Bekijk volle/desktop versie : Je beroep is dat waar je altijd van hebt gedroomd?



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2008, 13:52
Met andere woorden doe jij tegenwoordig het werk waar je altijd van hebt gedroomd, of heb je je droom nog niet waargemaakt.

ik zelf werk als een financieel-adviseur al 10 jaar, maar wat ik graag had willen zijn, is juf of assistent op een school.

06-04-2008, 13:54


Ik ben moeder en heb er altijd van gedroomd of telt da ni?

06-04-2008, 13:57
mode ontwerpster

of de baas te zijn van de PR afdeling van Chanel zooooooo gaaaaf!!!


alles kan nog

06-04-2008, 14:00
Ik droom al jaren om geneeskunde te gaan studeren...op latere leeftijd..Ben nu informatie aan het verzamelen...InshaAllah komt mijn droom uit...

06-04-2008, 14:07



Citaat door Sophia-30:
Ik droom al jaren om geneeskunde te gaan studeren...op latere leeftijd..Ben nu informatie aan het verzamelen...InshaAllah komt mijn droom uit...


Idem, maar dan psychologie. Ik ben nu bezig met mijn eerste module.
Daarnaast ben ik wel al werkzaam bij als psycho-sociale trajectbegeleidster en trainster.

Dus ga ervoor!

06-04-2008, 14:12
ik wilde altijd bij de politie
en nee mijn droom is niet uitgekomen

06-04-2008, 14:17

Citaat door Soulfully:
Idem, maar dan psychologie. Ik ben nu bezig met mijn eerste module.
Daarnaast ben ik wel al werkzaam bij als psycho-sociale trajectbegeleidster en trainster.

Dus ga ervoor!


Wat leuk, je bent al bezig!...Is dat te combineren studeren en werken?...

06-04-2008, 14:17
@TS
je kunt verkorte opleiding doen.. dus wie weet.. go for it meid, incha Allah sta je straks voor de klas


Citaat door lief marokkaantje:
Ik ben moeder en heb er altijd van gedroomd of telt da ni?

Mooiste baan die er is


Citaat door Nysha:
mode ontwerpster

of de baas te zijn van de PR afdeling van Chanel zooooooo gaaaaf!!!

alles kan nog


je doet me gelijk denken aan dat meisje uit the devil wears prada

go for it !


Citaat door Sophia-30:
Ik droom al jaren om geneeskunde te gaan studeren...op latere leeftijd..Ben nu informatie aan het verzamelen...InshaAllah komt mijn droom uit...


Je bent nooit te oud om te leren, kzou zeggen go for it.. incha Allah zul je je droom verwezenlijken


Citaat door Soulfully:
Idem, maar dan psychologie. Ik ben nu bezig met mijn eerste module.
Daarnaast ben ik wel al werkzaam bij als psycho-sociale trajectbegeleidster en trainster.

Dus ga ervoor!




Citaat door Meidina:
ik wilde altijd bij de politie
en nee mijn droom is niet uitgekomen


Tijd zat.. meld je bij de school of academie..

06-04-2008, 14:17
Ikke astronaut.............kan nog komen niet

Toen ik een jaar of 7 was wou ik dolgraag kassierster worden......hahah we hadden een supermarkt om de hoek en ik ging vaak gewoon ff kijken naar die dames.......

06-04-2008, 14:18
Dank je Ladyrabat..

06-04-2008, 14:18
MEIDEN GEWOOOOON DOEN!!!!!

DOE waar jij gelukkig van wordt!!!!

06-04-2008, 14:19

Citaat door Sophia-30:
Wat leuk, je bent al bezig!...Is dat te combineren studeren en werken?...


De vraag is weliswaar niet aan mij gesteld, maar toch ff op inhaken..

Ik heb dat ook geen gedaan enkele jaren geleden en ik moet zeggen dat het best zwaar was (vooral socializen wil er dan nog weleens bij inschieten) maar ja je hebt een doel en daar ga je dan voor..

En als je uiteindelijk dat papiertje binnen hebt dan

Echt het is te doen.. !! (wel goed plannen en discipline)

Go for it, je zult er geen spijt van krijgen..

06-04-2008, 14:20



Citaat door cuisinetje:
Ikke astronaut.............kan nog komen niet

Toen ik een jaar of 7 was wou ik dolgraag kassierster worden......hahah we hadden een supermarkt om de hoek en ik ging vaak gewoon ff kijken naar die dames.......



ME 2 !!!!!!!!!!

nou ja zeg, je bent de eerste van wie ik het hoor...

maar ja tot zover nog niet verder gekomen dan space cake en Star wars

En de space cake heb ik ook laten staan..

06-04-2008, 14:24

Citaat door Sophia-30:
Wat leuk, je bent al bezig!...Is dat te combineren studeren en werken?...


Ik ben samen met mijn beste vriendin begonnen. We motiveren elkaar, en zijn dus ipv winkelen voortaan bezig met studeren. Nee geintje.

Weet je wat het is? Het is te doen als je een goede planning maakt en wellicht belangrijker je er ook aan houdt. Doordat we met zijn tweeën studeren lukt wel vanwege de motivatie en gezelligheid. Ik zie de opleiding ook meer als hobby.

Ik heb zelfs naast fulltime-baan en parttime-studie nog tijd voor af en toe Marokko.Nl. Dus plan het goed en het komt insha'allah automatisch goed.

06-04-2008, 14:24

Citaat door LadyRabat:
De vraag is weliswaar niet aan mij gesteld, maar toch ff op inhaken..

Ik heb dat ook geen gedaan enkele jaren geleden en ik moet zeggen dat het best zwaar was (vooral socializen wil er dan nog weleens bij inschieten) maar ja je hebt een doel en daar ga je dan voor..

En als je uiteindelijk dat papiertje binnen hebt dan

Echt het is te doen.. !! (wel goed plannen en discipline)

Go for it, je zult er geen spijt van krijgen..


Als ik InshaAllah ga studeren, dan wil ik er 100% voor gaan, dan laat ik me job gewoon schieten...En geef ik me volledig toe aan me studie..

ik weet sowieso dat het voor mij niet haalbaar is werken en studeren...... ..Maar goed....Dit is nog toekomstmuziek...

Pagina's : [1] 2 3