Bekijk volle/desktop versie : Kent er iemand een naaiatelier voor marokkaanse jurken?? PLEASE!!!

Pagina's : [1] 2 3

09-09-2002, 15:18
Hi!
Ik zoek dus iemand die jurken kan naaien! Heeft iemand enig idee waar ik zo iemand kan vinden. Telefoonnummers en adressen zijn van harte welkom!!!
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THANKS!!!

10-09-2002, 09:41

Hoi Tifa,

Ik ken een marokaanse winkel in amsterdam oost bij de dappermarkt 'Afrah boutique' daar kan je marokkaanse juren laten maken.

Amal

10-09-2002, 10:09
Hoi Amal!

Dank je voor je reactie. Heb je ook enig idee hoeveel zoiets ongeveer kost? Anders neem ik wel even contact met hen op.
Maar in ieder geval: sjoekran!!

M3aa salaama!

Tifa

10-09-2002, 10:53
Hoi Tifa,

Dag ligt heel verschillend dat hangt ervan af wat voor stof je wilt gebruiken en wat voor model het word.

Amal

10-09-2002, 10:56

Citaat:
Origineel gepost door tifa
Hi!
Ik zoek dus iemand die jurken kan naaien! Heeft iemand enig idee waar ik zo iemand kan vinden. Telefoonnummers en adressen zijn van harte welkom!!!
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THANKS!!!
je heb tocht niet mijn idee gestolen om marokkaanse jurken te verkopen

10-09-2002, 14:53

Citaat:
Origineel gepost door Teaser

je heb tocht niet mijn idee gestolen om marokkaanse jurken te verkopen
He Teaser! Je brengt me op een idee!!! Het zou denk ik best aanslaan hier in Fryslan Boppe!
Wees maar gerust hoor, ik wil jurken voor mezelf laten maken. Ik ga namelijk trouwen en aangezien ik niet naar Marokko ben geweest, wil ik hier jurken laten maken!

Beslama!

Tifa

16-09-2002, 12:46
wie kan me vertellen hoe ik op de dapperstraat/markt kom. Ik wil ook een marokkaanse jurk laten maken. (kom zelf nl niet uit amsterdam)

ZOu iemand voor mij please het nummer willen op zoeken van deze boetiek.

16-09-2002, 13:58
Hoi Saara,

Ik had ondertussen ook het telefoonnummer van Boutique Afrah gezocht. Dat is: 020 - 6632028.
Ik ben er wel eens geweest, maar om je uit te leggen hoe je er komt.... dat is niet aan mij uitbesteed!! Ook ik kom uit het hoge noorden!!!!! Waar kom jij vandaan??
Succes!

Groetjes,
Tifa

P.S. Is dit echt de enige zaak die jurken naait???!!!!

16-09-2002, 15:13

Citaat:
Origineel gepost door Selloun
Hoi meid,

In ieder geval allah ikemal alik belghir.
Ik heb maak zelf teksitat en het kan op snelle termijn, ze worden wel naar marokko gestuurd en ze zijn heel exclusief, ze maakt ze namelijk ook voor meerdere mensen. Ze zijn de moeite waard en hewt kan op snelle termijn.

Succes!
Hoi,

Bedankt!
Ik weet alleen nog niet wat de precieze datum is. Wat versta je onder snelle termijn?? HOeveel kost het dan ongeveer? And last but not least: waar kom je vandaan?

Groetjes,
tifa

16-09-2002, 16:18
heee selloun...even een vraagje!
kan je die jurken die jij naait ook huren of niet??

16-09-2002, 16:26
hoi selloun

Ik heb over anderhalf week een jurk nodig. Een mooie jurk, geen simple tien in een dozijn jurk.

Denk je dat het haalbaar is

Wat zou het me ongeveer kosten!!

16-09-2002, 16:27
hier in roosendaal kin je ook jurken naaien!!!!

dat is in zo'n heeeeeeel klein winkeltje(je moet met iemand zijn die het kent anders kom je er nooit achter)

je jurken worden heeel moooi en exclusief

teminste dat hoor ik vaak !!!

=emsoem=

16-09-2002, 16:27

Wat is je adres of tel nr:

Zou je ook enkel foto's van je ontwerpen hier op de site willen plaatsen
Om een indruk te krijgen van je stijl

16-09-2002, 16:44
Voor degene die naar boutique afrah willen hier een route beschrijving.

Vanuit amsterdam centraal de metro naar wibautstraat dat is 4 haltes je hebt drie metro's die die richting op gaan je kan ze dus alle drie nemen. Als je op de wibautstraat bent neem je de uitgang Grensstraat en je loopt helemaal rechtdoor tot dat je bij een kruispunt komt en je ziet dan aan je linker kant een halte waar je de tram 3 kunt nemen in twee richtingen jij neemt richting Muiderpoort station dat is de eindhalte van tram 3 vanuit Wibautstraat is het 3 haltes maar je ziet vanzelf wel dat je er bent aan je linkerkant zul je daar een markt aantreffen, je loopt de markt in halverwege de markt ook weer aan je linker kant vindt je daar het boutique Afrah naast de Kruidvat.

Ik hoop dat jullie het hiermee gemakkelijk kunnen vinden.

Veel Liefs Amal

24-03-2005, 13:02
Mode Atelier Zakia in Den Haag
Veenkade 152
Voor info gelieve te bellen tussen 10.00 en 19.00 uur met Zakia 06-28851191 of naima 06-14472021.

of neem hier alvast een kijkje

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=519966&page=1

Pagina's : [1] 2 3