Bekijk volle/desktop versie : ---> "Hij Vermoordde Zijn Moeder"....Een Verschrikkelijke Gebeurtenis



Pagina's : [1] 2

11-04-2008, 18:01
selam alykoem broeders en zusters

dit is een emotionele video waarin een sheikh deze gebeutenis vertelt, ik vind het zo hartverscheurend zo een verhaal, heb besloten om het te ondertitelen voor jullie...

jullie dank is jullie du3a..



LINK:
http://youthofislam.web-log.nl/youth_of_islam/2008/04/hij-vermoordde.html

11-04-2008, 18:11


Macha allah...Moge allah jou hiervoor belonen Insha allah en zegenen ... Amien... Moge allah ons leiden InshaALLAH....en ons liefde aan ons ouders geven Amien....

11-04-2008, 18:49
O My Allah wat erg.. Moge Allah swt ons leide.. Yarebie al3alamien..

En Moge allah u en de rest van onze moslim broeders en zusters.. verrijkelijk belonen..
wasalaam eo 3alaikom

11-04-2008, 19:46
O My allahh wat plaats jij zulkee dinge man :S pffff

11-04-2008, 20:39


La 7awla wala kowata ila billah.. Djazaka allaho ghairan voor dit filmpje. Moge allah jou(en de andere moslims)belonen..

11-04-2008, 21:11

Citaat door ideale_meid:
Macha allah...Moge allah jou hiervoor belonen Insha allah en zegenen ... Amien... Moge allah ons leiden InshaALLAH....en ons liefde aan ons ouders geven Amien....


amien ya rab, baraka Allahu fik

11-04-2008, 21:15

Citaat door Fisabillillah:
Hoe vergeefsgezind moet Allaah subhana wa taAlla wel niet zijn om deze wereld en al haar verrotte aanbidders niet in 1 klap te vernietigen?!


en hoe harteloos kan iemand wel zijn...

11-04-2008, 21:18

Citaat door Umm-Junayd-Deen:
Dit kan niet waar zijn toch ?

Ik denk dat dit meer een eye-opener moet zijn, maar iemand die instaat is dit bij zijn MOEDER te doen?? Ik kan het niet geloven.



Het is wel degelijk waar, zuster.

En er zijn genoeg andere soortgelijke gebeurtenissen voorgekomen.

Hoe ziek kun je zijn om z'n daad te verrichten, Allahul Musta3an

@topicstarter: Moge Allah je belonen!

11-04-2008, 22:03
La 7awla wala quwatta illa billaah!

Zucht..

11-04-2008, 23:23
hoe kun je zoiets doen dat is zo erg.
moge allah ons leiden voor het te laat is

11-04-2008, 23:30
Salaamu Wa Aleykum.
Moge Allah'Talaa u belonen
dit is dan ook echt hartverscheurend dit!

12-04-2008, 03:24

Citaat door amarocbb:
selam alykoem broeders en zusters

dit is een emotionele video waarin een sheikh deze gebeutenis vertelt, ik vind het zo hartverscheurend zo een verhaal, heb besloten om het te ondertitelen voor jullie...

jullie dank is jullie du3a..



LINK:
http://youthofislam.web-log.nl/youth_of_islam/2008/04/hij-vermoordde.html



Deze video slaat helemaal nergens op en gaat wel een beetje te ver, Zehma een voorbeeld om goed te zijn voor je moeder. en haar niet te vermoorden!! Welke gestoorde gaat zn eigen moeder neer steken.

12-04-2008, 11:58



Citaat door 112233moh:
Deze video slaat helemaal nergens op en gaat wel een beetje te ver, Zehma een voorbeeld om goed te zijn voor je moeder. en haar niet te vermoorden!! Welke gestoorde gaat zn eigen moeder neer steken.

Sorry hoor, volgens mij leef jij nog in een fantasywereld.

De wereld is helemaal doorgedraait! Ik sta hier echt niet van verbaast.

12-04-2008, 12:15

Citaat door 112233moh:
Deze video slaat helemaal nergens op en gaat wel een beetje te ver, Zehma een voorbeeld om goed te zijn voor je moeder. en haar niet te vermoorden!! Welke gestoorde gaat zn eigen moeder neer steken.


de video slaat niet nergens op, het is wel waargebeurd. ookal zullen er weinigen die hun moeder durven te doden, maar hoeveel mensen worden boos op hun moeder, schelden hun moeder uit, zeggen OEF tegen hun moeder, gehoorzamen hun moeder niet en en...doden is ernstig, maar de genoemde zijn ook niet acceptabel..moge Allah ons bijstaan

“En jullie Heer heeft bepaald dat jullie niets aanbidden behalve Hem en dat jullie goed zijn tegenover de ouders. Als één van de twee of beiden dan de ouderdom bereiken in jouw aanwezigheid, zeg dan nooit ‘oef’ tegen hen, snauw hen niet af en spreek tot hen een vriendelijk woord.”

13-04-2008, 00:34
baraka ALlahu fikoem voor jullie reacties..

Pagina's : [1] 2