Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen van DWVDMV: Hoe ver mag je in de liefde gaan voor het huwelijk?



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2008, 11:34
Wat zijn jullie meningen daarover?

Graag zou ik jullie wel willen verzoeken de meningen van degene die een andere mening er op aanhouden dan jou te respecteren.

Verder is het goed ook nog te benadrukken dat in de werkelijkheid de Islamitische vereisten niet altijd worden uitgevoerd, dus zou ik het zeer waarderen die vrouwen die ervoor uitkomen liefde voor het huwelijk te hebben gehad niet aan te vallen............ immers ze zijn niet scheinheilig en delen alleen maar wat ze denken met ons.

Laten we iedereen de ruimte geven om dan ook te reageren


Ben benieuwd

11-04-2008, 11:37


Voor het huwelijk? Serieus! Back off mista!

11-04-2008, 11:41
Als ervaren persoon kan ik de niet ervaren zusters alleen maar adviseren hun hoofd erbij te houden, liefde komt namelijk niet uit een potje en heeft geen 30 dagen niet goed geld terug garantie. Liefde is een onderdeel van het huwelijk, het huwelijk is gebasseerd op veel meer aspecten...als al die aspecten in hoge mate aanwezig zijn kun je pas bepalen hoe ver je kunt gaan in de liefde..

Als je alleen maar in bent vanwege dat ene lekker ding, dan heb je een tringelingeling nodig.

11-04-2008, 11:42
Liefde is houden van...gevoelens kun je niet tegenhouden. Dus indien je van de persoon houdt kan dit oneindig ver gaan. Maar wat je met de gevoelens doet is een andere vraag...kwestie van zelfbeheersing.

11-04-2008, 11:43


Relatie: zoenen en strelen.

Verloofd: daar laat ik me niet over uit haha.

11-04-2008, 11:43
Dames wat zijn jullie toch opeens zo intelligent .

11-04-2008, 11:46
elmohiem! wat je ook van plan bent; don't get NOCKED UP!

11-04-2008, 11:49

Citaat door noona:
elmohiem! wat je ook van plan bent; don't get NOCKED UP!



Even serieus...... Wat is Nocked up?????

11-04-2008, 11:49
Klopt. Dont get Nocked up. Het is beter om je verstand te gebruiken want eerst is het allemaal verliefdheid en daarna is het simpel houden van.
Ik geloof dat je niet meer veel kan verdragen op het moment dat de liefde ietsjes minder is dan voorheen.
Gewoon slim nadenken.

11-04-2008, 11:51

Citaat door Ewaywa:
Relatie: zoenen en strelen.

Verloofd: daar laat ik me niet over uit haha.







Uuh jah wat kan ik zeggen een kusje hier en een kusje daar strelen hier en daar


ben gewoon eerlijk en ga niet zeggen dat ik niks doe want dan lieg ik.


p.s. ik ben er niet trots op ofzo hoor maar helaas verleiding is groot

11-04-2008, 11:52

Citaat door Latifa_1oujdia:
Even serieus...... Wat is Nocked up?????

zwanger worden

11-04-2008, 11:52

Citaat door Sylia_:




Uuh jah wat kan ik zeggen een kusje hier en een kusje daar strelen hier en daar


ben gewoon eerlijk en ga niet zeggen dat ik niks doe want dan lieg ik.


p.s. ik ben er niet trots op ofzo hoor maar helaas verleiding is groot

inderdaad

11-04-2008, 11:52


Ps, latifa oujdia... ben jij dat meisje van hoe ver ga je voor de love?
Ik heb me dood gelachen om jou.
Jij en je Korean mogen van mij echt een film gaan maken.. zo leuk!!! maar eerlijk ik wens je echt een gelukkig leventje, of met hem of insAllaah met een ander.
Geloof me maar.. soon it will be game over for him op t moment dat je er niet meer bent!!!!

x

11-04-2008, 11:54

Citaat door Kalthoum:
Ps, latifa oujdia... ben jij dat meisje van hoe ver ga je voor de love?
Ik heb me dood gelachen om jou.
Jij en je Korean mogen van mij echt een film gaan maken.. zo leuk!!! maar eerlijk ik wens je echt een gelukkig leventje, of met hem of insAllaah met een ander.
Geloof me maar.. soon it will be game over for him op t moment dat je er niet meer bent!!!!

x




hahahaha ik ben niet die dame met haar Koreaantje. Ik ben de geniale dame die de topic heeft geopent waarop Zij_is_Nadina haar verhaaltjes over haar Koreaan met ons heeft gedeeld

11-04-2008, 11:55

Citaat door moslima_k:
inderdaad

wow ik wordt niet aangevallen

Pagina's : [1] 2 3