Bekijk volle/desktop versie : Voor de liefhebbers..Peperdure kattenpoepkoffie



Pagina's : [1] 2

10-04-2008, 14:41
Koffieleuten met een diepe portemonnee moeten naar Londen voor een kop kattenpoepkoffie van 50 pond per kopje.

De koffie is gemaakt van Jamaican Blue Mountain koffie en Kopi Luwak, een Zuidoost-Aziatische boon die uit de uitwerpselen van een civetkat worden gehaald.

De internationale barista David Cooper heeft de koffie samengesteld. De kattenpoepkoffie is alleen deze maand te koop in het Peter Jones warenhuis op Sloan Square in Londen. Het zou de duurste kop koffie ter wereld zijn. De opbrengst gaat naar het MacMillan Cancer Trust.

De peperdure Kopi Luwak (civetkoffie) wordt gemaakt van bonen die door de civetkat wordt opgegeten en uitgepoept. Civetkatten, die in Indonesië voorkomen, zouden vruchten met de hoogste kwaliteit selecteren en opeten, om alleen de boon weer uit te poepen.




http://www.depers.nl/opmerkelijk/190938/Peperdure-kattenpoepkoffie.html



das ook toevallig..van de week hadden we het er nog over

10-04-2008, 14:44



Citaat door NakNok:
Koffieleuten met een diepe portemonnee moeten naar Londen voor een kop kattenpoepkoffie van 50 pond per kopje.

De koffie is gemaakt van Jamaican Blue Mountain koffie en Kopi Luwak, een Zuidoost-Aziatische boon die uit de uitwerpselen van een civetkat worden gehaald.

De internationale barista David Cooper heeft de koffie samengesteld. De kattenpoepkoffie is alleen deze maand te koop in het Peter Jones warenhuis op Sloan Square in Londen. Het zou de duurste kop koffie ter wereld zijn. De opbrengst gaat naar het MacMillan Cancer Trust.

De peperdure Kopi Luwak (civetkoffie) wordt gemaakt van bonen die door de civetkat wordt opgegeten en uitgepoept. Civetkatten, die in Indonesië voorkomen, zouden vruchten met de hoogste kwaliteit selecteren en opeten, om alleen de boon weer uit te poepen.

http://www.depers.nl/opmerkelijk/190938/Peperdure-kattenpoepkoffie.html


Ik heb thuis in m'n kom een Theedrinkend boutend goudvisje.

10-04-2008, 14:48
Ik zal m´n poesje ook eens die bonen laten eten....ff kijken wat zij uit poept..

10-04-2008, 15:05
Ieuwwwwwwwww..!!!!

10-04-2008, 15:09


Deze koffie is het lekkerst met een vers wolkje hand gemolken leeuwenmelk.

10-04-2008, 15:11

Citaat door NakNok:
Ik zal m´n poesje ook eens die bonen laten eten....ff kijken wat zij uit poept..







10-04-2008, 15:12
Koffie is sowieso goor!

10-04-2008, 15:14

Citaat door lap_doek:
Koffie is sowieso goor!



Nee! Lekker

10-04-2008, 15:15

Citaat door fesmaroc:
Nee! Lekker


Ik heb er nooit aan kunnen wennen. Gelukkig maar, mijn tanden zijn lekker wit.

10-04-2008, 15:16

Citaat door lap_doek:
Ik heb er nooit aan kunnen wennen. Gelukkig maar, mijn tanden zijn lekker wit.



De mijne ook hoor

Rook je?

10-04-2008, 15:17

Citaat door Einherjer:
Ik heb thuis in m'n kom een Theedrinkend boutend goudvisje.




Drink je dan uit de kom?

10-04-2008, 15:23

Citaat door fesmaroc:
De mijne ook hoor

Rook je?


Ook niet. En mijn tanden zijn stralend wit.

10-04-2008, 15:24



Citaat door lap_doek:
Ook niet. En mijn tanden zijn stralend wit.




Okee ik geloof je wel!

10-04-2008, 15:26


Ach ja, ik drink en lus toch geen koffie..

10-04-2008, 15:30
ik heb buikpijn gekregen van all dat koffie....










sjeetje ik denk dat ik er verslaafd aan ben

Pagina's : [1] 2