Bekijk volle/desktop versie : Mijn telefoonrekening.... en mijn man....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-04-2008, 14:34
Heb een abbonnement van 400 minuten en sms bundel voor 18 euro per maand.

Kreeg een smsje van mijn telefoon provider dat mijn rekening van 144 euro zal worden afgeschreven....

Help als meneer hier weer achter komt. Gisteren vertelde hij mij trots mijn rekening is 11 euro heb jij al een sms gehad inzake jouw rekening ?

Heb gelogen omdat ik het weekend niet wil vergallen en dat was zeker gebeurd indien ik hem het bedrag had genoemd.

Hij heeft me al een paar keer gewaarschuwd dat ik mijn rekening laag moet houden. Vorige 3 rekeningen is dat gelukt; rond de 45 euro maar deze keer zit ik er weer ver boven. Hoe kom ik die dagen weer door als hij erachter is..........

11-04-2008, 14:36



Citaat door catwomen:
Heb een abbonnement van 400 minuten en sms bundel voor 18 euro per maand.

Kreeg een smsje van mijn telefoon provider dat mijn rekening van 144 euro zal worden afgeschreven....

Help als meneer hier weer achter komt. Gisteren vertelde hij mij trots mijn rekening is 11 euro heb jij al een sms gehad inzake jouw rekening ?

Heb gelogen omdat ik het weekend niet wil vergallen en dat was zeker gebeurd indien ik hem het bedrag had genoemd.

Hij heeft me al een paar keer gewaarschuwd dat ik mijn rekening laag moet houden. Vorige 3 rekeningen is dat gelukt; rond de 45 euro maar deze keer zit ik er weer ver boven. Hoe kom ik die dagen weer door als hij erachter is..........




wha mijn rekeningen zijn altijd min 200euro.. 3i skoet.

11-04-2008, 14:38
Doe je catsuit aan .

11-04-2008, 14:38
betaal jij het zelf of betaald jouw man die rekening? als je het zelf betaald hoef je niet het echte bedrag te noemen toch....

11-04-2008, 14:38


just tell him, hij komt er toch wel achter.

is het een voetballer liefhebber?? vertel het dan zondag avond. rond 7 uur. wedden dat ie het niet erg vindt hihihih!

succes!

11-04-2008, 14:39
Dat is balen zeg...

11-04-2008, 14:40

Citaat door _Marokkaanse_:
Doe je catsuit aan .



11-04-2008, 14:40

Citaat door Nowa:



nou nou niet overdrijven he

11-04-2008, 14:41

Citaat door amira_djellie:
just tell him, hij komt er toch wel achter.

is het een voetballer liefhebber?? vertel het dan zondag avond. rond 7 uur. wedden dat ie het niet erg vindt hihihih!

succes!





Ik kan je niet helpen, heb altijd lage rekeningen.

Lang leve de huistelefoon, gratis bellen naar alle vaste toestellen.
Met m'n mobiel bel ik naar mobiele nr's, ik 200 minuten en kom daar niet echt erg overheen.

11-04-2008, 14:42

Citaat door nour83:
betaal jij het zelf of betaald jouw man die rekening? als je het zelf betaald hoef je niet het echte bedrag te noemen toch....


Wij hebben een gezamenlijke rekening waar onze inkomens op worden gestort en daar worden de rekeningen ook van betaald.

Hij zal uiteindelijk toch achter het bedrag komen. Hij heeft zelf al een smsje ontvangen met zijn rekening dus weet ook dat die van mij ook moet komen.

En anders komt hij er wel achter als hij de afschrijvingen op internet bekijkt....

11-04-2008, 14:42

Citaat door catwomen:
Heb een abbonnement van 400 minuten en sms bundel voor 18 euro per maand.

Kreeg een smsje van mijn telefoon provider dat mijn rekening van 144 euro zal worden afgeschreven....

Help als meneer hier weer achter komt. Gisteren vertelde hij mij trots mijn rekening is 11 euro heb jij al een sms gehad inzake jouw rekening ?

Heb gelogen omdat ik het weekend niet wil vergallen en dat was zeker gebeurd indien ik hem het bedrag had genoemd.

Hij heeft me al een paar keer gewaarschuwd dat ik mijn rekening laag moet houden. Vorige 3 rekeningen is dat gelukt; rond de 45 euro maar deze keer zit ik er weer ver boven. Hoe kom ik die dagen weer door als hij erachter is..........




hahahah eigenlijk moet ik hierom lachen.....want bij mij gaat het PRECIES hetzelfde.....erg man....ik heb medelijden met je...succes!!!

11-04-2008, 14:43

Citaat door amira_djellie:
just tell him, hij komt er toch wel achter.

is het een voetballer liefhebber?? vertel het dan zondag avond. rond 7 uur. wedden dat ie het niet erg vindt hihihih!

succes!


Hij is een echte voetbal liefhebber maar voetbal zal niet tegen deze rekening op kunnen vrees ik.....

11-04-2008, 14:44



Citaat door Katteogen:
Dat is balen zeg...

Nou meid, gewoon niets zeggen... betaal het wel achter zijn rug om....



Wordt automatisch afgeschreven schat...

11-04-2008, 14:45

Citaat door Carinaatje:


Ik kan je niet helpen, heb altijd lage rekeningen.

Lang leve de huistelefoon, gratis bellen naar alle vaste toestellen.
Met m'n mobiel bel ik naar mobiele nr's, ik 200 minuten en kom daar niet echt erg overheen.


Dit moet ik ook gaan doen, huistelefoon aanschaffen.

11-04-2008, 14:46

Citaat door maryam60:
hahahah eigenlijk moet ik hierom lachen.....want bij mij gaat het PRECIES hetzelfde.....erg man....ik heb medelijden met je...succes!!!


Dat kan ik erg goed gebruiken. Worden weer ongezellige dagen en een hoop gezeik dat ik moet aanhoren.

Mijn moeder heeft me geadviseerd om er niet tegen in te gaan en als hij raast hem vooral zijn gang te laten gaan omdat hij dan gelijk heeft....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6