Bekijk volle/desktop versie : gezocht goedkope uitnodigingskaarten en wie weet er ook mooie uitnodigings teksten



10-04-2008, 00:05
salam mensen

wie weet waar je goedkope uitnodigingskaarten kan halen en ik wil graag ook een mooie uitnodigings tekst

plaats hier graag website's prijzen en telefoonnummerss

groetjess

10-04-2008, 00:09


Eerlijk gezegd heb ik nog geen mooie uitnodigingskaarten gezien.

Wat je wel kan doen, is zelf je uitnodiging maken. Je maakt je text enzo, koopt bijvoobeeld glanspapier of ander soort papier wat jij mooi vindt. Dat breng je naar de drukker, rol het papiertje op of vouw het op strikje eromheen of zet het in een koker en klaar is kees. Ziet er echt leuk en origineel uit, want niemand heeft het natuurlijk. En je komt uit op ongeveer 20 cent per kaart! Het is echt zonde om veel geld te verpesten aan die kaarten. Ze eindigen allemaal in de prullenbak

10-04-2008, 00:12
dank je meid....uppp

10-04-2008, 00:52

Citaat door zuivelzacht:
Eerlijk gezegd heb ik nog geen mooie uitnodigingskaarten gezien.

Wat je wel kan doen, is zelf je uitnodiging maken. Je maakt je text enzo, koopt bijvoobeeld glanspapier of ander soort papier wat jij mooi vindt. Dat breng je naar de drukker, rol het papiertje op of vouw het op strikje eromheen of zet het in een koker en klaar is kees. Ziet er echt leuk en origineel uit, want niemand heeft het natuurlijk. En je komt uit op ongeveer 20 cent per kaart! Het is echt zonde om veel geld te verpesten aan die kaarten. Ze eindigen allemaal in de prullenbak



oke... maar hoe kom je aan zo'n koker dan?


10-04-2008, 00:56


ja dat vraag ik me ook af uppp

10-04-2008, 08:08
http://www.weddingneeds.nl/

10-04-2008, 11:05
Die kokers kun je bij de groothandel halen

10-04-2008, 15:16
timacreations@hotmail.com

Zij heeft mooi, Tenminste Ik vond haar witte kaart met een strik heel Mooi Mascha Allaah (inclusief drukkosten.