Bekijk volle/desktop versie : levensduur van een lap top??



06-04-2008, 22:17
titel zegt alles...

mijn lap top heb ik minder dan 1 jaar ... lap top start alles... alleen beeldscherm gaat niet aan ... ik heb garantie maar ik vraag mezelf af of het normaal is dat een lap top snel kapot gaat.....

ben benieuwd welke lap top jullie hebben, en eventuele ervaringen met lap top,

het gaat hierbij om een sony vaio lap top VGN-C1Z/B

06-04-2008, 23:14



Citaat door Happy_Bint:
titel zegt alles...

mijn lap top heb ik minder dan 1 jaar ... lap top start alles... alleen beeldscherm gaat niet aan ... ik heb garantie maar ik vraag mezelf af of het normaal is dat een lap top snel kapot gaat.....

ben benieuwd welke lap top jullie hebben, en eventuele ervaringen met lap top,


Nee dat is niet normaal, tenminste bij normaal gebruik ervan hoort een laptop niet binnen een jaar kapot te gaan. Op dit soort producten heb je altijd een garantie, alleen denken mensen vaak dat het maar voor 1 of 2 jaar is.

07-04-2008, 01:16

Citaat door Happy_Bint:
titel zegt alles...

mijn lap top heb ik minder dan 1 jaar ... lap top start alles... alleen beeldscherm gaat niet aan ... ik heb garantie maar ik vraag mezelf af of het normaal is dat een lap top snel kapot gaat.....

ben benieuwd welke lap top jullie hebben, en eventuele ervaringen met lap top,

het gaat hierbij om een sony vaio lap top VGN-C1Z/B


Je hebt minimaal een garantie van één jaar bij de winkel van aankoop. Ongeacht welke winkel dit is, en enkel als in de voorwaarden anders vermeld is. Zij kijken of het te maken heeft met eeen fabrieksfout, en repareren/vervangen deze indien nodig.

Heb een Sony Vaio, VGN-FZ21E. Had al een andere laptop, die is ouder dan één jaar. Deze als extra. En als je er goed mee omgaat, mag je zeker een levensduur van 5 jaar verwachten. Meer jaren is natuurlijk niet uitgesloten.

Een laptop koop je niet elke dag, dus terug gaan naar de winkel als ik jou was.

Succes.

07-04-2008, 01:22
maximaal 2 jaar

07-04-2008, 01:24



Citaat door miss_kouskoessa:
maximaal 2 jaar


Maximaal 2jaar ik heb wel eens een laptop 4jaar gehad en die doet het nu nog steeds perfect had em gekocht rond 2003/2004 en het is nu 2008. Nu heb ik een nieuwe en die draait ook al 6maanden zonder problemen, zolang je goed omgaat met je spullen kan er niks misgaan.

07-04-2008, 01:24

Citaat door miss_kouskoessa:
maximaal 2 jaar


Waarom zou je dan een laptop kopen, als het maar 2 jaar mee gaat. Kan je net zo goed 2 systeemkasten en 2 monitors met alles erop en er aan kopen.

Het gaat inderdaad 2 jaar mee, als je je laptop mishandelt.

07-04-2008, 01:24

Citaat door nordin_nador:
Maximaal 2jaar ik heb wel eens een laptop 4jaar gehad en die doet het nu nog steeds perfect had em gekocht rond 2003/2004 en het is nu 2008. Nu heb ik een nieuwe en die draait ook al 6maanden zonder problemen, zolang je goed omgaat met je spullen kan er niks misgaan.


Juistem.