Bekijk volle/desktop versie : Soeffes thazedjieft...



Pagina's : [1] 2

12-04-2008, 20:22
[ Mijn oom en ik kochten een levende schaap en probeerden hem via de huisdeur binnen te krijgen. Alles geprobeerd, maar niets lukte. Op een gegeven moment komt er een Marokkaans meisje langs, zegt ze zo van waar zijn jullie mee bezig. Ik zo van dat zie je toch we proberen die schaap binnen te krijgen. Zegt ze is toch niet zo moeilijk, soefes thazedjieft waha dan is hij zo binnen. Zodoende, tot onze verbazing ging die schaap meteen binnen. Dus ik was benieuwd naar het geheim hierachter en vroeg haar hoe ze dit te weten was gekomen. Zij: Nou , ik hoor mijn moeder iedere avond tegen mijn vader zeggen : Soeffes thazedjieft soeffes, 7oema aadyeddef da3ya. ]

12-04-2008, 20:24


Ik wil lachen maar ook weer niet.



Toch maar wel, !

12-04-2008, 20:26
kinderachtig jochie ben je. grow up

12-04-2008, 20:28
wajoooo


12-04-2008, 20:28



Citaat door Allerliefste_24:
Ik wil lachen maar ook weer niet.



Toch maar wel, !



Citaat door Be_Quiiettttt:
kinderachtig jochie ben je. grow up


Wat heb jij 3awed?

het is een grap a moebaroed.

12-04-2008, 20:28
Vertaling aub

12-04-2008, 20:29
whahaha ya amshoem die je bent!!

12-04-2008, 20:29

Citaat door eScO_maRoC:
Vertaling aub



maak z'n hoofd nat zodat ie erin gaat

12-04-2008, 20:31

Citaat door iLiAsS_AriFFi:


Mayteffeth tiqassisin ea?

12-04-2008, 20:32
Emshoum!! hahaha..

12-04-2008, 20:36

Citaat door Allerliefste_24:
Mayteffeth tiqassisin ea?


Van mijn oom.

Ik heb er nog 1 :

Mijn oom en ik wilden dallah( watermeloen) kopen. mijn oom was helemaal bezopen en vroeg aan de verkoper mag ik een vrouwelijke thadella7t?

Die verkoper was verbaasd, een vrouwelijke thadella7t
Opeens zegt mijn oom geef mij maar die , die daar in de hoek. Die verkoper nog meer verbaasd en vroeg hoe weet jij dat dat een vrouwelijke thadella7t is. Mijn oom ines, iekaareyed ghas oemenya.

sorry voor de grofheid, maar zo gaat die grap nou eenmaal.

12-04-2008, 20:37

Citaat door iLiAsS_AriFFi:
Van mijn oom.

Ik heb er nog 1 :

Mijn oom en ik wilden dallah( watermeloen) kopen. mijn oom was helemaal bezopen en vroeg aan de verkoper mag ik een vrouwelijke thadella7t?

Die verkoper was verbaasd, een vrouwelijke thadella7t
Opeens zegt mijn oom geef mij maar die , die daar in de hoek. Die verkoper nog meer verbaasd en vroeg hoe weet jij dat dat een vrouwelijke thadella7t is. Mijn oom ines, iekaareyed ghas oemenya.

sorry voor de grofheid, maar zo gaat die grap nou eenmaal.



Jouw oom die klaagt over de slechte meiden van vandaag is een dronkaard

12-04-2008, 20:38



Citaat door iLiAsS_AriFFi:
Van mijn oom.

Ik heb er nog 1 :

Mijn oom en ik wilden dallah( watermeloen) kopen. mijn oom was helemaal bezopen en vroeg aan de verkoper mag ik een vrouwelijke thadella7t?

Die verkoper was verbaasd, een vrouwelijke thadella7t
Opeens zegt mijn oom geef mij maar die , die daar in de hoek. Die verkoper nog meer verbaasd en vroeg hoe weet jij dat dat een vrouwelijke thadella7t is. Mijn oom ines, iekaareyed ghas oemenya.

sorry voor de grofheid, maar zo gaat die grap nou eenmaal.
Ye miegef thesawarem.

Ik ken er ook een over dela7. Misschien ken je hem al, die man die er een had gekocht en toen ging douchen?

12-04-2008, 20:40

Citaat door eScO_maRoC:
Jouw oom die klaagt over de slechte meiden van vandaag is een dronkaard

nogmaals het is verdomme een grap.

Citaat door Allerliefste_24:
Ye miegef thesawarem.

Ik ken er ook een over dela7. Misschien ken je hem al, die man die er een had gekocht en toen ging douchen?


nee vertel..

12-04-2008, 20:44

Citaat door iLiAsS_AriFFi:



nee vertel..

Izjen aayez jesra thadela7t. Oumi irou7 ethjeq douche, jiesiet akiedhes. Togha dhin yaayezzen eneghni teqqen douche. Ousha throe7 thfawkth, netta ienegra3. Ieroe7 edjaazou 'g thadela7t ennes, waaytwierie walou. Ousha isiedef foes ennes dhi thechna 'n izjen aayez, jennes: waaaaaaayow thadela7t inou thaarezzzz!



Pagina's : [1] 2