Bekijk volle/desktop versie : BabyKleertjes Wassen....



Pagina's : [1] 2

10-04-2008, 18:06

Gwn In De Wasmachine Gooien Of Met De Handen Wassen...

En Welke Wasmiddel Gebruiken Jullie..En Wasverzachter..


10-04-2008, 18:38


.....


10-04-2008, 18:45
Ik heb ze gewoon in de was gedaan met een hypo allergie wasmiddel. Zoals bijvoorbeeld Neutral. Op de kleertjes van prenetal staat dat je ze niet me de hand mag wassen. Heb dus daarom alles in de was gedaan..

10-04-2008, 18:45
je kan beter geen wasverzacter gebruiken. ik gebruik zelf ariel compact, maar ik ga oerstappenn op een andere wasmiddel voor mijn dochter omdat ze ecxeem heeft.

10-04-2008, 18:46


ik heb het altijd in de wasmachine gestopt.

Je kan evt. neutral wasmiddel gebruiken en wasverzachter sensitive

10-04-2008, 18:46
trouwens als ze spuitluiers heeft en alles komt op haar rompertje, dan was ik dat af met water en was het nog eens in de machine

10-04-2008, 18:53
Oki Dames..Ik Heb Namelijk Ongedragen Kleding Die Ik Wil Wassen..

Thnx..En Lach_Parel..Sensetive Van Het Merk Neutral..

10-04-2008, 18:55

Citaat door fatosaaa:
Oki Dames..Ik Heb Namelijk Ongedragen Kleding Die Ik Wil Wassen..

Thnx..En Lach_Parel..Sensetive Van Het Merk Neutral..

verkopen ze wasverzachter in marokko.normaal neem ik het mee.maar verkopen ze het ook in marjane.aangezien jij in marokko woont?

10-04-2008, 20:32

Citaat door nassima 81:
verkopen ze wasverzachter in marokko.normaal neem ik het mee.maar verkopen ze het ook in marjane.aangezien jij in marokko woont?



Yepp...Datt Heb Je Daar In Verschillende Geuren En Kleuren..


10-04-2008, 20:33
Doe alles in de wasmachine, gebruik Ariël

10-04-2008, 20:43
ik gebruik ook ariel en hypoallergene was verzachter van robijn of silan. Ik heb ooit ook eens neutral geprobeert, maar de was werd er echt niet schoon van en ik hou ervan dat de was lekker ruikt en die neutral heeft geen geur. Leek net alsof de kleertjes niet gewassen waren

10-04-2008, 20:45

Citaat door Soerah18:
ik gebruik ook ariel en hypoallergene was verzachter van robijn of silan. Ik heb ooit ook eens neutral geprobeert, maar de was werd er echt niet schoon van en ik hou ervan dat de was lekker ruikt en die neutral heeft geen geur. Leek net alsof de kleertjes niet gewassen waren




K Weet Dat We Vroeger Voor Me Toen BabyZusje..Nu Al 9 Jaar Ouderr.. Persil Vloeibaar Gebruikten..


11-04-2008, 09:16



Citaat door nassima 81:
verkopen ze wasverzachter in marokko.normaal neem ik het mee.maar verkopen ze het ook in marjane.aangezien jij in marokko woont?


van de winter had ik wasverzachter gezien in marjane.Maar ook de kleine winkels verkopen wasverzachter

11-04-2008, 09:18
Hoelang van te voren beginnen jullie met het wassen van de kleding?
Zat er aan te denken om tegen het einde aan te beginnen dus ongv.4 weken voor de uitgerekende datum.

11-04-2008, 10:47

Citaat door b_karima:
je kan beter geen wasverzacter gebruiken. ik gebruik zelf ariel compact, maar ik ga oerstappenn op een andere wasmiddel voor mijn dochter omdat ze ecxeem heeft.

hoi zuster,mijn dochtertje heeft ook exeem dus waste ik haar kleertjes van bij het begin alleen.In het begin was het wel moeilijk om al die kleine kleertjes te sparen maar nu ze wat ouder is lukt dat zeer goed.Ik was haar kleertjes altijd met vloeibaar wasmiddel van le chat (of iets anders als het maar vooor de gevoelige babyhuid is).En in plaats van wasverzachter doe ik azijn bij het spoelwater.Bij waspoeder blijven er altijd kleine korreltjes ann de kleren die irritaties kunnen veroorzaken maar bij vloeibaar wasmiddel is dat niet.En de kleertjes ruiken helemaal niet naar azijn zoals sommigen denken

Pagina's : [1] 2