Bekijk volle/desktop versie : maagdelijkheid



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

06-04-2008, 20:17
ik wil eens weten van jullie of alle meisjes bloeden tijdens hun huwelijksnacht?
En kan het ook zijn dat een maagd tijdens haar huwelijksnacht niet bloed. Als het zo gebeurt hoe zou haar man reageren. Zal hij denken dat zij al met iemand naar bed is geweest en het huwelijk daardoor verbreken.

06-04-2008, 20:20

niet ieder meisje bloed tijdens de eerste keer...en als je gewoon maagd bent dan zal het allemaal niet zo makkelijk gaan..

en een man die zijn huwelijk verbreekt omdat het meisje niet bloed terwijl ze gewoon nog maagd is...is geen man in mijn ogen

06-04-2008, 20:21
Stelletjes pubers.

06-04-2008, 20:22

Citaat door mostfa:
ik wil eens weten van jullie of alle meisjes bloeden tijdens hun huwelijksnacht?
En kan het ook zijn dat een maagd tijdens haar huwelijksnacht niet bloed. Als het zo gebeurt hoe zou haar man reageren. Zal hij denken dat zij al met iemand naar bed is geweest en het huwelijk daardoor verbreken.



De kans dat een meisje dat nog maagd is niet bloed die bestaat... Maar tschijnt dat je je hiervoor naar een dokter kan gaan met een bewijs dat je nog maagd bent zodat hij niet iets anders zou kunnen beweren... Maar ja jij bent de man, wat zou jij denken?

06-04-2008, 20:24


Citaat door rabatia,ikram:
niet ieder meisje bloed tijdens de eerste keer...en als je gewoon maagd bent dan zal het allemaal niet zo makkelijk gaan..

en een man die zijn huwelijk verbreekt omdat het meisje niet bloed terwijl ze gewoon nog maagd is...is geen man in mijn ogen


ja, dat weet ik dat niet alle meisjes bloeden bij hun eertse keer. Maar ik denk dat er veel rond lopen die het denken bij jongens als bij meisjes. als een meisjes er van uit gaat dat ze gaat bloeden en het gebeurt niet dan kan ik me voorstellen dat ze gaat panikeren, zeker als ze een man heeft die op dat stippeltje bloed zit te wachten.

06-04-2008, 20:26

Citaat door Hastalabama.:
hoe wil je naar de dokter gaan voor bewijs..
als je het al hebt gedaan met je man en je bloedde niet ?
hoe moet hij erachter komen wat je daarvoor hebt gedaan?



Voor dat je trouwt hé..

06-04-2008, 20:27

Citaat door AAmira:
De kans dat een meisje dat nog maagd is niet bloed die bestaat... Maar tschijnt dat je je hiervoor naar een dokter kan gaan met een bewijs dat je nog maagd bent zodat hij niet iets anders zou kunnen beweren... Maar ja jij bent de man, wat zou jij denken?


ja dat weet ik dat je een maagdelijkheidsattest kunt halen bij de dokter. dat kunnen zelf meisjes krijgen die echt daadwerkelijk ontmaagd is. Want sommige dokter geven dat omdat ze anders het meisje in gevaar gaan brengen.

06-04-2008, 20:28

Citaat door mostfa:
ja, dat weet ik dat niet alle meisjes bloeden bij hun eertse keer. Maar ik denk dat er veel rond lopen die het denken bij jongens als bij meisjes. als een meisjes er van uit gaat dat ze gaat bloeden en het gebeurt niet dan kan ik me voorstellen dat ze gaat panikeren, zeker als ze een man heeft die op dat stippeltje bloed zit te wachten.



zolang jij als persoon weet dat je maagd bent..en allah jouw getuige is dan vind ik niet dat mensen er problemen van moeten maken..dat een meisje persee moet bloeden...3la onzin!!

en ik neem aan het gaat om het vertrouwen in mekaar

06-04-2008, 20:28
Je heb meisjes die geboren zijn zonder een maagdenvlies en meisjes met. Daarnaast bloed niet elke meisje!

06-04-2008, 20:29

Citaat door mostfa:
ja dat weet ik dat je een maagdelijkheidsattest kunt halen bij de dokter. dat kunnen zelf meisjes krijgen die echt daadwerkelijk ontmaagd is. Want sommige dokter geven dat omdat ze anders het meisje in gevaar gaan brengen.



Ist al zover gekomen dan.. Dan vind ik gwn dat diegene da ontmaagd is gwn eerlijk moet zeggen dat ze er geen maagd meer is.. Trouwen = niet enkel en alleen trouw aan mekaar zijn, maar ook elkaar alles eerlijk kunnen vertellen.. En dat dus ook

06-04-2008, 20:31

Citaat door mostfa:
ja dat weet ik dat je een maagdelijkheidsattest kunt halen bij de dokter. dat kunnen zelf meisjes krijgen die echt daadwerkelijk ontmaagd is. Want sommige dokter geven dat omdat ze anders het meisje in gevaar gaan brengen.



Super handig! Ik wist geen eens dat dat bestond. Heb je gelijk alle zekerheid.

06-04-2008, 20:31

Citaat door Hastalabama.:
aah oke dan..
maar dan moet je man wel hellemaal geen vertrouwen in je hebben als hij dat zou willen..



Jaa idd, dat moet er zeker zijn!

06-04-2008, 20:33


Citaat door rabatia,ikram:
zolang jij als persoon weet dat je maagd bent..en allah jouw getuige is dan vind ik niet dat mensen er problemen van moeten maken..dat een meisje persee moet bloeden...3la onzin!!

en ik neem aan het gaat om het vertrouwen in mekaar


Het probleem daarrond is niet omdat jij het weet, maar hoe dat je man ermee omgaat. als jij eens die vraag steld aan jongens, met de vraag hoe zullen jullie reageren als je vrouw niet bloe. dan zul je wel reacties krijgen.

06-04-2008, 20:35

Citaat door Modeadviseuse:
Super handig! Ik wist geen eens dat dat bestond. Heb je gelijk alle zekerheid.



ja, zie jij je eigen al afkomen met dat papiertje om het te laten zien aan je man, dan zou hij wel denken dat er iets mis is of niet.

06-04-2008, 20:36

Citaat door mostfa:
Het probleem daarrond is niet omdat jij het weet, maar hoe dat je man ermee omgaat. als jij eens die vraag steld aan jongens, met de vraag hoe zullen jullie reageren als je vrouw niet bloe. dan zul je wel reacties krijgen.



ok dus stel ik ga trouwen en ik bloed niet op mijn huwelijksnacht ben ik dan volgens sommige geen maagd meer...

hoe zou jij dan regeren als ik vragen mag..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7