Bekijk volle/desktop versie : ruzie gehad met een NL vrouw



07-04-2008, 15:07
oef sommige vrouwen zijn zo gemeen. Ik was net naar de supermarkt geweest en er was een turkse vrouw die geen Nederlands kon en er was een Nederlandse vrouw die keihard opeens tegen haar begon te schreeuwen ik kon er niet tegen en zei er wat van toen begon te te stotteren en zeggen ja ja ja jij komt zeker ook uit het buiteland ik zo nee mevrouw ik ben net zo nederlands als jij maar met een tikkie fatsoen ik ben hier geboren en getogen en toen is ze snel weg gegaan. Echt sommige NL vrouwen zijn heksen zomaar gillen tegen iemand die niks terug kan zeggen

07-04-2008, 15:09


Die heb je ook ja!

07-04-2008, 15:09
goed van je dat je het opneemt voor zo iemand. de meeste mensen gaan staan kijken bij zo een situatie.

wel typisch dat zulke mensen dan gewoon weglopen he van de discussie

07-04-2008, 15:09
en thuis moet diezelfde vrouw bij een knik een koel biertje pakken. in en intriest

07-04-2008, 15:10



Citaat door playette:
goed van je dat je het opneemt voor zo iemand. de meeste mensen gaan staan kijken bij zo een situatie.

wel typisch dat zulke mensen dan gewoon weglopen he van de discussie

Ze liep weg omdat ze niks meer wist te zeggen, uitgeluld.

07-04-2008, 15:11

Citaat door Nowa:
Die heb je ook ja!


echt zo erg en iedereen was aan het toe kijken hoe ze dat vrouwtje de grond in boorde

Citaat door playette:
goed van je dat je het opneemt voor zo iemand. de meeste mensen gaan staan kijken bij zo een situatie.

wel typisch dat zulke mensen dan gewoon weglopen he van de discussie


Ja ik kon er echt niet tegen meskiena dat vrouwtje werd zo rood

Citaat door noona:
en thuis moet diezelfde vrouw bij een knik een koel biertje pakken. in en intriest



Idd jah

07-04-2008, 15:11
Ik zou die Turkse vrouw ook wat tegen haar gezegd hebben.

Is beter dat je Nederlands gaat leren.

07-04-2008, 15:12

Citaat door Nowa:
Ze liep weg omdat ze niks meer wist te zeggen, uitgeluld.


ja en het grappigste ze zei gelijk van ja jij komt zeker ook uit het buitenland wat heeft dat er nou weer mee te maken dacht ik

07-04-2008, 15:13

Citaat door abdelkader:
Ik zou die Turkse vrouw ook wat tegen haar gezegd hebben.

Is beter dat je Nederlands gaat leren.


sorry begrijp je zin niet bedoel je dat ik tegen die vrouw moet zeggen dat ze Nederlands moet leren. Nee dat is niet aan mij omdat te doen ik weet niet in wat voor een situatie ze zit dus beter niet

07-04-2008, 15:16

Citaat door abdelkader:
Ik zou die Turkse vrouw ook wat tegen haar gezegd hebben.
Is beter dat je Nederlands gaat leren.

misschien kun je dan ten eerste deze zin herschrijven

07-04-2008, 15:16

Citaat door Sylia_:
sorry begrijp je zin niet bedoel je dat ik tegen die vrouw moet zeggen dat ze Nederlands moet leren. Nee dat is niet aan mij omdat te doen ik weet niet in wat voor een situatie ze zit dus beter niet
Je begrijpt me goed. je hebt die hollandia afgebekt en dan had je die turkse wat tip kunnen geven. Dan ze de volgende keer grote mond opzetten als die hollandia.Ik vind het niet kunnen dat wij niet goed nlse spreken en hele tijd met brieven meeslepen naar buurthuizen.

07-04-2008, 15:17

Citaat door noona:
misschien kun je dan ten eerste deze zin herschrijven
Gebarentaal gaat niet via de vertaalmachine in.

07-04-2008, 15:18



Citaat door abdelkader:
Je begrijpt me goed. je hebt die hollandia afgebekt en dan had je die turkse wat tip kunnen geven. Dan ze de volgende keer grote mond opzetten als die hollandia.Ik vind het niet kunnen dat wij niet goed nlse spreken en hele tijd met brieven meeslepen naar buurthuizen.



Ja maar meskiena ze was een oud vrouwtje en misschien heeft ze het niet zo makkelijk thuis je weet maar nooit dus als ik het gaat zeggen dat ik haar er mee kwets ofzo

07-04-2008, 15:56

Citaat door abdelkader:
Gebarentaal gaat niet via de vertaalmachine in.




07-04-2008, 15:58

Citaat door noona:
en thuis moet diezelfde vrouw bij een knik een koel biertje pakken. in en intriest