tot nu toe nooit gelezen in de koran dat een vrouw niet haar eigen broer of zus mag uitnodigen maar de meeste problemen komen wel vanuit deze hoek zinloos hoek

13-04-2008, 23:01


Zo'n man wil ik echt niet....

13-04-2008, 23:05

Citaat door semmy21:
Zo'n man wil ik echt niet....


ja maar op dat gebied wordt hij op de proef gesteld door z,n familie, vrienden en natuurlijk satan de rest spreekt voor zich ik neem aan dat hij niet tegen z,n vrouw hoeft te zeggen wil je aub niet in playboy staan dus vandaar

13-04-2008, 23:08
Man kan in dit soort gevallen bij mij enkel een adviserende functie hebben.



Tegen de tijd dat hij het in z'n bolle hoofd haalt wanneer ik mijn familie wel en niet mag zien --> dus mij en publique vernederen: dat is wanneer hij ook bij z'n ma op de stoep staat.


Ben verder niet voor rede vatbaar als het om zulke banale dingen gaat.

13-04-2008, 23:09


Dat snap ik wel,ik denk dat dat ook weer een beetje te hoog gegrepen is..

Maar ik snap wat je bedoelt,en geef je gelijk hoor,want die mannen zijn er zeker..

13-04-2008, 23:11

Citaat door JaKweenie:
Man kan in dit soort gevallen bij mij enkel een adviserende functie hebben.



Tegen de tijd dat hij het in z'n bolle hoofd haalt wanneer ik mijn familie wel en niet mag zien --> dus mij en publique vernederen: dat is wanneer hij ook bij z'n ma op de stoep staat.



ja maar het grappige van veel meiden, die hier die een topic openen, en zeggen van ik wil een echte man, dat het juist gaat om deze punten waarin iemand wilt gaan bewijzen van he ik ben een man dit zijn de situatie,s waarbij veel problemen komen en niet uitgaan in mosambiq met vriendinen

13-04-2008, 23:12
Ik wil een echte man. Een man die mij een beetje kan temmen, mij bij mn arm mee naar huis sleurt.

Ik wil een vent die mij claimt.
Een vent die weet wie hij is. Hij heeft geen pa, ma broer zus of enig ander aanhangsel nodig die hem moet uitleggen wie of wat hij is. Iemand die opzichzelf staat en leeft.

Ik hoef geen vent die zijn vrouwelijke gevoelens wil uiten. Fok it, ik ben vrouwelijk genoeg voor twee.

Ik wil een vent die stinkend naar zweet thuis komt na een dag werken en vraagt om eten

Ik wil een man die mij diep in het kussen drukt en in mijn oor sist: "wie is je man, van wie ben je?"

Ik verlang terug naar de man met een vleugje holbewoner in zich.

Die softe metroseksuelen, die langer voor de spiegel staan dan hun vrouw, die mietjes die zich voor de spiegel opdrukken en oil of olaz gebruiken op hun wangetjes mogen jullie hebben

13-04-2008, 23:14

Citaat door labyrinth:
ja maar het grappige van veel meiden, die hier die een topic openen, en zeggen van ik wil een echte man, dat het juist gaat om deze punten waarin iemand wilt gaan bewijzen van he ik ben een man dit zijn de situatie,s waarbij veel problemen komen en niet uitgaan in mosambiq met vriendinen




Sowieso hoort er een luchtalarm a la independence day in je hoofd af te gaan wanneer zo'n knuppel het idee krijgt van ' o ik moet gaan bewijzen dat ik een echte man ben!'






Maar goed... mannen zullen alles doen wat je ze toelaat. Dus gezeik achteraf kan ik nooit waarderen.

13-04-2008, 23:15

Citaat door fauna:
Ik wil een echte man. Een man die mij een beetje kan temmen, mij bij mn arm mee naar huis sleurt.

Ik wil een vent die mij claimt.
Een vent die weet wie hij is. Hij heeft geen pa, ma broer zus of enig ander aanhangsel die hem moet uitleggen wie of wat hij is.

Ik hoef geen vent die zijn vrouwelijke gevoelens wil uiten. Fok it, ik ben vrouwelijk genoeg voor twee.

Ik wil een vent die stinkend naar zweet thuis komt na een dag werken en vraagt om eten

Ik wil een man die mij diep in het kussen drukt en in mijn oor sist: "wie is je man, van wie ben je?"

Ik verlang terug naar de man met een vleugje holbewoner in zich.

Die softe metroseksuelen, die langer voor de spiegel staan dan hun vrouw, die mietjes die zich voor de spiegel opdrukken en oil of olaz gebruiken op hun wangetjes mogen jullie hebben


ja maar het grappige is wat ik heb geschreven, heb jij niet genoteerd, over de situatie thuis hij mag elke dag bij papa en mama en jij maar 1 keer per 3 maanden en als je moeder langskomt, eerst je man opbellen en beperkt zoiets heet macht en veel mannen houden van vrouwen, geld ,en macht
de rest boeit hen niet

13-04-2008, 23:16

Citaat door JaKweenie:
Sowieso hoort er een luchtalarm a la independence day in je hoofd af te gaan wanneer zo'n knuppel het idee krijgt van ' o ik moet gaan bewijzen dat ik een echte man ben!'






Maar goed... mannen zullen alles doen wat je ze toelaat. Dus gezeik achteraf kan ik nooit waarderen.


ach ja jouw samurai zwaard zegt al alles conichiwa en dan hadjimie(aanvallen) sayanora

13-04-2008, 23:18

Citaat door labyrinth:
ja maar het grappige is wat ik heb geschreven, heb jij niet genoteerd, over de situatie thuis hij mag elke dag bij papa en mama en jij maar 1 keer per 3 maanden en als je moeder langskomt, eerst je man opbellen en beperkt zoiets heet macht en veel mannen houden van vrouwen, geld ,en macht
de rest boeit hem niet


Voor de echte man is dat niet relevant. Een echte man heeft zodanig zelfvertrouwen dat geilen op macht niet nodig is...hij weet wie hij is en hoe hij in het leven staat...of hij zijn schoon/ouders wel of niet ziet.

Hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd

13-04-2008, 23:20

Citaat door labyrinth:
ach ja jouw samurai zwaard zegt al alles conichiwa en dan hadjimie(aanvallen) sayanora








Ik ben voor vrede op aarde!


(tenzij hij anders verzoekt d.m.v. stomme acties )

13-04-2008, 23:23



Citaat door fauna:
Voor de echte man is dat niet relevant. Een echte man heeft zodanig zelfvertrouwen dat geilen op macht niet nodig is...hij weet wie hij is en hoe hij in het leven staat...of hij zijn schoon/ouders wel of niet ziet.

Hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd


geloof me maar het draait om macht, hahahaha al die oorlogen in de wereld is ontstaan door macht, en ook in een huwelijk draait het om macht.
ik mag wel en jij mag niet en er is altijd iemand die veel geduld heeft, maar goed wie ben ik al capone grootste mafia man allertijden die zei een keer macht is nog lekkerder dan sex. nou geloof me op het moment dat een man zoals al capone dat zegt nou dat zegt al genoeg

13-04-2008, 23:25

Citaat door fauna:
Ik wil een echte man. Een man die mij een beetje kan temmen, mij bij mn arm mee naar huis sleurt.

Ik wil een vent die mij claimt.
Een vent die weet wie hij is. Hij heeft geen pa, ma broer zus of enig ander aanhangsel nodig die hem moet uitleggen wie of wat hij is. Iemand die opzichzelf staat en leeft.

Ik hoef geen vent die zijn vrouwelijke gevoelens wil uiten. Fok it, ik ben vrouwelijk genoeg voor twee.

Ik wil een vent die stinkend naar zweet thuis komt na een dag werken en vraagt om eten

Ik wil een man die mij diep in het kussen drukt en in mijn oor sist: "wie is je man, van wie ben je?"

Ik verlang terug naar de man met een vleugje holbewoner in zich.

Die softe metroseksuelen, die langer voor de spiegel staan dan hun vrouw, die mietjes die zich voor de spiegel opdrukken en oil of olaz gebruiken op hun wangetjes mogen jullie hebben


Hiermee zou hij zichzelf van minstens 2 weken bankslapen verzekeren!


Omg... of even afkoelen bij z'n ma... gimme a break!


Citaat door LinAa_tjUh:
Dit ben ik ZWAAR met je eens..
En plus ik wil een man die ook nog LEKKER laat zien dat ik zijn vrouw ben..en zijn ENIGE vrouw !!



Daar mag je toch wel van uit gaan?
Zo niet dan is er toch echt wel een issue... + waarom is er een constante behoefte aan bevestiging/approval?

13-04-2008, 23:29
holbewoner

Pagina's : [1] 2