Bekijk volle/desktop versie : Koningstoelen!! Ooit hier geplaatst.. Wie??



09-04-2008, 11:08
Een tijdje geleden had iemand hier een topic geopend met hele mooie koningstoelen.. Volgens mij waren ze bruin met goud.. Weet het niet meer zeker..

Weet iemand van wie die stoelen waren..??

09-04-2008, 11:17


??????????????????????????

09-04-2008, 11:48
Die stoelen zijn van Sendoek! Beige met goud..

09-04-2008, 11:52

Citaat door Modeadviseuse:
Die stoelen zijn van Sendoek! Beige met goud..


Sendoek, is dat een lid??

09-04-2008, 11:53



Citaat door ..Batata..:
Sendoek, is dat een lid??


Sorry! Had even wat duidelijker moeten zijn. Ja is een lid. Zoek dr even op! Als het goed is de prijs van die stoelen 250 inclussief pilaren rodeloper en podium Succes meis

09-04-2008, 11:55

Citaat door Modeadviseuse:
Sorry! Had even wat duidelijker moeten zijn. Ja is een lid. Zoek dr even op! Als het goed is de prijs van die stoelen 250 inclussief pilaren rodeloper en podium Succes meis


Thanks schat , ik ga haar of hem pm-en

09-04-2008, 11:56

Citaat door ..Batata..:
Thanks schat , ik ga haar of hem pm-en


Is een meid! Succes ik hoop dat je InshaAllah die stoelen bedoeld.

09-04-2008, 11:59

Citaat door Modeadviseuse:
Is een meid! Succes ik hoop dat je InshaAllah die stoelen bedoeld.


Ik ben gaan kijken bij haar profiel, en heb gekeken naar de onderwerpen die ze heeft geplaats.. En ik zie een topic met die banken er in..

Ik heb der gelijk een mail toegezonden..

Nogmaals bedankt

09-04-2008, 12:00

Citaat door ..Batata..:
Ik ben gaan kijken bij haar profiel, en heb gekeken naar de onderwerpen die ze heeft geplaats.. En ik zie een topic met die banken er in..

Ik heb der gelijk een mail toegezonden..

Nogmaals bedankt


Alhaamdoulilah! Geen dank! Als je ergens iets over wilt weten. Dat hoor ik het wel. Ga je verloven of trouwen? Liefs..

09-04-2008, 12:43

Citaat door Modeadviseuse:
Alhaamdoulilah! Geen dank! Als je ergens iets over wilt weten. Dat hoor ik het wel. Ga je verloven of trouwen? Liefs..


Nee, gelukkig nog niet.. Een goede vriendin van me gaat trouwen.. Ben haar aan het helpen met het een en ander..

Ook leuk voor mij natuurlijk, beetje voorbereidend werk voor mij, mocht ik ooit gaan trouwen Insha allah..