Bekijk volle/desktop versie : mode opleidingen weten jullie er iets van?

Pagina's : [1] 2

16-12-2003, 17:59
asalamoe 3alaikoem. He mensen ik heb een vraagje.Ik ben op zoek naar een mode opleiding dus waar je kan leren om kleding te ontwerpen. IK ben er naar op zoek omdat ik zo'n opleiding wil doen en wil graag dat het dichtbij amsterdam is.Als jullie me kunnen helpen. Dat zou ik zeer op prijs stellen.Alvast bedankt.
groetjes uit amsterdam.
thalla.

16-12-2003, 18:00

P.S het moet een hbo opleiding zijn.

16-12-2003, 18:11
heb ik speciaal voor jou opgezocht

http://www.mode-academie.nl/

lief he

16-12-2003, 18:13
dankje wel je bent een schat.

16-12-2003, 18:19

Citaat:
Origineel gepost door fadoua176
dankje wel je bent een schat.
Jij nog niet !!

Heb wel zin in een Theetje !

Jij niet ??

16-12-2003, 18:20
nee vandaag niet

16-12-2003, 18:22

Citaat:
Origineel gepost door fadoua176
nee vandaag niet
Ye Jou3 !

succes !

16-12-2003, 18:23
thanks jij ook met thee drinken

25-12-2003, 18:08
ga je je inzetten voor normale kleding of voor sexy kleding , bedenk wel dat je ontwerpen gedragen gaan worden , en als je het heel ver schopt je naam op de kleding staat.

25-12-2003, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door zindelali
ga je je inzetten voor normale kleding of voor sexy kleding , bedenk wel dat je ontwerpen gedragen gaan worden , en als je het heel ver schopt je naam op de kleding staat.
Ha! Ik zou voor de funky kleding kiezen... lekker origineel.. stoer en gewaagd!!! Ja... ik zie het al helemaal voor me...!

25-12-2003, 20:57
ik wil kleding gaan ontwerpen dat voor iedereen draagbaar is en leuk om te zien.tegenwoordig zie je alleen van die korte truitjes die soms er niet uit zien of van die hele strakke broeken.Ik wil iets ontwerpen dat lang is of iets dat het strakke kleding composeert.

27-12-2003, 16:56
hey meid ik wil ook volgende jaar mode doen en heb me eigen al aangemeld ik hoop dat ze me aanmenen, ik ga namelijk in eindhoven dat volgen op het mbo roc eindhoeven nou ik wil ook mode ontwerpster worden maar heb heel andere plannen voor later, mogen allah me daar bij helpen inschala, maar wat ik nog wel weet is dat je het op googel .nl moet zoeken voor mode scholen bij jou daar in de beurt dat zal ze heus wel hebben ik heb ook de info van google.nl gehaald
alvast bedankt liefs tima

27-12-2003, 22:50

dank je schat en ik hoopt het ook voor je dat ze je aannemen.Mag ik soms weten wat voor kleding jij wilt gaan ontwerpen?

28-12-2003, 13:58
salaam oealeikom

nou als eerst wil ik even kwijt dat je niet meteen van zo,n opleiding moet verwachten dat je gelijk een mode ontwerpster word....ik doe zelf ook de mode vakschool en in het eerste jaar zijn er zoveel mensen afgehaakt omdat ze heel wa t anders verwachten dan het in werkelijk heid is het is echt niet alleeen maar leuk ontwerpen het is ook uitvoeren dus uren achter zo,n naai machine zitten enz. je moet immers als mode ontwerper/ster straks toch weten hoe dingen die jij ontwerpt in elkaar zitten en of het uberhaupt ui te voeren is enz enz ,.....wat ik wel wil zeggen is dat als je crea bent en geduldig het echt een te gekke opleiding is ik doe het nu al een paar jaar en ben echt verliefd op het vak .

alleen m,n rug pijn wordt steeds erger maar ja dat kan je ook verwachten .
wasalaam

28-12-2003, 15:33
graag gedaan fadoua , nou ik zal je vraag beantwoorden
ik draag een hoofdoek en me hoop is dat ik later inschala een eigen boetiek wil opennen maar dan alleen voor meiden met hoofdoek islamitiesche kleding maar dan wel op moderne manier dat is echt mijn droom fadoua, daar voor heb ik mode gekozen en ik weet ook dat je op die opleiding geen islamitische kleding leert maken maar je kan er altijd gebuik van maken als je maar leert hoe je kelding moet ontwerpen en maken en ik weet ook wel dat je niet van mbo opleidin gelijk naar een mode antwerpster kan kan springen moet lang studeren en je best voor doen a samie design maar heel erg bedankt voor je info

wa salam

Pagina's : [1] 2