Bekijk volle/desktop versie : Neggafa farida uit drunen..



06-04-2008, 20:30
Wat vinden jullie van haar? En hoeveel vraagt ze per jurk?
Alle reacties zijn welkom..
Alvast bedankt..

06-04-2008, 21:05



Citaat door marocia17:
Wat vinden jullie van haar? En hoeveel vraagt ze per jurk?
Alle reacties zijn welkom..
Alvast bedankt..



Farida,
heb ik met mijn vriendins bruiloft mee gemaakt. Dacht, dat ze per jurk ongeveer 200; vroeg. Verder, is ze keurig, goede afspraken en dacht echt mee.
ik ben dit jaar getrouwd maar helaas zat ze al vol.

06-04-2008, 21:10
Ik vind Farida's jurken wel meevallen. Vooral de rode jurk is een enorme tegenvaller vond ik zelf. Doe mij maar ziana Hosnia uit Gouda, 175 per lebsa.

06-04-2008, 22:58
ik zou haar nemen, maar omdat haar nichtje trouwd heeft ze mijn datum afgezegt. per jurk is ze 250euro haar stoelen zijn 500euro en haar amaria is 250

07-04-2008, 11:49



Citaat door jasmijntje21:
ik zou haar nemen, maar omdat haar nichtje trouwd heeft ze mijn datum afgezegt. per jurk is ze 250euro haar stoelen zijn 500euro en haar amaria is 250



Ooh okee dankjewel voor je reactie meid, ze is wel behoorlijk prijzig..

07-04-2008, 11:50

Citaat door Jameelah:
Ik vind Farida's jurken wel meevallen. Vooral de rode jurk is een enorme tegenvaller vond ik zelf. Doe mij maar ziana Hosnia uit Gouda, 175 per lebsa.



Hmm okee thx voor je reactie meid, ja ziana hosnia is goed maar helaas bezet op mijn datum..

07-04-2008, 11:50

Citaat door chikapika:
Farida,
heb ik met mijn vriendins bruiloft mee gemaakt. Dacht, dat ze per jurk ongeveer 200; vroeg. Verder, is ze keurig, goede afspraken en dacht echt mee.
ik ben dit jaar getrouwd maar helaas zat ze al vol.



Okee dat is duidelijk, dankjewel voor je reactie meid..

07-04-2008, 14:16
Ze is idd prijzig, heb gehoord dat ze wel heel goed is vandaar dat ik haar ook heb genomen. Alleen jammer genoeg dat ze onze afspraak heeft afgezegt voor haar nichtje.

Zij heeft voor mij een andere ziana geregeld omdat ze haar afspraak niet nagekomen is en ik een borg had betaald etc.
wat blijkt nu achteraf dat de ziana die ze voor me heeft geregeld mooiere jurken heeft dan farida en wat betreft sieraden heeft farida niet dat traditionele.

Je moet maar kijken. Ik heb nu ziana besma

07-04-2008, 14:23

Citaat door jasmijntje21:
Ze is idd prijzig, heb gehoord dat ze wel heel goed is vandaar dat ik haar ook heb genomen. Alleen jammer genoeg dat ze onze afspraak heeft afgezegt voor haar nichtje.

Zij heeft voor mij een andere ziana geregeld omdat ze haar afspraak niet nagekomen is en ik een borg had betaald etc.
wat blijkt nu achteraf dat de ziana die ze voor me heeft geregeld mooiere jurken heeft dan farida en wat betreft sieraden heeft farida niet dat traditionele.

Je moet maar kijken. Ik heb nu ziana besma




Wel lief van haar...

Maar om haar nu weer naar beneden te halen met `die jurken van die andere zijn mooier`
Besahtek meid.. stank voor dank

Ik heb ziyana farida ook genomen, en ben supper blij met haar.
Ik ben ook bij besma geweest maar de jurken en make/up waren niet mijn smaak...

07-04-2008, 14:26
oh ja farida heeft geen traditionele sieraden....... heeft die besma jouw dat wijs gemaakt....

Kijk even op haar site, dan zie je traditionele sieraden, dat zijn prachtige sieraden. bij de tetuania.

Dus geen onzin gaan uitkramen..

07-04-2008, 14:30
Ik vindt Farida de mooiste make-up hebben, en is supper in omgang.

Mijn familie vonden haar ook geweldig, echt een aanraader