Bekijk volle/desktop versie : Ajax en Arsenal gaan mogelijk samenwerken!



Pagina's : [1] 2 3 4

06-04-2008, 18:03

Citaat:
Marco van Basten, vanaf volgend seizoen trainer van Ajax, heeft gesprekken gevoerd met Arsenal-manager Arsène Wenger.

De twee ploegen gaan in de toekomst mogelijk een samenwerkingsverband sluiten, waardoor spelers gemakkelijker kunnen worden uitgewisseld.

De Franse oefenmeester bevestigt tegenover SkySports dat huidige bondscoach van Nederland onlangs aanwezig was in het Londense Emirates Stadium. "Van Basten heeft ons vorige week bezocht. We hebben gesproken over het aankomende EK, en over Ajax."

Wenger, die positief tegenover het plan staat, vervolgt: "We hadden het over de toekomst van de club, de manier waarop Marco wil gaan werken, en over overeenkomsten tussen beide clubs. Mogelijk kan Ajax in de toekomst spelers van ons huren."
Ik zie t positief tegemoet.

06-04-2008, 18:11


tz PSV haalt al jaren toptalenten uit Zuid Amerika .. komen deze drollen nu pas met Arsenal

06-04-2008, 18:23

Citaat door Clashh:
tz PSV haalt al jaren toptalenten uit Zuid Amerika .. komen deze drollen nu pas met Arsenal


Samenwerkingsverband is anders dan spelers scouten in zuid amerika

Daar heeft psv en chelsea, pietje visser voor.

06-04-2008, 18:26
ach, na uitgelachen te worden in heel Spanje, mag Ajax dit wel hebben hoor

06-04-2008, 18:28



Citaat door Clashh:
ach, na uitgelachen te worden in heel Spanje, mag Ajax dit wel hebben hoor



uitgelachen??

06-04-2008, 18:29
herrinner je je nog toen ze Riera wouden kopen?

06-04-2008, 18:32

Citaat door Clashh:
herrinner je je nog toen ze Riera wouden kopen?



oooooh...Ach..als een club hem niet laat gaan..en hem een betere aanbieding doet..dan is de keus snel gemaakt toch.

Dat is voetbal..

06-04-2008, 18:33

Citaat door Jeblie:
oooooh...Ach..als een club hem niet laat gaan..en hem een betere aanbieding doet..dan is de keus snel gemaakt toch.

Dat is voetbal..


volgens mij was het de prijs die Ajax aanbood voor hem, het lachwekkende, kranten stonden er overvol mee .. wat een schandalige club is Ajax toch

06-04-2008, 18:36
whaha slecht nieuws voor Arsenal.
want Talenten breken zelden door in de Arena.

06-04-2008, 18:41

Citaat door Clashh:
volgens mij was het de prijs die Ajax aanbood voor hem, het lachwekkende, kranten stonden er overvol mee .. wat een schandalige club is Ajax toch


Ajax bood 12 miljoen volgens mij..

Geen slecht bedrag.


Citaat door Fietsss:
whaha slecht nieuws voor Arsenal.
want Talenten breken zelden door in de Arena.


Oh ja?? Als je madrid ziet spelen doet t vast pijn aan je ogen he..?

Ajax al 3 jaar geen kampioen..en er stromen meer talentjes door..

06-04-2008, 18:42

Citaat door Fietsss:
whaha slecht nieuws voor Arsenal.
want Talenten breken zelden door in de Arena.


grappemaker... sneijder is basisspeler bij Real... Zlatan bij inter... en zo kan k nog een tijdje doorgaan...

dat ik jou nog serieus neem..

06-04-2008, 19:33
Luka Modric .
Al haalde Ajax 'em wel binnen op FM 2008. ;o

06-04-2008, 19:39



Citaat door Prodigy:
Luka Modric .
Al haalde Ajax 'em wel binnen op FM 2008. ;o


Niemand heeft hem binnen gehaald..Dinamo laat hem niet gaan..laat staan de maffia achter de schermen.



ook chelsea, Barca, manchester niet.

06-04-2008, 19:45

Citaat door Jeblie:
Niemand heeft hem binnen gehaald..Dinamo laat hem niet gaan..laat staan de maffia achter de schermen.



ook chelsea, Barca, manchester niet.

In de winterstop waren het meer aftastende contacten. Let maar op, deze zomer is hij weg. Heeft zelf aangegeven een voorkeur te hebben voor Barca. Doess, zie 'em, met het evt vertrek van Ronaldinho en Deco, daar nog wel heengaan.

Hij speelt dodelijk eh trouwens. Ajax staan nu 2e door hem .

06-04-2008, 19:49
Yeh voetbalfreaks, ga eens naar nieuws en actualiteiten..

Pagina's : [1] 2 3 4