Bekijk volle/desktop versie : Zilveren pumps



13-04-2008, 18:07
Ik heb me rot gezocht naar zilveren pumps voor onder mijn turqoise met zilveren takshita. Wie heeft er in welke winkel mooie gezien?

13-04-2008, 18:18


Welke winkels ben je geweest?

13-04-2008, 18:19

Citaat door MaRoCcInA:
Welke winkels ben je geweest?


In ieder geval alle standaar winkels die er zijn. Van van Haren tot Bristol en alles wat er tussen zit.

13-04-2008, 18:26
Oke, waar woon je?
Ik woon in Rotterdam.

Als je hier komt kijken dan zal je ech zeker zilveren pumps vinden honderd100%. Ik weet niet hoeveel je ervoor wilt uitgeven maar heb je al gekeken bij invito, en soortgelijke winkeltjes?

13-04-2008, 18:29


Kom uit omgeving Rotterdam. Maar invito zeg je? Waar zit deze in R'dam. Ik ga van de week effe shoppen daar.

13-04-2008, 18:31

Citaat door sabrae:
Kom uit omgeving Rotterdam. Maar invito zeg je? Waar zit deze in R'dam. Ik ga van de week effe shoppen daar.


Oke, als je met de metro komt kan je uitstappen in beurs en dan lopenrichting de lijnbaan. Daar vind je invito en soortgelijke winkels..
Eigenlijk in heel rdam kan je goed kijken en je ogen openhouden en op elke hoek zit wel een schoenenwinkel. Ik heb laatst bloedmooie zware schoentjes gehaald bij de C&A. Normaal zou je denken C&A, gatver, maar ze hebben daar echt schoenenmet klasse!! Dus daar Moet je ook kijken!

13-04-2008, 18:42
Zilvere pumps heb je overal vooral in Rotterdam..
Je moet naar kruiskade bij die chinese kleine winkeltjes..of die surinaamse kleine winkeltjes..

Of anders in schiedamseweg daar heb je van die turkse kleine winkeltjes die tassen en schoenen verkopen daar heb je ze ook..
Ik had me ook rot gezocht naar zilveren pumps ,eindstand heb ik ze gwn in kruiskade gevonden..

Succes meid

13-04-2008, 18:47
Okay, bedankt dames. Dus moet echt een hele dag rotterdam inplannen.

13-04-2008, 18:48

Citaat door sabrae:
Okay, bedankt dames. Dus moet echt een hele dag rotterdam inplannen.



Hahaha gaat je wel lukken,juist in die standaard winkels kan je ze niet vinden,je moet juist in die kleine zaakjes kijken

Die verkopen ze nog

13-04-2008, 18:59

Citaat door berkania_zina:
Hahaha gaat je wel lukken,juist in die standaard winkels kan je ze niet vinden,je moet juist in die kleine zaakjes kijken

Die verkopen ze nog


thank yoe!

13-04-2008, 19:00

Citaat door sabrae:
thank yoe!



Graag gedaan