Bekijk volle/desktop versie : Ik baal .......



10-09-2002, 09:51

Citaat door kelly:
Ik baal vreselijk..... ik begrijp het gewoon niet, doe je een vriendendienst en wat krijg je ervoor terug. Dit.....

Ik heb m´n beste vriendin gekoppelt aan m´n beste vriend en wat krijgen ik ervoor terug.... ik word totaal verwaarloosd
Ik heb het echt gehad met ze. Dus bij deze zijn er twee vacatures vrijgekomen........
.

10-09-2002, 10:10


Aaaaaah Gossie...

Moet je eens luisteren meid, ik heb precies hetzelfde gehad. Vorige zomer koppelde ik mijn vriendin met een vriend van mij. Haar ken ik vanaf mijn 4e en hem ken ik al 5 jaar ofzo... Ik koppel ze en krijg vervolgens gewoon LUCHT! Nu gaat het niet goed tussen hen, en wat denk je??? Komen ze mij om hulp vragen... Hehehe grappenmakers...

BlaBla

10-09-2002, 10:29
en ja hoor hier nog een slachtoffer,
mijn beste vriend en vriendin jaren kende ik ze, en toen ik ze eindelijk gekoppeld had (dat ging niet eens makkelijk) hadden ze oppeens geen tijd meer voor me, mijn vriendin kwam alleen nog maar langs om haar haar bij mij te stylen en ze was zo weer weg... naar hem.. en ik was helemaal alleen.....

en KELLY ik bied me ook aan...

10-09-2002, 11:03
wat zijn jullie egoistisch zeg, dat is gewoon de normaalste zaak ter wereld dat ze geen tijd meer voor jullie hebben. kom op he, ze zijn verliefd en hebben alleen oog voor elkaar. ze zijn jullie heus wel dankbaar. Echt gierig zijn jullie. Ik zie niemand meer, al mijn vrienden/vriendinnen zijn verliefd/verloofd/getrouwd.
Ik speel nu gewoon playstation tegen de computer.

10-09-2002, 11:11


Aaaaa meskien,

maar beste vrienden laten je nooit in de steek, ik begrijp wel dat ze minder tijd voor me hebben, maar hun komen alleen nog maar als ze mij nodig hebben en dat is toch geen echte vriendschap
ik heb hun ook nodig maar dan zijn ze er niet .....

dus ik ben niet egoistisch dank je wel

LIEFS,
MOI

10-09-2002, 11:14

Citaat:
Origineel gepost door Teaser
wat zijn jullie egoistisch zeg, dat is gewoon de normaalste zaak ter wereld dat ze geen tijd meer voor jullie hebben. kom op he, ze zijn verliefd en hebben alleen oog voor elkaar. ze zijn jullie heus wel dankbaar. Echt gierig zijn jullie. Ik zie niemand meer, al mijn vrienden/vriendinnen zijn verliefd/verloofd/getrouwd.
Ik speel nu gewoon playstation tegen de computer.
Jij ook al, sjeemig zeg wat een toeval ..

Maar ik zit vol haat en jaloezie en daarom maak ik gehakt van de computer.

Ik vind wel dat jij de meest slimme opmerking hebt gemaakt in dit bericht. Laat de Carnavaltoets maar uitlopen ... ennu tenslotte mensen als het echte vrienden zijn dan heb je daar alles voor over, dus ook wat eenzaamheid ... das wel het minste wat je kunt doen.

Tip: STOP THE BULLSHIT and make some new friends

10-09-2002, 11:14

Citaat:
Origineel gepost door Teaser
wat zijn jullie egoistisch zeg, dat is gewoon de normaalste zaak ter wereld dat ze geen tijd meer voor jullie hebben. kom op he, ze zijn verliefd en hebben alleen oog voor elkaar. ze zijn jullie heus wel dankbaar. Echt gierig zijn jullie. Ik zie niemand meer, al mijn vrienden/vriendinnen zijn verliefd/verloofd/getrouwd.
Ik speel nu gewoon playstation tegen de computer.
Hey pannekoek, ik ben er al overheen hoor... Het is alleen dat je effe stilstaat bij wat er gebeurt, en dat voelt soms niet echt lekker... Verder KUN je niet eens wat doen al zou je willen...

ps: Ik daag je uit voor een potje Tekken

BlaBla

10-09-2002, 11:15
Zodra hun liefde een beetje koelt dan zal ze wel tijd voor je hebben. zo gaat het altijd. Toen ik pas verliefd werd op mijn playstation, had ik totaal geen tijd voor mijn vrienden meer. Mijn ouders zag ik niet meer. Ik had alleen oog voor mijn vriendinnetje. Totdat ik alle spelletjes gespeeld had en alle levels had bereikt met haar.

Chocola is lekker maar raakt op en dan moet je aan een nieuwe beginnen. En het smaakt nooit zo lekker als je eerste chocolaatje.

10-09-2002, 11:18
verliefd op je playstation hahahahaha.....

misschien heb je wel gelijk....

11-09-2002, 09:12

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla


Hey pannekoek, ik ben er al overheen hoor... Het is alleen dat je effe stilstaat bij wat er gebeurt, en dat voelt soms niet echt lekker... Verder KUN je niet eens wat doen al zou je willen...

ps: Ik daag je uit voor een potje Tekken

BlaBla
ZIE IK HET GOED!!!!
EEN UITDAGING!!!! POTJE TEKKEN!!! IK HEB WEKEN GEEN DAGLICHT GEZIEN BIJ DE RELEASE VAN TEKKEN. IK DENK DAT JE GEEN KANS MAAKT. IK BEN TROUWENS VEEL BETER IN MK

11-09-2002, 09:29

Citaat:
Origineel gepost door Teaser


ZIE IK HET GOED!!!!
EEN UITDAGING!!!! POTJE TEKKEN!!! IK HEB WEKEN GEEN DAGLICHT GEZIEN BIJ DE RELEASE VAN TEKKEN. IK DENK DAT JE GEEN KANS MAAKT. IK BEN TROUWENS VEEL BETER IN MK
Ik heet wel MissBlaBla, maar dit is geen Bla
Met tekken boor ik je de grond in hehehe.... Helemaal 'dedde' maak ik je...
Ik ben echt helemaal in de ban van dat spel... Niet normaal.

BlaBla

11-09-2002, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla


Ik heet wel MissBlaBla, maar dit is geen Bla
Met tekken boor ik je de grond in hehehe.... Helemaal 'dedde' maak ik je...
Ik ben echt helemaal in de ban van dat spel... Niet normaal.

BlaBla
Name the time,
Name the place,
Name the prize,

Ik kom dan met mijn eigen stick!!!

I love to see you cry!!

11-09-2002, 10:24



Citaat:
Origineel gepost door Teaser


Name the time,
Name the place,
Name the prize,

Ik kom dan met mijn eigen stick!!!

I love to see you cry!!
Hahaha... Weet waar je aan begint Teas... U don't wanna do this...
Weet je wat leuk zou zijn? Playstation spelen in een zandbak
U know what i mean...

BlaBla

11-09-2002, 10:49

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla


Hahaha... Weet waar je aan begint Teas... U don't wanna do this...
Weet je wat leuk zou zijn? Playstation spelen in een zandbak
U know what i mean...

BlaBla
nadat we onze zandkasteel hebben gebouwd, dan kunnen we in de kerker mischien dungeons and dragons spelen.

11-09-2002, 11:58

Citaat:
Origineel gepost door Teaser



nadat we onze zandkasteel hebben gebouwd, dan kunnen we in de kerker mischien dungeons and dragons spelen.
Hmmmzz.... Sounds great! Misschien ook Resident Evil.... Lijkt me wel gepast in een donkere kerker.
Gaan we scary doen... Trouwens, ben nooit verder gegaan met dat spelletje. Vond het maar een beetje eng allemaal. De andere leden mogen komen kijken, we hebben natuurlijk wel publiek en toeschouwers nodig. Entree is 1 Euro

BlaBla