Bekijk volle/desktop versie : afspraak met zianna !!



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2008, 22:23
salaam dames

ik heb over een weekje een afspraak met mijn ziana, en ik wilde eigenlijk weten wat handig is om te vragen aan haar.
hebben jullie misschien ideeen ??
door de stress weet ik niks meer en ik wil natuurlijk wel dat er goeie afspraken worden gemaakt

ik hoop dat jullie me kunnen helpen voor het verzinnen van vragen

alvast bedankt

06-04-2008, 22:52


[B]Salaam ou alaikom

Voor mij als ziana is het belangrijk om te weten wat de bruid verwacht. Zowel qua opmaak wil je het nogal kleurrijk of meer naturel?

Men kan wel raad geven wat bij je staat maar smaken verschillen en is dus belangrijk als ziana daar ook rekening mee te houden.

Verder is het belangrijk om alles te noteren uur begin opmaak wanneer de bruid klaar wil zijn. Voorschotten, betalingen alles op voorhand bespreken om achteraf misverstanden te voorkomen.



ziananaira.com[/B]

06-04-2008, 23:05

Citaat door ZianaNaira:
[B]Salaam ou alaikom

Voor mij als ziana is het belangrijk om te weten wat de bruid verwacht. Zowel qua opmaak wil je het nogal kleurrijk of meer naturel?

Men kan wel raad geven wat bij je staat maar smaken verschillen en is dus belangrijk als ziana daar ook rekening mee te houden.

Verder is het belangrijk om alles te noteren uur begin opmaak wanneer de bruid klaar wil zijn. Voorschotten, betalingen alles op voorhand bespreken om achteraf misverstanden te voorkomen.



ziananaira.com[/B]

Weet je wat jij moet leren doen,pm,s beantwoorden voor je een ander adviseert.Let op jezelf

06-04-2008, 23:11
hahaha


wat ik zou vragen is wat voor jurken en zo en hoeveel het me gaat kosten dat vind ik heel belangrijk niet dat ze op de bruiloft met een bedrag komt waar je u tegen zegt je moet gewoon iemand meenemen welke ziana heb je??

06-04-2008, 23:11



Citaat door nadinne21:
Weet je wat jij moet leren doen,pm,s beantwoorden voor je een ander adviseert.Let op jezelf

ik krijg wel meer pms dan 1tje hoor kan niet alles in 1 keer beantwoorden ook in mijn topic had ik gezet van te laten weten als iemand geen antwoord heeft gehad ik kan niet iedereen tegelijk mailen en pmen en zit niet altijd achter de pc

verder de dames die afspraak wensen of direct informatie willen kunnen altijd bellen

06-04-2008, 23:20

Citaat door nadinne21:
Weet je wat jij moet leren doen,pm,s beantwoorden voor je een ander adviseert.Let op jezelf

en ik heb geen sierraden te koop voor je meid ik verhuur ze alleen succes verder

07-04-2008, 09:40

Citaat door ZianaNaira:
ik krijg wel meer pms dan 1tje hoor kan niet alles in 1 keer beantwoorden ook in mijn topic had ik gezet van te laten weten als iemand geen antwoord heeft gehad ik kan niet iedereen tegelijk mailen en pmen en zit niet altijd achter de pc

verder de dames die afspraak wensen of direct informatie willen kunnen altijd bellen

Nou als je die pm toch binnen hebt dan moet je gewoon even beantwoorden en niet schijnheilig doen alsof je teveel pm,s hebt terwijl je anders wel intussen een topic opend om reclame temaken Die trucjes kennen we nu wel

07-04-2008, 09:42

Citaat door ZianaNaira:
en ik heb geen sierraden te koop voor je meid ik verhuur ze alleen succes verder

Ik wilde huren,maar jij wordt het echt niet

07-04-2008, 11:12

Citaat door nadinne21:
Nou als je die pm toch binnen hebt dan moet je gewoon even beantwoorden en niet schijnheilig doen alsof je teveel pm,s hebt terwijl je anders wel intussen een topic opend om reclame temaken Die trucjes kennen we nu wel


wel jeetje meid sabhan allah ik heb helemaal niks om schijnheilig over te doen en ik reageer zo snel ik zelf kan.

ben ik even blij dat niet iedereen die onmiddellijk beantwoord wordt zo op zijn teentjes is getrapt er is een groot verschil tussen topic openen en tal van vragen in eens beantwoorden dacht dat ik zelf kan bepalen hoe en wat. trouwens meid dames die zo snel een antwoord wensen kunnen gewoon bellen gelukkig zijn er mensen die toch wat meer begrip hebben hamdoulilah.


en verder Naar mijn weten mag je vrij reclame maken omdat andere dit ook doen dus trucjes of niet schaam me er niet voor .
meiden die hier zijn en nog geen pm beantwoord hebben gekregen ik ben een week met verlof het is maar dat jullie het weten want...

mohiem ik ga mij er niet druk over maken. veel succes verder je mag denken wat je wilt over pms beantwoorden .

07-04-2008, 14:26
heey meid,

Wat ik persoonlijk zou doen. Is inderdaad langs gaan, en samen tot afspraken komen. Je kan bijvoorbeeld vragen of je ook proef make up kan krijgen. Daarnaast is het den ik handig dat je afspreekt:
hoelaat je ongeveer wilt dat ze komt:
En op welke tijdstip die jurken aan wilt hebben, en de tijd dat je dan in zaal binnenkomt..voor of na het eten..
Wat je ook kan doen of je een keer mag kijken op een bruiloft hoe ze werkt..
Wie weet kan dat..
Je kan het beste samen tot afspraken komen, en dan op papier zetten..

liefs van mij

07-04-2008, 14:32

Citaat door nadinne21:
Weet je wat jij moet leren doen,pm,s beantwoorden voor je een ander adviseert.Let op jezelf


heey nadinne21 of is het nou negaffa naziha?
Waarom kraak je deze negaffa af? wat heeft ze jou aan gedaan..Je kan het minst wel op normaal manier zeggen, en zelf heb je kritiek op iedereen die hier een topic opent.Dit valt me keer op keer tegen dat je elke ondernemer hier op een dom wijze afkraakt. En dan loop je nog eens over islam hier te praten. Kijk eens naar je zelf voordat je iemand corrigeert. Je komt mij namelijk die strot hier uit. Ik heb het zo vaak hier genegeerd, maar nu ben ik jouw zat...

Je blijft vaag meid, maar dat is wel al vaker tegen je gezegd hier op marokko.nl.
Gek is dat dat je negaffa naziha hier allemaal loopt te promoten, maar wel op zoek bent naar sieraden en bruidstoelen, en negaffa!
Beetje vaag dat je op zoek bent naar sieraden,,Eigenlijk sta ik er ook niet van te kijken zowel je persoonlijkheid is niks en zowel je werk gaat nergens..
Het wordt wel tijd om op zoek te gaan naar sieraden en normaal jurken..
Doe eens een keer normaal..
En negaffa naria trek er niks van aan..Dit doet ze bij iedereen hier, en daarna loopt ze scheinhelig te doen dat ze het niet is, maar je bewijst je zelf maar keer op keer dat jij ze3ma op zoek bent naar negaffa of bruidstoelen en sieraden, maar wel om te kopen?
Vaag wijf

07-04-2008, 14:33

Citaat door ZianaNaira:
wel jeetje meid sabhan allah ik heb helemaal niks om schijnheilig over te doen en ik reageer zo snel ik zelf kan.

ben ik even blij dat niet iedereen die onmiddellijk beantwoord wordt zo op zijn teentjes is getrapt er is een groot verschil tussen topic openen en tal van vragen in eens beantwoorden dacht dat ik zelf kan bepalen hoe en wat. trouwens meid dames die zo snel een antwoord wensen kunnen gewoon bellen gelukkig zijn er mensen die toch wat meer begrip hebben hamdoulilah.


en verder Naar mijn weten mag je vrij reclame maken omdat andere dit ook doen dus trucjes of niet schaam me er niet voor .
meiden die hier zijn en nog geen pm beantwoord hebben gekregen ik ben een week met verlof het is maar dat jullie het weten want...

mohiem ik ga mij er niet druk over maken. veel succes verder je mag denken wat je wilt over pms beantwoorden .
Doe je anders wel hele verhaal van je ik ga geen moeite nemen dat telezen Ga lekker leren normaal tereageren in plaats aangevallen tevoelen
Dag zuster

07-04-2008, 14:35



Citaat door nadinne21:
Nou als je die pm toch binnen hebt dan moet je gewoon even beantwoorden en niet schijnheilig doen alsof je teveel pm,s hebt terwijl je anders wel intussen een topic opend om reclame temaken Die trucjes kennen we nu wel



Dat zegt iets meer over jouw dan over haar.Het is maar dat je het zelf toegeeft over die trucjes..Was jij degene hier niet op marokko.nl en met 15 meiden ruzie had keer op keer...Ondanks dat ik deze negaffa niet ken..Vind ik het gewoon absurd van je dat het haar niet waardeert,,
Grootste leugenaar dat ben jij!

07-04-2008, 14:36
Ik ben zelf met een boekje langs een paar ziyanat gegaan, heb alles opgeschreven.
Heel belangrijk zijn de reiskosten, wat ze daar voor rekenen...
Ik heb mijn eigen jurken, is ook belangrijk om te weten wat ze daar voor vragen.
Het laatste heb ik in het contract laten vermelden, dat als ze te laat komt er per uur geld afgaat.

Maar gewoon uit voorzorg..

07-04-2008, 14:37

Citaat door yasminetje:
Dat zegt iets meer over jouw dan over haar.Het is maar dat je het zelf toegeeft over die trucjes..Was jij degene hier niet op marokko.nl en met 15 meiden ruzie had keer op keer...Ondanks dat ik deze negaffa niet ken..Vind ik het gewoon absurd van je dat het haar niet waardeert,,
Grootste leugenaar dat ben jij!

Meid wil je gauw opkrassen

Pagina's : [1] 2 3