Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk kan iemand mij ajb helpen:(



Pagina's : [1] 2

07-04-2008, 13:16
ik heb jullie hulp nodig mensen...
Ik wil wil heel graag afvallen want vind mezelf echt dik al zeggen mensen van niet ik geloof ze niet..
maar ik kan maar niet afvalle...
Ik zit zelf niet op een sportschool ofsow maar fiets wel ongeveer 6 km per dag ik weet is wel weinig..

maar me vraagis aan jullie..hebbe jullie miss wat ideeen die me helpen om echt snel af te vallen..want ik begin meself egt steeds meer te haten

alvast shokran


ps: alleen serieuse reacties graag okee

07-04-2008, 13:20


hoeveel weeg je en hoe lang ben je?

07-04-2008, 13:24

Citaat door Precious_86:
hoeveel weeg je en hoe lang ben je?


nou ik weet niet hoe lang ik precies ben maar rond de 1.72 denk ik en ik weeg 80 en k ben nogh wel 17...dus tis egt niet normaal zwaar

07-04-2008, 13:25
kan je mesgien een foto plaatsen van je lichaam

kijken of mensen tegen je liegen?

xx

07-04-2008, 13:26


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1734000
lees

07-04-2008, 13:27
ik ben nu op me stage dus kan niet..

maar ik zie zelf wel dat se dat gewoon doen om me stil te krijgen en me niet te beledigen..want zelf heb ik wel bijv best dikke armen en een buik..en een dikke kont en heupe ensow.. je weet wel..overal zit wel wat:S

07-04-2008, 13:28

Citaat door zinalady80:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1734000
lees



helpt dit ook echtt?

07-04-2008, 13:30
dikke kont is juist mooi




nou meiddd...

ik wil graag een foto van jo uzien/

want sommmige meiden zijn beetje dik waaarbij het egt mooi staat.

vooral hoe ze zich dan kledenn

een volle lichaam hebben sis oms heel mooi dusja

07-04-2008, 13:32

Citaat door miss-tamsaman:
dikke kont is juist mooi




nou meiddd...

ik wil graag een foto van jo uzien/

want sommmige meiden zijn beetje dik waaarbij het egt mooi staat.

vooral hoe ze zich dan kledenn

een volle lichaam hebben sis oms heel mooi dusja



nou ik weet niet hoor..want ben echt onzeker als ik over straat ensow loop..lijkt net of ik de dikste ben die er loopt daarsow..maar als ik thuis ben sal ik proberen om een foto voor je te soeken...want als ik naar anderee mensen kijk die zijn mooi dun en passen bijna alles..ik niet:S

07-04-2008, 13:33

Citaat door zinalady80:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1734000
lees



mag ik vragen hoe se dit heeft gedaan?? want ik sie nergens hoe se so is afgevallen

07-04-2008, 13:35

Citaat door aappjj_:
helpt dit ook echtt?


hahah jij bent grappig tuurlijk helpt het zie je niet hoeveel ze is afgevallen en ze woog meer dan jou je moet alles goed lezen straks mij heeft het zeker gemotiveert als zei het kan waarom jij niet dan

07-04-2008, 13:35

Citaat door aappjj_:
mag ik vragen hoe se dit heeft gedaan?? want ik sie nergens hoe se so is afgevallen



hoe ze het heeft gedaan je moet alles lezen vanaf pagina 1 goed eten niet snoepen en er echt voor gaan en veel drinken en trainen maar dat doet zei ook pas

07-04-2008, 13:37



Citaat door aappjj_:
nou ik weet niet hoor..want ben echt onzeker als ik over straat ensow loop..lijkt net of ik de dikste ben die er loopt daarsow..maar als ik thuis ben sal ik proberen om een foto voor je te soeken...want als ik naar anderee mensen kijk die zijn mooi dun en passen bijna alles..ik niet:S



leiferd dat soort tijden hebben wij allemaaaaaaaaaaaaaalll..

soms denk ik egt van omijngod i kzie dr niet uit ofsoow. of mijn buikje is te dikk ofsow. terwijl ik dan egt van mensen complimenten krijg van wauuw jij moet egt bli jzijn emt je lichaam dit dat dit dat.


het zijn gwn tijden/

en als je iets wilt kun je altijd waarmaken

zelfs het onmogelijkste kan jij mogelijk maken.


ik zou graaag een foto van jou willen zien. en dan zal ik jou eerlijk vertellen

07-04-2008, 14:20

Citaat door miss-tamsaman:
leiferd dat soort tijden hebben wij allemaaaaaaaaaaaaaalll..

soms denk ik egt van omijngod i kzie dr niet uit ofsoow. of mijn buikje is te dikk ofsow. terwijl ik dan egt van mensen complimenten krijg van wauuw jij moet egt bli jzijn emt je lichaam dit dat dit dat.


het zijn gwn tijden/

en als je iets wilt kun je altijd waarmaken

zelfs het onmogelijkste kan jij mogelijk maken.


ik zou graaag een foto van jou willen zien. en dan zal ik jou eerlijk vertellen


jaa maar als j dik bent is dat egt erg ik weet niet..voel me egt raar maajaa..ik stuur wel een foto..maar kan ik dat dan wel pmen..wil niet dat iedereen dat dan siet

maar insha allah kan ik genoeg afvallen zodat ik me gewoon weer goed voel..want zit egt niet lekker in me vel zo:S

07-04-2008, 14:29

Citaat door aappjj_:
jaa maar als j dik bent is dat egt erg ik weet niet..voel me egt raar maajaa..ik stuur wel een foto..maar kan ik dat dan wel pmen..wil niet dat iedereen dat dan siet

maar insha allah kan ik genoeg afvallen zodat ik me gewoon weer goed voel..want zit egt niet lekker in me vel zo:S



Inshalah schat
jepsss geen probleeem je kan naaar mij pmen..


(L)

Pagina's : [1] 2