Bekijk volle/desktop versie : trouwen me iemand die getrouwd is geweest



Pagina's : [1] 2

16-12-2003, 17:33
trouwen me iemand die getrouwd is geweest..
zou je dit wel of niet doen??

16-12-2003, 17:57


hangt er vanaf met welke reden hij gescheiden is,...

16-12-2003, 18:34
is absoluut niks mee.
Maar vraag hem zeker, waarom hij/zij gescheiden is.

16-12-2003, 18:51
Salaam eleykoem

onze geliefde profeet vrede zei met hem is ook getrouwd geweest met een vrouw die gescheiden is..dus het moet zeker geen probleem zijn

16-12-2003, 20:02


jah dat vind ik ook maak niet zo uit ligt eraan waaromhij is gecheiden

16-12-2003, 20:13
kijk... als hij is vreemdgegaan of zijn ex vrouw sloeg of zo dan hoeft het voor mij.

maar aan de andere kant mensen veranderen.

op zich heb ik er geen problemen mee

17-12-2003, 17:51
waarom niet meid maar vraag wel waarom hij gescheiden is

17-12-2003, 19:14

Citaat:
Origineel gepost door nadia14
waarom niet meid maar vraag wel waarom hij gescheiden is
wat zou je doen in de volgende situatie:

-hij is gescheiden omdat hij nooit van zijn vrouw heeft gehouden

-hij is gescheiden omdat hij jou mooier, leuker beter blabla vond en heeft zn vrouw als t ware laten liggen voor jou

- hij haatte zijn vrouw. had altijd ruzie met haar

etc etc

en nog iets....stel hij heeft ook nog kinderen of een kind uit t vorige huwelijk...( deze is nu bij de moeder)

wat zou jij doen??????????

17-12-2003, 23:22
1 vraagje... dit verhaal komt mij zo bekend voor... diegene waar dit overgaat komt toch niet uit amsterdam of omgeving???

ten eerste: waarom is hij met zijn vrouw getrouwd als hij nooit van haar heb gehouden?
ten tweede: als hij "opeens" niet meer van jou houdt kan hij ook zo bij jou weg gaan
ten derde: als hij kind(eren) heeft, is het zowiezo geen goede vader anders zou hij wel bij ze wonen en voor hen en hun moeder (zijn vrouw zorgen)...

mijn mening...

18-12-2003, 01:07

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
wat zou je doen in de volgende situatie:

-hij is gescheiden omdat hij nooit van zijn vrouw heeft gehouden

-hij is gescheiden omdat hij jou mooier, leuker beter blabla vond en heeft zn vrouw als t ware laten liggen voor jou

- hij haatte zijn vrouw. had altijd ruzie met haar

etc etc

en nog iets....stel hij heeft ook nog kinderen of een kind uit t vorige huwelijk...( deze is nu bij de moeder)

wat zou jij doen??????????
dat zou ik noooit maar dan ook nooit aanvaarden!! het is zo erg haram om tussen iemand z'n huwelijk te komen daar krijg je echt zonde's voor nee dit zou ik zeker afraden!!

18-12-2003, 09:32
Dat je die vraag hier nog durft te stellen..... schaam je! dump hem! en begin een goed en eerlijk leven!!!

Mijn advies hoor...

18-12-2003, 09:36

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
trouwen me iemand die getrouwd is geweest..
zou je dit wel of niet doen??
is niks mis mee , maar dan moet je wel de reden weten van zijn scheiding

18-12-2003, 09:42


Ik zou het echt niet weten moet je maar voor jezelf uitmaken. En je hoeft ook niet te vragen aan hem waarom hij is gescheiden. Je zal nooit weten wat er tussen man en vrouw gebeurt. Ieder heeft zijn versie over de scheiding.

greetz
nadia

18-12-2003, 10:33

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
trouwen me iemand die getrouwd is geweest..
zou je dit wel of niet doen??
Ja waarom niet? hij of zei is toch ook een mens? Als het een goeie praktiserende moslim is, ga ik er dan wel voor hoor, en zulke mensen verdienen toch ook een kans????????? het gaat erom dat hij een goede imaam heeft niet of hij al getrouwd is geweest.

18-12-2003, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
wat zou je doen in de volgende situatie:

-hij is gescheiden omdat hij nooit van zijn vrouw heeft gehouden

-hij is gescheiden omdat hij jou mooier, leuker beter blabla vond en heeft zn vrouw als t ware laten liggen voor jou

- hij haatte zijn vrouw. had altijd ruzie met haar

etc etc

en nog iets....stel hij heeft ook nog kinderen of een kind uit t vorige huwelijk...( deze is nu bij de moeder)

wat zou jij doen??????????
nee dan gaat het voor mij over, wie zegt dan dat hij niet het zelfde bij jou doet?
dus beter vermijden

Pagina's : [1] 2