Bekijk volle/desktop versie : mijn pc maakt het geluid van een motor



06-04-2008, 21:39
is dit een goed teken

zo nee hoe los ik dit op

06-04-2008, 22:21


Je PC moet sowieso open gemaakt worden. Er zal wel een kabel zijn ofzo dat door een cooler vast zit ofzo

06-04-2008, 23:22

Citaat door Dina_lady:
is dit een goed teken

zo nee hoe los ik dit op


Ik had dat vroeger ook. Was verschrikkelijk.. Bij mij bromde die alleen in de winter. Wanneer ik stiekem op de pc wilde dan wikkelde ik de hele pc eerst in een deken om t geluid te dempen.

06-04-2008, 23:28
Die computer van je .....is jou zat !! hoor jij hem niet constant klagen dan.

07-04-2008, 00:42


de processor is kapot. Ik heb hetzelfde probleem.
Ik noem mijn pc RAM.
Royal Air maroc,net een vliegtuig,en ik zou zo graag een ram derop geven,maar dan zit ik zonder pc.
Het zit zo:
Je processor wordt TE SNEL warm,en daardoor gaat die cooler tekeer omdat hij snel je processor wil afkoelen. en dan hoor je wroem wroem

07-04-2008, 01:26
Kan ook dat het onder de stof zit had ik ook eens echt die lawaai verschrikkelijk.
Had die kast geopend en al het stof met een kwast eraf geveegd en toen weer dicht gemaakt.
Toen ik het aandeed was het lawaai foetsie muisstil gewoon bij me gaf het ook altijd aan dat het oververwarmd was dus probeer het eens

07-04-2008, 08:44

Citaat door gmail:
Je PC moet sowieso open gemaakt worden. Er zal wel een kabel zijn ofzo dat door een cooler vast zit ofzo


moet ik het open maken?

Citaat door Camellia:
Ik had dat vroeger ook. Was verschrikkelijk.. Bij mij bromde die alleen in de winter. Wanneer ik stiekem op de pc wilde dan wikkelde ik de hele pc eerst in een deken om t geluid te dempen.
heel creatief

Citaat door gabriel1890:
Die computer van je .....is jou zat !! hoor jij hem niet constant klagen dan.


Citaat door undercover1986:
de processor is kapot. Ik heb hetzelfde probleem.
Ik noem mijn pc RAM.
Royal Air maroc,net een vliegtuig,en ik zou zo graag een ram derop geven,maar dan zit ik zonder pc.
Het zit zo:
Je processor wordt TE SNEL warm,en daardoor gaat die cooler tekeer omdat hij snel je processor wil afkoelen. en dan hoor je wroem wroem
ja precies dat geluid

Citaat door noha_tanger:
Kan ook dat het onder de stof zit had ik ook eens echt die lawaai verschrikkelijk.
Had die kast geopend en al het stof met een kwast eraf geveegd en toen weer dicht gemaakt.
Toen ik het aandeed was het lawaai foetsie muisstil gewoon bij me gaf het ook altijd aan dat het oververwarmd was dus probeer het eens
ok ga ik proberen tanx!!!

07-04-2008, 20:51

Citaat door A_Jabir_A:



Dit is de reactie die ik zocht.


Hoeft niet.

Ik stofzuigde me pc elke keer maar hielp niks, walou.

07-04-2008, 22:00

Citaat door A_Jabir_A:



Hoeft idd niet. Maar als jouw pc bromt dan is 9 van de 10 keer het stof die de boosdoener is.


Vaak is het ook zo dat er een kabeltje tegen een cooler aankomt..

08-04-2008, 05:02
Mijn laptop is zo stil als een muis

09-04-2008, 14:22
Je fannetje loopt aan. Hij moet opengemaakt worden en je fannetje moet losgemaakt worden en weer vastgemaakt. Als hij nog dat geluid maakt, dan heb je een nieuwe xxxxxng nodig

09-04-2008, 18:04

Citaat door Dina_lady:
is dit een goed teken

zo nee hoe los ik dit op


die vn my deed hetzelfde, en nu is die dood